logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 194
Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej

Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka, elementy graficzne, czcionki). Autorem zmian jest wewnętrzny dział kreacji grupy, którym zarządza Paulina Więcek, dyrektorka kreatywna.

18.04.2024 | przeczytano: 171 razy
Agnieszka Bacińska liderką zrównoważonego rozwoju w Grupie Walk

Agnieszka Bacińska, prezeska Walk PR, objęła nowo utworzoną funkcję liderki zrównoważonego rozwoju w Grupie Walk. Jako Chief Sustainability Officer będzie odpowiedzialna za transformację w obszarze ESG oraz nadzór nad zintegrowaną ofertą usług związanych ze zrównoważonym rozwojem. Dodatkowe obowiązki będzie łączyć z dotychczasową funkcją prezeski Walk PR.

05.04.2024 | przeczytano: 334 razy
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew (Partner, Big Picture), Daria Tworek (Managing Partner, Publicis Consultants), Iga Wilczyńska-Zygadlewicz (Public Affairs Director, Grayling Poland) oraz Agata Zeman (Dyrektor Zarządzająca, 24/7Communication), które będą pełniły funkcje Wiceprezesek.

24.02.2024 | przeczytano: 390 razy
Superbet ze Złotym Spinaczem

Czy da się otrzymać najbardziej prestiżową nagrodę w branży PR za projekt dotyczący niszowej dyscypliny sportu? Jak najbardziej, o ile tą dyscypliną są szachy, a efektem działania marki jest rozkochanie Polaków w „królewskiej grze” i przywrócenie jej na salony. Legalny bukmacher Superbet wspólnie z agencją Clue PR otrzymał Złoty Spinacz w kategorii Sport, turystyka i rekreacja za organizację i promocję turnieju szachowego Superbet Rapid&Blitz. – Dziękujemy za to wyróżnienie i cieszymy się, że nasz turniej na stałe wpisał się w kalendarz ekscytujących wydarzeń sportowych w naszym kraju – mówi Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

13.12.2023 | przeczytano: 1852 razy
6 nagród dla ING w konkursie „Złote Spinacze”

Podczas tegorocznej edycji „Złotych Spinaczy”, ING Bank Śląski otrzymał aż sześć wyróżnień za realizację kampanii: „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”, „Zhakowany koncert w Roblox” oraz „Zielona Tesla za Zielony Kod”.

12.12.2023 | przeczytano: 1601 razy
Złote Spinacze 2023 rozdane!

Znamy zwycięzców 21. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. W tym roku trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze.

09.12.2023 | przeczytano: 2165 razy
Ilona Rutkowska awansowała w agencji Good One PR

W październiku br. w strukturach Good One PR na stanowisko Senior Account Managera awansowała Ilona Rutkowska.

13.11.2023 | przeczytano: 464 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2023!

Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń w 21. edycji konkursu Złote Spinacze, Jury wybrało 108, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji w tym roku otrzymały agencje MSL i 24/7Communication – po 8 nominacji.

09.10.2023 | przeczytano: 2279 razy
Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska

1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.

03.10.2023 | przeczytano: 623 razy
Złote Spinacze kolejny rok z rzędu z rekordem zgłoszeń

Do 21. edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęły aż 482 zgłoszenia w 35 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Do kategorii głównych nadesłano 309 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 128, a do kategorii specjalnych 45 zgłoszeń.

14.09.2023 | przeczytano: 821 razy
1 2 3
Strona 1/20 (artykułów: 194)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764