logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ZFPR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 167
ZFPR sprawdza doświadczenia przetargowe agencji PR

Branża PR-owa mierzy się z problemem nieodpowiednio prowadzonych postępowań przetargowych. W ciągu ostatniego roku większość przedstawicieli agencji PR-owych uczestniczyło w negatywnie ocenionych przez nich przetargach, które w ocenie połowy badanych stanowią aż 30-50% wszystkich postępowań w branży PR. Tak prezentują się pierwsze wnioski z badania przeprowadzonego wśród agencji członkowskich ZFPR przez K+Research. Opublikowany raport stanowi początek kampanii „Partnerski PRzetarg”.

20.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 261 razy
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR

Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.

18.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 189 razy
Wynagrodzenia i stawki godzinowe w PR 2024

Związek Firm Public Relations opublikował wyniki najnowszego badania wynagrodzeń i stawek godzinowych za usługi firm z sektora public relations. Wynagrodzenia pracowników wzrosły średnio o 8% na poziomie płacy gwarantowanej w porównaniu z danymi z 2023 r., zaś stawki cennikowe agencji PR wzrosły przeciętnie o 7%.

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 499 razy
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR

W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.

23.05.2024 | Konkursy | przeczytano: 290 razy
Warsaw Principles ZFPR: etyka i sztuczna inteligencja w public relations

Związek Firm Public Relations przyjął „Warsaw Principles”, czyli zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR, opracowane przez Międzynarodową Organizację Konsultantów do Spraw Komunikacji (The International Communications Consultancy Organisation - ICCO). Biorąc pod uwagę szybki rozwój AI, zasady te stanowią pomoc przy organizowaniu procesów oraz rozwiązywaniu dylematów etycznych, jakie pojawiają się podczas wykorzystywania przez PR-owców rozwiązań AI.

13.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 359 razy
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew (Partner, Big Picture), Daria Tworek (Managing Partner, Publicis Consultants), Iga Wilczyńska-Zygadlewicz (Public Affairs Director, Grayling Poland) oraz Agata Zeman (Dyrektor Zarządzająca, 24/7Communication), które będą pełniły funkcje Wiceprezesek.

24.02.2024 | Personalia | przeczytano: 553 razy
Agencja Publicis Consultants nowym członkiem ZFPR

Grono członków Związku Firm PR powiększyło się o agencję Publicis Consultants. To trzydziesta siódma firma, która zdecydowała się dołączyć do ZFPR, by współpracować na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.

14.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 648 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2023!

Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń w 21. edycji konkursu Złote Spinacze, Jury wybrało 108, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji w tym roku otrzymały agencje MSL i 24/7Communication – po 8 nominacji.

09.10.2023 | Konkursy | przeczytano: 2441 razy
Złote Spinacze kolejny rok z rzędu z rekordem zgłoszeń

Do 21. edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęły aż 482 zgłoszenia w 35 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Do kategorii głównych nadesłano 309 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 128, a do kategorii specjalnych 45 zgłoszeń.

14.09.2023 | Konkursy | przeczytano: 950 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2023

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland).

21.08.2023 | Z rynku | przeczytano: 992 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 167)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764