logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

YouTube Ads Leaderboard: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w marcu 2020

Reklamowy marzec w serwisie YouTube obfitował w wizualną ucztę dla oka. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard przedstawia się jednak bardzo różnorodnie. Z jednej strony prawdziwe święto kolorów w reklamach Samsunga lub eobuwie.pl, z drugiej zaś -  ważny temat bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych w kampanii społecznej PKP Polskich Linii Kolejowych. Jakie jeszcze spoty znalazły się w czołówce marca? Sprawdźcie poniżej.

17.04.2020 | przeczytano: 232 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w styczniu i lutym 2020

Zarówno w styczniu, jak i lutym pierwsze miejsca zestawienia YouTube Ads Leaderboard zajęły spoty serwisu ogłoszeniowego OLX. Oba filmy prezentują ważne społecznie tematy: smogu oraz oszustw na platformach zakupowych. Jednak robią to w sposób, który sprawia, że były to najchętniej oglądane reklamy na polskim YouTube. Oto zestawienie YouTube Ads Leaderboard za styczeń oraz luty 2020.

12.03.2020 | przeczytano: 190 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard 2019

Reklama polskiej marki RESERVED z modelką Kendall Jenner zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 rok. Drugie miejsce na podium należy do spotu promującego Samsung Galaxy Note 10, w którym raper i przedsiębiorca Wojtek Sokół odbywa Bardzo Ważne Spotkanie. Zeszłoroczne podium zamyka wideo z cyklu “Szef i reszta”, w którym kultowy przełożony narzeka na podwyżki. Jakie jeszcze filmy reklamowe były równie chętnie oglądane przez Polaków na YouTube w poprzednim roku? Przedstawiamy zestawienie YouTube Ads Leaderboard za 2019 rok.

21.01.2020 | przeczytano: 405 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za listopad 2019 r.

Reklama Media Expert z zespołem śpiewających chomików zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w listopadzie. Tuż za nią uplasowała się popularna świąteczna reklama Allegro. Podium zamyka historia elektrycznej hulajnogi zaprezentowana przez ING Bank Śląski, który zachęca do świadomego korzystania z tego sprzętu.

17.12.2019 | przeczytano: 730 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.

Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem polskich gwiazd cieszą się dużą popularnością. Tym razem w salonie Play prowadzonym przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem Prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej stał się numerem jeden w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu. Użytkownikom serwisu spodobała się w tym miesiącu także historia Natalii - pracowniczki Lidla oraz reklama Vasco Mini 2 - elektronicznego tłumacza mowy.

07.11.2019 | przeczytano: 189 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za sierpień 2019 r.

Wznowienie promocji związanej z pluszakami Gangu Słodziaków w sklepach Biedronka to także powrót reklam z sympatycznymi zwierzakami do zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Klip z nimi w roli głównej królował w sierpniu. Drugie miejsce niespodziewanie zajął film promocyjny darmowej gry „Clash of Clans” z okazji 7. rocznicy jej wydania. Podium zamyka spot promocyjny Lidla o charakterze edukacyjnym, który rozwiewa wątpliwości dotyczące używania soli w codziennej diecie.

02.10.2019 | przeczytano: 181 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.

Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału jakbyniepaczec. Miejsce czwarte zajęła Castorama z trzecią odsłoną serii „W Koło Ogrodu”. Ranking zamyka rapowy pojedynek YouTuberów Ciawłowskiego i JDabrowsky’ego przygotowany we współpracy z marką Tymbark.

23.08.2019 | przeczytano: 384 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2019 r.

Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu YouTube Ads Leaderboard, spoty jednej marki uplasowały się na wszystkich pozycjach rankingu. Kampania “A co gdyby?” z udziałem Janusza Chabiora w obrazowy, ale i humorystyczny sposób przekonuje użytkowników OLX do zachowania kultury w trakcie rozmów pomiędzy kupującymi a sprzedającymi. W spotach zobaczymy, jakie konsekwencje może przynieść używanie wulgaryzmów w konwersacji, oszukiwanie drugiej strony czy lekceważenie wirtualnych kontrahentów.

15.07.2019 | przeczytano: 452 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za luty 2019 r.

W lutym użytkownicy YouTube przede wszystkim starali się pokonać mały głód. Pierwsze i czwarte miejsce zestawienia zajęły bowiem reklamy Danio, z udziałem sympatycznego stworka symbolizującego niewielki apetyt. Na drugiej pozycji zobaczymy wideo ING Banku Śląskiego z ciekawym ujęciem powodu, dla którego należy oszczędzać. Na podium znalazł się także film Puriny dotyczący karmy dla kotów wyprodukowanej z użyciem jednego z popularnych super foods. Ranking zamyka spot od Louis Vuitton z udziałem Sophie Turner - znanej fanom Gry o Tron, jako Sansa Stark.

20.03.2019 | przeczytano: 298 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za styczeń 2019 r.

W styczniowym rankingu zwyciężyło wideo Toyoty z Rajdowych Mistrzostw Świata. Drugie miejsce to spot Studia Tymbark, który ciekawie przedstawia to, jak pokazujemy swoje życie na Instagramie. Do zestawienia trafiły też aż dwa filmy Urodomaniaczek by Hebe. Podium zamyka właśnie jeden z nich, zawierający przeróżne triki urodowe. Na czwartym miejscu znalazła się reklama Kuchni Lidla, z której dowiadujemy się, do jakich polskich, tradycyjnych specjałów podobne są bułeczki bao. Ostatnią pozycję zajęło wideo Urodomaniaczek z poradami dotyczącymi zimowej pielęgnacji skóry.

12.02.2019 | przeczytano: 240 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764