logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 329
Nowe twarze Calzedonia

Aktorka, modelka, youtuberka. Trzy zupełnie różne kobiety, osobowości i typy urody. Wszystkie dołączyły do rodziny Calzedonia. Marka do tegorocznej współpracy zaprosiła aktorkę Agnieszkę Więdłochę, modelkę i uczestniczkę programu „Top Model” Karolinę Pisarek oraz Youtuberkę Radzką, czyli Magdalenę Kanoniak. Każda z nich reprezentuje zupełnie inny styl, co doskonale wpisuje się w różnorodność produktów, które marka oferuje na co dzień swoim klientkom.

26.02.2020 | przeczytano: 102 razy

Oferta Biura Reklamy TVN Media została wzbogacona o kolejne innowacyjne rozwiązanie reklamowe - Shopping Spree (Bitwa na Style). Za autorską koncepcję i jej wdrożenie odpowiada nowy zespół Innovation Hub w strukturze BR TVN Media.

17.02.2020 | przeczytano: 274 razy
Trwają targi Remadays Warsaw 2020

12 lutego rozpoczęła się, 16. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw. Podczas najbliższych 3 dni centrum wystawiennicze Ptak Warsaw Expo stanie się miejscem licznych spotkań przedstawicieli z branży reklamowej, areną wymiany cennych doświadczeń i prezentacji najnowszych osiągnięć, produktów oraz technologii w 3 profesjonalnych sektorach targowych. Już pierwszy dzień pokazał, jak dużym zainteresowaniem cieszy się jedna z największych imprez wystawienniczych z branży reklamy i druku.

13.02.2020 | przeczytano: 364 razy
Procter & Gamble wraz z liderami świata reklamy i biznesu podejmuje walkę ze szkodliwymi treściami w Internecie

Sojusz Global Alliance for Responsible Media (GARM) zaprezentował podczas Światowego Forum Ekonomicznego strategię stworzenia bardziej zrównoważonego i odpowiedzialnego środowiska cyfrowego, które będzie chronić konsumentów, media i społeczeństwo przed szkodliwymi treściami w Internecie.

05.02.2020 | przeczytano: 245 razy

Zapraszamy na dzień otwarty Fomei w studiu fotograficznym Station Studio w Krakowie. Gościem specjalnym będzie Youtuber Paweł Bułat - X-man z autorskim wykładem o cyberbezpieczeństwie fotografa. Nie zabraknie okazji do testów lamp Fomei, także podczas warsztatów  podstaw oświetlenia w filmie. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

04.02.2020 | przeczytano: 203 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard 2019

Reklama polskiej marki RESERVED z modelką Kendall Jenner zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 rok. Drugie miejsce na podium należy do spotu promującego Samsung Galaxy Note 10, w którym raper i przedsiębiorca Wojtek Sokół odbywa Bardzo Ważne Spotkanie. Zeszłoroczne podium zamyka wideo z cyklu “Szef i reszta”, w którym kultowy przełożony narzeka na podwyżki. Jakie jeszcze filmy reklamowe były równie chętnie oglądane przez Polaków na YouTube w poprzednim roku? Przedstawiamy zestawienie YouTube Ads Leaderboard za 2019 rok.

21.01.2020 | przeczytano: 339 razy
Finał kampanii społecznej Stowarzyszenia Twoja Sprawa

5 milionów użytkowników YouTube, a ponad 9 milionów Facebooka obejrzało spot tegorocznej kampanii społecznej Stowarzyszenia Twoja Sprawa. Celem było zwiększenie świadomości masowego oglądania przez dzieci i młodzież internetowej pornografii. To kolejna już akcja informacyjna STS podejmująca tę problematykę.

30.12.2019 | przeczytano: 248 razy
Świąteczna kampania T-Mobile z Youtube Director MIX

Do 24 grudnia trwa świąteczna kampania T-Mobile, w której operator wykorzystuje innowacyjne narzędzie doboru treści reklamowych do zapytań użytkowników w Google i na YouTube – Director MIX. Tym samym T-Mobile jest pierwszym operatorem telekomunikacyjnym z YouTube Director MIX w działaniach reklamowych. Za realizację projektu odpowiada Mindshare we współpracy z Google.

20.12.2019 | przeczytano: 427 razy
Sztuka (dla) bezpiecznej jazdy - Barrakuz dla akcji #Smartoff

„Piszę albo jadę”, „Nie przymykaj oczu na rzeczywistość” - to niektóre z przekazów zilustrowanych na plakatach Barrakuz, ilustratorki, miłośniczki kolażu, jednej z najbardziej pożądanych obecnie projektantek grafiki w Polsce. Zaangażowanie artystki w akcję #Smartoff, to kolejny etap projektu edukacyjnego „Jak Jeździsz”, który ma zwiększać świadomość wśród młodych kierowców jak niebezpieczne jest używanie telefonów podczas jazdy samochodem. Prace Barrakuz, czyli Beaty Śliwińskiej, będzie można oglądać m.in. w mediach społecznościowych i  w oddziałach Santander Bank Polska. 

18.12.2019 | przeczytano: 202 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za listopad 2019 r.

Reklama Media Expert z zespołem śpiewających chomików zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w listopadzie. Tuż za nią uplasowała się popularna świąteczna reklama Allegro. Podium zamyka historia elektrycznej hulajnogi zaprezentowana przez ING Bank Śląski, który zachęca do świadomego korzystania z tego sprzętu.

17.12.2019 | przeczytano: 482 razy
1 2 3
Strona 1/33 (artykułów: 329)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764