logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

XConcept: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Jak zamienić zwykłą środę w apetyczną śroladę?

W lutym ruszyła nowa kampania wizerunkowa serków kremowych Arla Apetina pod hasłem „Codziennie baw się smakiem”.

22.02.2017 | przeczytano: 1158 razy
Kampania Garniera z cross promocją Top Secret

Najnowsza kampania kremu BB od Garniera przeprowadzana jest pod hasłem #uwielBBiam. Obejmuje ona m.in. działania w Internecie oraz in store, w tym cross promocję z marką Top Secret. Koncept i wdrożenie leży po stronie agencji XConcept.

17.05.2016 | przeczytano: 973 razy
Kampania promocyjna ogólnopolskiej loterii Kupiec

Kupiec zachęca do przemyślanego wyboru produktów w codziennej diecie i rusza z ogólnopolską loterią prowadzoną pod hasłem „Wygrywaj w zdrowym stylu”. Towarzyszy jej intensywna kampania obejmująca swoim zasięgiem prasę i Internet oraz promocja w punktach sprzedaży. Komunikację wzmocnią działania oparte na współpracy z blogerami, a także kampania content marketingowa na Listonicu. Za przygotowanie i realizację loterii odpowiada Agencja XConcept

19.05.2015 | przeczytano: 658 razy
 Konsumencki konkurs fotograficzny w kampanii Apetina

Jedzenie to zmysłowa przyjemność, której doświadczamy na wiele sposobów, również poprzez „obraz” – z takiego założenia wyszła firma Arla Foods, organizując konkurs fotograficzny „Skomponuj danie z Apetiną”. Akcja konkursowa stanowi element trwającej obecnie kampanii marki Apetina – realizowanej pod hasłem „Dobrze się komponuje”.

30.04.2015 | przeczytano: 2459 razy

Każdy może gotować apetyczne, wiosenne dania – taki wniosek płynie z nowej kampanii reklamowej serków Apetina od Arla Foods. Właśnie startuje kolejna edycja kampanii pod hasłem „Dobrze się komponuje”. W tym roku komunikacja  obejmie swoim zasięgiem telewizję, prasę oraz internet, w tym blogosferę.

02.04.2015 | przeczytano: 1511 razy
Z Apetiną obiad dobrze się komponuje

Pod hasłem „Tajemny składnik – co na obiad? Apetyczne Inspiracje” ruszył konkurs promujący serki kremowe Apetina. Akcja zorganizowana w ramach serwisu Ugotuj.to to element trwającej obecnie kampanii budującej wizerunek serków jako składnika dań, który sprawia, że nawet proste pomysły kulinarne nabierają oryginalnego charakteru.

18.11.2014 | przeczytano: 1083 razy
Apetina  w nowej kampanii serków kremowych

Ruszyła kampania promująca serki kremowe Apetina. Działania komunikacyjne prowadzone pod hasłem „Dobrze się komponuje” obejmują swoim zasięgiem prasę, Internet oraz social media. Komunikację wzmacniają działania oparte na współpracy z blogerami i vlogerami, a także kampania content marketing na Listonicu. Akcję potrwa do połowy grudnia. Strategię, koncept kreatywny i kreację przygotowała agencja XConcept.

28.10.2014 | przeczytano: 1328 razy
Izabela Karpińska new business managerem w OS3

Do zespołu OS3 dołączyła Izabela Karpińska. Wcześniej pracowała w XConcept, Streetcom, Platformie Mediowej Point Group i Young & Rubicam. Wzmocniła dział new business, którym kieruje Krzysztof Winnik.

04.10.2014 | przeczytano: 1709 razy
Gdzie Cię grześkość poniesie: Nowa kampania marki Grześki

Ruszyła druga odsłona kampanii wafelków Grześki przygotowana w ramach długofalowej komunikacji „Bądź grześki! Chrup swoje!”. Tym razem komunikacja skupia się na wyjaśnieniu pojęcia grześkości oraz aktywacji konsumenckiej „Gdzie Cię grześkość poniesie?” realizowanej wspólnie z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT. Kampania obejmie swoim zasięgiem TV, radio, prasę i Internet. Komunikację wzmocnią działania PR oraz promocja w punktach sprzedaży. Za strategię, kreację i realizację akcji odpowiada Agencja XConcept.

22.05.2014 | przeczytano: 3520 razy
Xconcept dla marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine

Wystartowała nowa akcja promocyjna marek: Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. Program opiera się na platformie komunikacji www.miedzynami.kobieta.pl i umożliwia konsumentkom, które zakupiły produkty tych 4 marek dzielenie się opiniami na temat wypróbowanych kosmetyków.

03.04.2014 | przeczytano: 833 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764