logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.biz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 45
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”

W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.  

12.04.2024 | przeczytano: 249 razy
Zmiany wspierające cyfrowy rozwój „Wyborczej”

W kwietniu br. w zespole spółki Wyborcza nastąpiły zmiany strukturalne, których celem jest wsparcie rozwoju produktów cyfrowych „Wyborczej” – lidera na rynku subskrypcji prasy w Polsce i jednego z czołowych graczy w Europie. W strukturze działu rozwoju produktu i IT zostały powołane nowe obszary produktowe zajmujące się rozwojem i utrzymaniem serwisów subskrypcyjnych, na czele z Wyborcza.pl, wsparciem sprzedaży i obsługi subskrypcji cyfrowych, rozwojem aplikacji mobilnych i wykorzystaniem narzędzi AI.  

09.04.2024 | przeczytano: 223 razy
Nowa odsłona serwisu Prenumeraty „Wyborczej” dla firm i instytucji

Od stycznia br. dział prenumeraty dla firm i instytucji (B2B) „Wyborczej” uruchomił nową odsłonę serwisu internetowego z ofertą skierowaną do klienta biznesowego.

17.01.2024 | przeczytano: 341 razy
Aleksandra Sobczak dyrektorką strategii i rozwoju Wyborcza.pl

Od 1 sierpnia br. wicenaczelna „Gazety Wyborczej” Aleksandra Sobczak pełni funkcję dyrektorki strategii i rozwoju Wyborcza.pl. W nowej roli jest odpowiedzialna za dalsze plany rozwoju serwisu Wyborcza.pl oraz ich wdrażanie.

02.08.2023 | przeczytano: 525 razy

Od 24 lipca 2023 r. wszystkie osoby, które zakupią czytnik ebooków inkBOOK, będą mogły skorzystać z wyjątkowej promocji. Dzięki współpracy z Wyborcza.pl każdy nabywca inkBOOKa otrzyma wraz z nim aplikację “Gazety Wyborczej” wraz z bezpłatnym, próbnym dostępem do prenumeraty cyfrowej Wyborcza.pl na miesiąc.

24.07.2023 | przeczytano: 311 razy

W ramach współpracy z systemem płatności mobilnych BLIK zespół „Gazety Wyborczej” przygotował dla odbiorców nową ofertę prenumeraty cyfrowej. Czytelnicy i czytelniczki korzystający z płatności BLIK mogą cieszyć się rocznym dostępem do Pakietu Premium Wyborczej w atrakcyjnej cenie 189 zł. Oferta skierowana jest do nowych czytelników.

10.07.2023 | przeczytano: 403 razy
Wyborcza.biz z cyklem debat o AI

Redakcja Wyborcza.biz dostrzega nadchodzące zmiany związane ze sztuczną inteligencją - nie tylko z nią już eksperymentuje, ale również stawia na dyskusje o wpływie AI na świat. Z tej okazji przygotowany został cykl debat poświęconych technologii i mediom w kontekście rozwoju sztucznej inteligencji. Przez najbliższe 3 tygodnie dziennikarze serwisu będą rozmawiać z naukowcami, przedsiębiorcami, przedstawicielami NGO'sów i programistami. Pierwsza debata - "AI a rynek pracy" dostępna jest na Wyborcza.biz od poniedziałku, 22 maja 2023 r.  

23.05.2023 | przeczytano: 568 razy

Na nowy cykl wydawniczy “Wysokich Obcasów” i “Wyborczej”, który rozpoczął się 13 maja 2023 r., składają się ciekawe i inspirujące artykuły, podcasty oraz materiały wideo. Zgodnie z hasłem “Życie zawodowe. Rozmowy o pracy” jest on poświęcony tematowi miejsca pracy w naszym życiu - między innymi w obliczu ogromnych zmian rzeczywistości, których doświadczamy już od kilku lat.

18.05.2023 | przeczytano: 433 razy
Gazeta Wyborcza zaprezentowała wyniki Media Freedom Poll 2023

W Polsce i na Słowacji widać największe zaniepokojenie społeczne stanem wolności mediów - to jeden z wniosków z międzynarodowego badania opinii publicznej przeprowadzonego w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Pełne wyniki Media Freedom Poll 2023 poznaliśmy w poniedziałek, 24 kwietnia 2023 r. podczas konferencji z udziałem Very Jourovej, wiceszefowej Komisji Europejskiej. W siedzibie "Gazety Wyborczej" w Warszawie odbyła się debata dotycząca wolności i niezależności mediów, transmitowana online, a jej podsumowanie można już znaleźć na Wyborcza.pl.

25.04.2023 | przeczytano: 618 razy

Czy Polska to dobry kraj dla imigrantów? Czy przybysze to ciągle obcy? Na te i inne pytania odpowiedzi szukają dwuosobowe zespoły, złożone z kilkudziesięciu dziennikarzy „Gazety Wyborczej" i ich partnerów: uchodźców oraz imigrantów żyjących w naszym kraju. Ich materiały stworzą specjalny cykl „Wyborczej", realizowany w ramach międzynarodowego projektu „Re:framing Migrants in the European Media". Dzięki akcji aż do lata 2023 r. na Wyborcza.pl/gazetauchodzcow publikowane będą teksty, podcasty i reportaże wideo przygotowane przez pary autorów, a finałem działań będzie kolejne wydanie „Gazety Uchodźców", które ukaże się 20 czerwca, czyli w Światowy Dzień Uchodźcy.

21.03.2023 | przeczytano: 370 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 45)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764