logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

YouTube: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1384

Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.

13.11.2019 | przeczytano: 96 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.

Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem polskich gwiazd cieszą się dużą popularnością. Tym razem w salonie Play prowadzonym przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem Prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej stał się numerem jeden w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu. Użytkownikom serwisu spodobała się w tym miesiącu także historia Natalii - pracowniczki Lidla oraz reklama Vasco Mini 2 - elektronicznego tłumacza mowy.

07.11.2019 | przeczytano: 87 razy
Showroom.pl z własnym podcastem

Marka SHOWROOM.PL uruchomiła własny podcast „Dziewczyny z sąsiedztwa”. Za realizację projektu odpowiada agencja Słucham.

06.11.2019 | przeczytano: 131 razy
Benq BH3801D - dwustronny ekran reklamowy 16:5 do pracy ciągłej

BenQ wprowadził na polski rynek dwustronny wyświetlacz o przekątnej 38 cali i nietypowych proporcjach 16:5 (1920x600). Zaprojektowano go jako wysokiej jakości wyświetlacz reklamowy i informacyjny do sklepów, placówek gastronomicznych, biur i urzędów.

06.11.2019 | przeczytano: 154 razy
Os3 realizuje kampanię reklamową marki Resibo

Agencja oS3 odpowiada za kompleksową realizację działań reklamowych kosmetyków naturalnych marki Resibo (Betley sp. z o.o.). Parasolem komunikacyjnym kampanii jest hasło: „Modern Nature is Calling”.

05.11.2019 | przeczytano: 195 razy
Shoper pokazuje historie swoich klientów

Dostawca oprogramowania dla sklepów internetowych Shoper nową kampanię wizerunkową zbudował historiami swoich klientów.

- Ludzie, którzy u nas sprzedają, są najlepszą wizytówką biznesów zakładanych w sieci. A ile podobnych pomysłów marnuje się u tych, którzy jednak nie spróbują sprzedawać? Chcemy im pokazać, że do odważnych świat należy – mówi Krzysztof Krawczyk, CEO Shoper.

04.11.2019 | przeczytano: 143 razy
„Poznaj Top Employera” - kampania employer-brandingowa Provident

Wystartowała nowa kampania firmy pożyczkowej Provident. Jej celem jest zachęcenie potencjalnych kandydatów do pracy w siedzibach firmy. „Poznaj Top Employera” to cztery muzyczne opowieści o tym, dlaczego warto pracować w Providencie.

28.10.2019 | przeczytano: 186 razy
Jestem Twoim Starym – alternatywny kanał dla ojców

Jestem Twoim Starym to nowy kanał na YouTube skierowany do ojców, którzy chcą zaoferować sobie i dziecku wybór alternatywnej drogi budowania relacji, bez ulegania modom i bez powielania schematów.

28.10.2019 | przeczytano: 193 razy
Beztroska to bułka z mlekiem: akcja eventowa Dan Cake

Dan Cake, jeden z producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce, rozpoczyna kolejny już w tym roku etap promocji Smaku Beztroski oraz nowej linii bułeczek mlecznych w wersji TO GO!

22.10.2019 | przeczytano: 220 razy
Śledztwo Pisma - serial reporterski dostępny też na Tokfm.pl i w aplikacji Tok FM

18 października 2019 r. swoją premierę w internecie miało “Śledztwo Pisma” - wyjątkowy projekt audio w postaci 6-odcinkowego reporterskiego serialu podcastowego. "Śledztwo Pisma" prowadzi Mirosław Wlekły, jeden z najlepszych polskich reporterów prasowych i książkowych. Pierwszy odcinek serialu można już odsłuchać m.in. na stronie sledztwopisma.pl oraz na platformie podcastowej tokfm.pl i w aplikacji TOK FM, które zostały partnerami dystrybucyjnymi projektu.

18.10.2019 | przeczytano: 390 razy
1 2 3
Strona 1/139 (artykułów: 1384)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764