logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 309

Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 roku, średnia czasu poświęconego na konsumpcję kontentu video w internecie osiągnie w Polsce średnio 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).

17.09.2019 | przeczytano: 59 razy
Fundamenty odpowiedzialności Youtube (1) - Usuwanie szkodliwych treści

Na przestrzeni ostatnich lat podwoiliśmy wysiłki, aby spełnić oczekiwania użytkowników, co do naszej odpowiedzialności za treści publikowane na platformie, a jednocześnie zachować jej pełną otwartość. Nasza praca skupiła się wokół czterech głównych zasad.

06.09.2019 | przeczytano: 220 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.

Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału jakbyniepaczec. Miejsce czwarte zajęła Castorama z trzecią odsłoną serii „W Koło Ogrodu”. Ranking zamyka rapowy pojedynek YouTuberów Ciawłowskiego i JDabrowsky’ego przygotowany we współpracy z marką Tymbark.

23.08.2019 | przeczytano: 238 razy
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego

19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.

21.08.2019 | przeczytano: 365 razy

W czerwcu informowaliśmy na blogu YouTube o zmianach na naszej platformie. We wpisie zwróciliśmy między innymi uwagę na to, że w ciągu ostatnich kilku lat inwestowaliśmy w nasze produkty i systemy, tak aby jak najlepiej chronić społeczność YouTube przed szkodliwymi treściami. Dzięki tym inwestycjom materiały wideo naruszające zasady korzystania z YouTube są usuwane szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a użytkownicy widzą mniej takich materiałów.

09.08.2019 | przeczytano: 179 razy
Group One z kampanią dla BBC Brit

12 czerwca w ramówce BBC Brit pojawiły się premierowe odcinki nowej odsłony kultowego programu motoryzacyjnego „Top Gear”. Każdy kolejny odcinek 27. sezonu to kampania premiery, którą dla stacji realizują pod jednym dachem Group One spółki: Change Serviceplan, Labcon i SalesTube.

24.07.2019 | przeczytano: 316 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2019 r.

Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu YouTube Ads Leaderboard, spoty jednej marki uplasowały się na wszystkich pozycjach rankingu. Kampania “A co gdyby?” z udziałem Janusza Chabiora w obrazowy, ale i humorystyczny sposób przekonuje użytkowników OLX do zachowania kultury w trakcie rozmów pomiędzy kupującymi a sprzedającymi. W spotach zobaczymy, jakie konsekwencje może przynieść używanie wulgaryzmów w konwersacji, oszukiwanie drugiej strony czy lekceważenie wirtualnych kontrahentów.

15.07.2019 | przeczytano: 329 razy
Youtube za darmo – kampania wakacyjnej oferty Red Bull Mobile

„YouTube za darmo” to kolejna kampania wirtualnego operatora komórkowego Red Bull MOBILE w ramach platformy komunikacyjnej #TakBardzoMOBAJL. Tym razem marka komunikuje wakacyjną ofertę pre-paid, która wystartowała 5 lipca i potrwa do końca września. Komunikacja oferty jest prowadzona w social mediach od 11 lipca. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Plej.

12.07.2019 | przeczytano: 346 razy
Zwieger uczy gotowania. Rusza nowy projekt marki

Jak szybko i skutecznie obrać imbir? W jaki sposób najwygodniej pokroić ostre papryczki? Na te i wiele innych pytań odpowiadają eksperci marki Zwieger w ramach nowego projektu edukacyjnego. Krótkie filmy z serii „Szkoła gotowania” i „Triki w kuchni” będą pokazywać technikę przygotowywania posiłków oraz sztuczki upraszczające ten proces. Nagrania można zobaczyć na profilach firmy w portalach YouTube i Facebook.

03.07.2019 | przeczytano: 349 razy
Nowa kampania Lipton Ice Tea Green

Rusza nowa kampania o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu”, którą wspierają znane osoby ze świata kultury, sportu, Youtube’a i Instagrama.

02.07.2019 | przeczytano: 445 razy
1 2 3
Strona 1/31 (artykułów: 309)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764