logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yope: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Martyna Dziubek szefową marketingu i NPD w Yope

Z początkiem roku Martyna Dziubek dołącza do zespołu marki YOPE jako Head of Marketing & NPD. Wcześniej pracowała dla m.in. L’Oréal, The Body Shop International oraz Nivea.

27.01.2024 | przeczytano: 371 razy
Zgłoszenia do Young Creatives Cannes już trwają

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes już trwają! To konkurs, w którym uczestnicy mogą zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta, a przy okazji zdobyć doświadczenie i porównać się rówieśnikami z branży.  Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 6 marca.

20.02.2023 | przeczytano: 908 razy

Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.

27.01.2023 | przeczytano: 455 razy
Kampania Yope „Wild things are coming”

YOPE, polski producent kosmetyków naturalnych, wprowadza na rynek nową serię produktów − tym razem to seria ekskluzywnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Debiutowi YOPE w tej kategorii towarzyszy szeroka kampania reklamowa pod hasłem „Wild things are coming”.

21.04.2021 | przeczytano: 1298 razy
Slowglow.pl związało się z agencją Big Picture

Do klientów Big Picture dołącza nowoczesny concept e-commerce z kategorii beauty. Slowglow.pl jest nie tylko sklepem, ale również platformą do szerzenia świadomości na temat holistycznej pielęgnacji. Nowy klient, obok takich marek jak NAGO i Elementy, zwiększa agencyjne portfolio polskich firm odpowiedzialnych społecznie. Concept store ma w ofercie wyselekcjonowane marki, które powstają w lokalnych polskich manufakturach. Twórcy slowglow.pl promują też ideę samoakceptacji oraz trend body positive.

03.12.2020 | przeczytano: 674 razy
Akcja Yope i Lidl - wspólnie #Wspieramybiebrzę

W YOPE nieustannie szukamy ekologicznych rozwiązań, bardzo uważnie przyglądamy się problemom naszej Planety i rozglądamy za inicjatywami, które moglibyśmy wspierać. Inicjatywami, z którymi się identyfikujemy, które są nam bliskie i jednocześnie ważne dla naszego ekosystemu.

24.06.2020 | przeczytano: 1160 razy
Yope #wstronęsłońca w obiektywie Zuzy Krajewskiej

Najnowsza kampania marki YOPE #wstronęsłońca, promuje trzy nowe serie kosmetyków.

14.05.2020 | przeczytano: 962 razy
Zakupy w Super-Pharm łatwiejsze z aplikacją mobilną

Nieograniczony dostęp do aktualnej gazetki promocyjnej, do klubowego konta, do ofert specjalnych, do niezliczonej liczby pomysłów na świąteczne prezenty – to tylko niektóre z zalet pierwszej aplikacji mobilnej znanej sieci aptek i drogerii Super-Pharm. Stworzyła ją dla Super-Pharm Polska agencja Me & My Friends z Wrocławia.

26.11.2019 | przeczytano: 1236 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764