Wraz z początkiem roku dfusion communication, agencja PR i doradztwa wizerunkowego, wzmacnia struktury seniorskie. Do zespołu firmy dołączył Rafał Bednarek, który kierował będzie pracami zespołu B2B i rozwijał obszar Public Affairs. Z kolei na stanowiska Account Director awansowali Łukasz Łyczkowski oraz Piotr Krzesiński.
13.01.2024 | przeczytano: 530 razyHttpool by Aleph, ekosystem globalnych ekspertów digital, który łączy tysiące reklamodawców z miliardami konsumentów, ma przyjemność ogłosić, że został wybrany na przedstawiciela Microsoft Advertising w 23 krajach obejmujących Europę Środkowo-Wschodnią (CEE) i kilka innych rynków europejskich*, aby prowadzić kampanie Microsoft Advertising wykorzystujące jego produkty związane z wyszukiwaniem, grupami docelowymi oraz zakupami.
22.08.2023 | przeczytano: 342 razyKiedy firma Mattel ogłosiła, że pracuje nad filmem „Barbie", specjaliści od marketingu wstrzymali oddech w oczekiwaniu na rozwój sytuacji. Przejście z produkcji zabawek do branży filmowej to przecież nie lada wyczyn. Jednak ryzyko podjęte przez Mattel opłaciło się. Obraz „Barbie” zarobił w dniu premiery imponujące 155 milionów dolarów w Stanach Zjednoczonych i 337 milionów dolarów globalnie, zdobywając jednocześnie tytuł najbardziej kasowego debiutu roku 2023.
09.08.2023 | przeczytano: 761 razyJagoda Prętnicka-Markiewicz dołączyła do zespołu SEC Newgate CEE jako nowa Account Director. To kolejne wzmocnienie agencji w obszarze doradztwa i obsługi projektów korporacyjnych, a także inwestycja w analitykę social media w kontekście badania reputacji.
08.08.2023 | przeczytano: 476 razyWarszawska Szkoła Filmowa – jeden z wiodących polskich ośrodków kształcących specjalistów branży filmowej oraz gamedev – oraz Platige Image, spółka specjalizująca się w tworzeniu grafiki komputerowej, animacji 3D i cyfrowych efektów specjalnych, podejmują współpracę w obszarze edukacji. Jej celem jest m.in. wymiana know-how w zakresie najnowszych technologii i ułatwienie studentom startu na rynku multimedialnym.
21.07.2023 | przeczytano: 530 razyElectronic Arts łączy siły z Fundacją VIVA! i wspiera ich w codziennej opiece nad potrzebującymi zwierzętam. Współpraca zaowocuje między innymi wprowadzeniem do sprzedaży limitowanej serii skarpetek z motywem inspirowanym najnowszym Dodatkiem do The Sims 4, a całkowity dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na cele statutowe Fundacji.
20.07.2023 | przeczytano: 470 razyKatarzyna Spałek jako head of social media dołączyła do zespołu digital agencji MullenLowe Warsaw. Na nowo utworzonym stanowisku powierzono jej zadanie koordynacji komunikacji social media oraz projektów influencer i gaming marketingu dla klientów agencji.
27.04.2023 | przeczytano: 582 razyOreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
02.02.2023 | przeczytano: 1435 razyPURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers KIDS” składa się z 7 rozdziałów i porusza takie aspekty, jak: reklamowy potencjał branży, analiza popularności pojęć – np. e-sport czy metawersum, kwestie finansowe, oglądanie innych graczy oraz informacje ogólne o profilu młodych fanów gier w Polsce.
06.12.2022 | przeczytano: 539 razyWedług raportu SensorTower w pierwszym kwartale 2022 roku pobrano globalnie 14,3 miliardów gier na telefon (ponad 3 mld stanowiły pobrania w Europie), czyli o 200 mln więcej niż w analogicznym okresie w 2021 roku.[1] Rosnąca w zawrotnym tempie popularność rozgrywek mobilnych sprawiła, że stały się one mainstreamowym kanałem rozrywkowym, ale też komunikacyjnym i reklamowym, obok którego nie sposób przejść obojętnie. Już teraz prognozuje się, że przychody z reklam w grach mogą osiągnąć nawet 56 mld USD w 2024 roku (42 mld w 2019), a to wszystko przez to, że gracze nie ignorują reklam w tym kanale.[2] Budżety przeznaczane na marketing w grach z roku na rok się zwiększają, a formaty znacząco się dywersyfikują. Co to może oznaczać? Dla przeciętnego użytkownika zapewne jeszcze większy wybór, dobrych jakościowo i intuicyjnych gier mobilnych dostępnych w trybie free-to play, dla brandów z kolei – atrakcyjną i bezpieczną przestrzeń do pokazania klientom swoich produktów, a dla marketera? Środowisko reklamowe z nieograniczonym potencjałem. Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci Mobiem Polska.
23.11.2022 | przeczytano: 581 razy1 2 3 | ||
Strona 1/9 (artykułów: 81) |