logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

YouTube: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1521
Patrycja Rusnak awansuje na stanowisko senior creative

Patrycja Rusnak, dotychczas creative w VMLY&R Poland, awansowała na stanowisko senior creative. Do jej obowiązków należy obsługa kreatywna i rozwijanie marki Samsung.

06.07.2020 | przeczytano: 95 razy
F1 Sport wraca do Gazeta.pl

Już jutro, 7 lipca br. premiera drugiego sezonu F1 Sport, czyli programu poświęconego wyścigom Formuły 1. Na widzów czekają znane im z pierwszego sezonu felietony i nowości, jak i specjalny segment poświęcony występom Roberta Kubicy w DTM.

06.07.2020 | przeczytano: 61 razy
Marek Myślicki i Mikołaj Białek w Gethero

Agencja influencer marketingu GetHero ciągle się rozwija i zatrudnia nowych pracowników. Marek Myślicki i Mikołaj Białek to osoby, które w ostatnim czasie zasiliły szeregi firmy.

03.07.2020 | przeczytano: 207 razy
Polacy a koronawirus

Pandemia koronawirusa zdominowała ostatnie miesiące życia Polaków i bezpośrednio wpłynęła nie tylko na ich poczucie bezpieczeństwa, ale również stworzyła nowe potrzeby zakupowe czy nawyki konsumpcji mediów. Na pytania o to, jak epidemia odcisnęła się na postawach konsumenckich, odpowiedział zespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w czterech kolejnych falach badania Koronabus.

02.07.2020 | przeczytano: 197 razy
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!Zobacz fotorelację

W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za najlepszą kampanię łączącą cele biznesowe z akcją edukacyjną – „Content zamiast lekcji biologii”, która porusza ważne tematy społeczne, zrealizowaną dla Johnson & Johnson Poland.

01.07.2020 | przeczytano: 441 razy

Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.

30.06.2020 | przeczytano: 173 razy

Epidemia koronawirusa zmieniła plany organizatorów letnich wydarzeń, w tym trasy Męskie Granie. Marka Żywiec, sponsor wydarzenia, przygotowała jednak niespodziankę dla fanów projektu – już 1 lipca odbędzie się premiera najnowszego singla, który wykona zupełnie nowa Męskie Granie Orkiestra. Singiel i teledysk zostaną zaprezentowane na FB i YouTube trasy o godzinie 19.00. Następnie, zespół pojawi się w kolejnym odcinku Studia Ż prowadzonym przez Katarzynę Nosowską.

29.06.2020 | przeczytano: 165 razy
#zdalnidopomocy z ING najpopularniejsi na Youtube

Spot ING Banku Śląskiego #zdalnidopomocy był najpopularniejszą reklamą na YouTube, według zestawienia YouTube Ads Leaderboard za kwiecień. Film, w którym bank razem z młodymi zdalnymi zachęcał do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości, został wyświetlony ponad 6 mln razy i wywołał duże zaangażowanie!

29.06.2020 | przeczytano: 188 razy
Webinaria – trafiony sposób komunikacji w dobie pandemii?

Niektórzy mogą odnieść wrażenie ze zalała nas fala webinarów. Nic w tym dziwnego, kiedy w obecnych czasach mamy do czynienia z coraz silniejszym procesem digitalizacji i mnóstwo konferencji czy szkoleń, które jeszcze niedawno odbywały się w realu, dziś siłą rzeczy są przenoszone do internetu.

27.06.2020 | przeczytano: 226 razy

Ilu z 4,5 miliona widzów Blowka na YouTubie nie głosuje, uważając że ich głos niewiele znaczy? A ile spośród 1,4 miliona obserwujących Maffashion na Instagramie? Gdyby ich zebrać, to 6 mln! Czyli prawie 20% uprawnionych do głosowania. 5 lat z jednym prezydentem to w życiu młodych wyborców bardzo długo. Tymczasem, bardzo często młodzi ludzie rezygnują z głosowania, przekonani że decyzje podejmują za nich inni. Dlatego gwiazdy muzyki, filmu i social mediów skrzyknęły się, by przekonać swoich fanów do uczestnictwa w wyborach 28 czerwca. Zwracając się do swoich widzów, obserwujących i fanów, wkazują jak ważna jest wiara w sprawczą moc decyzji o pójściu lub niepójściu na wybory. Kampanię wsparła organizacyjnie pozarządowa inicjatywa „30. Rok Wolności”. Spoty frekwencyjne pojawią się w TV i internecie w wyborczy weekend.

26.06.2020 | przeczytano: 235 razy
1 2 3
Strona 1/153 (artykułów: 1521)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764