logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zenith Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Święta z przyjemnością w świątecznej kampanii E.Wedel

Marka E.Wedel niedawno wystartowała z bożonarodzeniową kampanią pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Stworzony w ramach niej spot, bazujący na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje kultowe produkty z portfolio. Chwile spędzone w gronie najbliższych i moment dzielenia się wedlowskimi łakociami sprawią, że najbliższe święta będą pełne przyjemności. 

20.11.2023 | przeczytano: 472 razy
What the Snack?! E.Wedel z nową kampanią

Pod koniec lata na sklepowych półkach pojawił się Wedel Snack – czekolada, która wprowadza niezłe zamieszanie, przełamuje nudę i dosłownie sprawia, że nie chcemy się nią dzielić! To seria wyjątkowych, zaskakujących czekolad inspirowanych ulubionymi przekąskami młodych, które zostały stworzone razem z nimi. To właśnie oni, młodzi zjadacze czekolad tzw. „zetki” i „alfy”, zadecydowali o smaku i wyglądzie nowości, które mają w pełni odpowiadać ich oczekiwaniom. Tym razem kosumenci stali się influencerami i wystąpili w kampanii marki Snack! Wzięli udział w oryginalnym spocie, który powstał podczas letniego festiwalu muzycznego i stał się motywem przewodnim kampanii What the Snack?! 

08.11.2023 | przeczytano: 504 razy
Fielmann nowym klientem agencji Chapter1

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 rozpoczyna obsługę nowego klienta. Została nim marka Fielmann, lider kategorii optycznej w Europie, posiadający łącznie ponad 1000 salonów na Starym Kontynencie i w USA. Współpraca ma charakter długofalowy i właśnie startuje pierwsza kampania: „Widzimy Twoje potrzeby”, która skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 23-55 lat.

18.10.2023 | przeczytano: 862 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Reklama 3D na ekranach DOOH i kampania kontekstowa

Reklama piwa bezalkoholowego zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED. Taka kreacja tworzy wrażenie, że butelka bezalkoholowego piwa wychyla się poza krawędzie telebimu, przyciągając uwagę konsumentów. Spektakularnej animacji towarzyszy kontekstowa kampania zasięgowa, która przyciąga uwagę dynamicznymi hasłami, kontekstowo dopasowanymi do lokalizacji.

28.06.2023 | przeczytano: 756 razy
Tyski Pociąg Świąteczny wkrótce wyruszy w trasę

16 i 18 grudnia br. w Tychach i w Gdyni rozpocznie cztery kursy Tyski Pociąg Świąteczny. Marka Tyskie przygotowała dla zwycięzców trwającego konkursu trzy wagony pełne atrakcji i okazji do przechodzenia na Ty ponad przedziałami.

06.12.2022 | przeczytano: 576 razy
Tyski pociąg ponad przedziałami połączy południe i północ Polski

Tyskie Kompanii Piwowarskiej rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem promujące ideę „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców konkursu.

03.11.2022 | przeczytano: 498 razy

Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową opartą na nowej platformie komunikacyjnej. Obok Dawida Podsiadło pojawią się nowe, znane osoby. Pierwszy spot promuje nową aplikację bankową CA24 Mobile – pełną korzyści i rabaty w Klubie korzyści, a występuje w nim Robert Makłowicz.

12.09.2022 | przeczytano: 504 razy
Przemysław Aleksiejuk w Havas Media Group

W sierpniu do Havas Media Group dołączył Przemysław Aleksiejuk, który objął stanowisko Video Managera w zespole Sergiusza Gellera, Head of Video.

01.08.2022 | przeczytano: 561 razy

Credit Agricole ruszył z nową kampanią z udziałem Dawida Podsiadło. Nawiązuje w niej do rosnącej inflacji i niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej. W odpowiedzi gwarantuje stałą wysokość raty kredytowej.

09.05.2022 | przeczytano: 511 razy
W Święta przejdźmy na Ty w pociągu ponad przedziałami

Marka Tyskie startuje z kampanią świąteczną pod hasłem „przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Głównym motywem kampanii jest świąteczny pociąg Tyskiego, który wyjedzie 4 grudnia i przejedzie przez wybrane polskie miasta.

05.11.2021 | przeczytano: 990 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764