logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoty Bankier: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12

ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. Bank zajął także drugie miejsce w kategorii Złoty Bank, oceniającej wielokanałową jakość obsługi klienta oraz został wyróżniony w kategoriach: Konto osobiste, Kredyt Gotówkowy i Kredyt Hipoteczny, gdzie zajął trzecie miejsce.

02.06.2023 | przeczytano: 549 razy
Design karty Impresja Banku Millennium na drugim miejscu w rankingu Złoty Bankier 2022

Design karty Banku Millennium doceniony w rankingu Złoty Bankier 2022 – karta Impresja zajęła drugie miejsce w głosowaniu internautów na najciekawszy wizerunek kart płatniczych.

10.06.2022 | przeczytano: 1056 razy (komentarzy: 1)
Spot reklamowy Santander Bank Polska z I miejscem w rankingu Złoty Bankier

Spot reklamowy Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim został uznany za najlepszy w rankingu „Złoty Bankier 2021”. Marcin Dorociński melorecytował o pandemii w kampanii Santander Banku.

22.04.2021 | przeczytano: 1390 razy
Barbara Pasterczyk z ING nominowana do tytułu AD Marketer Roku

Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim została nominowana do tytułu AD Marketer Roku w IX edycji konkursu AD WO/MAN Roku 2020.

26.03.2021 | przeczytano: 933 razy
#zdalnidopomocy z ING najpopularniejsi na Youtube

Spot ING Banku Śląskiego #zdalnidopomocy był najpopularniejszą reklamą na YouTube, według zestawienia YouTube Ads Leaderboard za kwiecień. Film, w którym bank razem z młodymi zdalnymi zachęcał do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości, został wyświetlony ponad 6 mln razy i wywołał duże zaangażowanie!

29.06.2020 | przeczytano: 630 razy
Bank Pekao z najlepszym bankowym spotem reklamowym

Sebastian Kawa okazał się mistrzem nie tylko podniebnych akrobacji. Spot z kampanii Pekao „Bierz życie za rogi” z jego udziałem został wybrany najlepszym bankowym spotem reklamowym w prestiżowym plebiscycie Złoty Bankier. Konkurs jest organizowany przez redakcje Pulsu Biznesu i Bankier.pl. O zwycięstwie kampanii Pekao zdecydowali zarówno internauci jak i kapituła konkursu, którzy docenili niecodzienną i trudną w realizacji produkcję.

23.06.2020 | przeczytano: 1058 razy

ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. Wyboru dokonali internauci oraz jury składające się z ekspertów branżowych. Bank został wyróżniony w tej kategorii po raz trzeci.

15.04.2019 | przeczytano: 798 razy
ING ze statuetką za najlepszy spot reklamowy

ING Bank Śląski po raz czwarty otrzymał statuetkę za najlepszy spot reklamowy w konkursie Złoty Bankier. W tegorocznej edycji internauci oraz eksperci docenili spot Kampania na rzecz czystego powietrza, w którym bank zachęcał Polaków do proaktywnej postawy na rzecz czystego powietrza.

27.04.2018 | przeczytano: 786 razy
Trwa plebiscyt na najlepsze reklamy banków. Kto wygra?

Czy faktycznie najlepsza reklama banku to taka, w której występuje gwiazda? Niekoniecznie – wśród tegorocznych spotów zgłoszonych przez  banki do plebiscytu Złoty Bankier 2013 znane nazwiska są w mniejszości. Kto po mistrzowsku promował swoje produkty i usługi w ubiegłym roku? 14 banków bierze udział w wyścigu o główną nagrodę w kategorii ”Najlepszy spot reklamowy”.

10.02.2014 | przeczytano: 1083 razy

W tegorocznej edycji jednego z najważniejszych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie, ING Bank Śląski zdobył 2 statuetki Effie - złotą za kampanię „Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny”, reklamującą pożyczkę gotówkową Pakiet 5000 zł oraz brązową za kampanię Otwartego Konta Oszczędnościowego „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Kampanie przygotowały agencja reklamowa Brain oraz dom mediowy Lowe Media.

18.10.2013 | przeczytano: 872 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764