logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ZM Henryk Kania: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10

ZM Henryk Kania uzyskały wyróżnienie w konkursie EB Kreator w kategorii "najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne". 28 marca 2019 podczas gali w warszawskim Teatrze Capitol ogłoszono wyniki piątej edycji konkursu organizowanego przez GoldenLine.

29.04.2019 | przeczytano: 802 razy

ZM Henryk Kania S.A. przedłużyły umowę z Ekstraklasa S.A., na mocy której od 2017 roku są Partnerem Oficjalnym Ekstraklasy. Kontrakt podpisano do końca sezonu 2018/2019.

17.07.2018 | przeczytano: 545 razy
Henryk Kania współpracuje z Krzysztofem Golonką

Influencer sportowy Krzysztof Golonka, prowadzący kanały w mediach społecznościowych pod nazwą „Trenuj z Krzychem”, nawiązał współpracę reklamową z jednym z liderów branży mięsnej – ZM Henryk Kania S.A.

08.05.2018 | przeczytano: 468 razy

W ramach współpracy Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza i Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A., studenci wydziału architektury stworzą projekty dla zakładów Henryk Kania S.A. Najlepsi otrzymają atrakcyjne nagrody.

01.05.2018 | przeczytano: 529 razy
ZM Henryk Kania sponsorem Sylwestra z Polsatem

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. zostały sponsorem „Sylwestrowej Mocy Przebojów” Telewizji Polsat i Miasta Katowice. Koncert odbędzie się na Placu Honorowym, obok kultowej hali widowiskowo-sportowej „Spodek”.

19.12.2017 | przeczytano: 964 razy
„Mistrzowie grillowania“ – rusza aplikacja Henryka Kani

ZM Henryk Kania S.A. na swojej stronie internetowej oraz profilu marki Maestro na Facebooku wystartowały właśnie z aplikacją konkursową „Mistrzowie grillowania”. Codziennie do wygrania będzie jeden, spersonalizowany fartuch, a w finale grill gazowy wraz z akcesoriami.

18.05.2017 | przeczytano: 470 razy

ZM Henryk Kania S.A. podpisały umowę z Ekstraklasa S.A., na mocy której uzyskały tytuł Partnera Oficjalnego Ekstraklasy. Firma jest wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, a współpraca sponsorska z najpopularniejszą ligą sportową w Polsce – LOTTO Ekstraklasą – pozwoli jej na dodatkowe dotarcie do milionów klientów. Kontrakt podpisano do końca sezonu 2017/2018.

15.05.2017 | przeczytano: 418 razy
Marka Maestro wśród Młodych Marek Sukcesu

Maestro – wiodąca marka produktowa Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. – otrzymała wyróżnienie w plebiscycie „Młoda Marka Sukcesu“ organizowanym przez wiodący ogólnopolski dziennik „Rzeczpospolita“.

07.02.2017 | przeczytano: 748 razy
Henryk Kania kibicuje polskim piłkarzom

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. rozpoczęły kampanię reklamową na łamach portalu Onet.pl i „Przeglądu Sportowego”. Firma promuje swoje produkty, a zaczęła od kabanosów.

14.11.2016 | przeczytano: 497 razy (komentarzy: 1)
Prawdziwi mistrzowie w kampanii Zakładów Mięsnych Henryk Kania

Wystartował nowy serwis internetowy www.prawdziwemistrzostwo.pl, który jest jednym z elementów kampanii wizerunkowej Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A.

06.02.2014 | przeczytano: 5871 razy (komentarzy: 9)
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764