logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zenith: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 358
„Lechendy mają zimę w garści” - kampania marki Lech Premium

Kiedy za oknem pojawia się pierwszy śnieg, a temperatury na zewnątrz spadają poniżej zera, Lech Premium nie zapada w zimowy sen, a wręcz przeciwnie – wkracza do akcji! W tym roku nie mogło być inaczej, dlatego już po raz szósty orzeźwiający lager wraz z nadejściem mroźnych miesięcy, startuje z nową kampanią reklamową, wpisującą się w nową platformę komunikacyjną marki. Aktywacja prowadzona pod hasłem „Lechendy mają zimę w garści” to miks działań komunikacyjnych realizowanych w kanałach offline i online.

25.01.2021 | przeczytano: 67 razy
Przedszkole bez smogu – nowa kampania Electrolux

11 stycznia marka Electrolux wystartowała z najnowszą kampanią „Przedszkole bez smogu”. Celem akcji jest promowanie zdrowego oraz czystego powietrza w miejscach, w których przebywają dzieci. Kampania, której towarzyszy także dedykowany przedszkolom z całej Polski konkurs, potrwa do 7 lutego.  W ramach promocji zaplanowano działania w Social Mediach.

21.01.2021 | przeczytano: 323 razy
Walentynkowa odsłona kampanii Durex „Głośni w łóżku”

„Zostańcie w łóżku i odkryjcie rozkosz dopasowania” to hasło walentynkowej kampanii Durex będącej kontynuacją ubiegłorocznego projektu „Głośni w łóżku”. Marka niezmiennie namawia pary do rozmawiania o wzajemnych potrzebach i pragnieniach seksualnych oraz odkrywania idealnego dopasowania. Pretekstem do podjęcia intymnego dialogu są tym razem Walentynki. Specjalnie na tę okazję Durex przygotował grę dla par mającą pomóc niedoświadczonym zainicjować rozmowę o seksie. Kampania wystartowała 18 stycznia 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu oraz emisję spotu reklamowego w TV.

18.01.2021 | przeczytano: 325 razy
E.Wedel świętuje 170-te urodziny

Kultowa czekoladowa marka E.Wedel obchodzi jubileusz 170. lat istnienia. Z tej okazji powstała nowa platforma komunikacyjna ,,Czas na przyjemność”, która startuje wraz z emisją spotu jubileuszowego. Nowa komunikacja zbudowana jest wokół wyjątkowego dziedzictwa i wartości marki, dostarczającej czekoladową przyjemność od wielu pokoleń. Nazwa platformy jest jednocześnie claimem marki zachęcającym do spędzenia przyjemnych chwil z E.Wedel.

18.01.2021 | przeczytano: 201 razy
Lechendy mają zimę w garści - kampania Lech Premium

Lech Premium wielkim krokiem wkracza w zimę i startuje z nową kampanią „Lechendy mają zimę w garści!”. W ramach zaplanowanych działań, marka powraca z limitowaną edycją puszki zaprojektowaną przez Zuzę Sadlik. Jak co roku, specjalna odsłona Lecha ucieszy oczy konsumentów nie tylko spragnionych górskiego i mroźnego klimatu, ale również tych, którzy zimę chcą mieć dosłownie w garści.

11.01.2021 | przeczytano: 389 razy
#Seniorchallenge – celebryci pokazują wzruszające chwile z dziadkami

Znane osoby biorą udział w #seniorchallenge i pokazują zdjęcia z bliskimi im starszymi osobami. W ten sposób pomagają Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich w świątecznej akcji „Podaruj Wigilię”. Jako jedna z pierwszych zaangażowała się Edyta Herbuś, pokazując zdjęcia i publikując stories ze swoimi dziadkami. Świąteczną kampanię wspierają także Emilia Komarnicka, Magdalena Lamparska, Mela Koteluk czy Rafał Brzozowski.

17.12.2020 | przeczytano: 360 razy
Schulz brand friendly wspiera akcję „Podaruj Wigilię”

Agencja Schulz brand friendly wystartowała z niezwykłą akcją wspierającą samotnych seniorów. Zespół przygotował serię autorskich kartek i świątecznych życzeń do wysłania bliskim. Wszystko po to, by wesprzeć akcję „Podaruj Wigilię” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

16.12.2020 | przeczytano: 191 razy
Dzięki wydatkom na video i e-commerce,  rynek reklamy wraca do formy

Globalny rynek reklamy po poważnym załamaniu w drugim kwartale 2020 roku, spowodowanym pandemią koronaawirusa, wróci do formy szybciej niż zakładano. Według prognozy agencji mediowej Zenith, globalne nakłady wydatków reklamowych zmniejszą się o 7,5%, do 587 mld USD w ciągu całego roku 2020. Jest to wyraźna poprawa w stosunku do prognozy z lipca, w której przewidywano spadek o 9,1%. Sytuacja na rynku polskim jest nieco gorsza – najświeższe estymacje zakładają spadek wydatków reklamowych o 9,3% względem roku poprzedniego.

07.12.2020 | przeczytano: 474 razy
54 kampanie nagrodzone w 21. edycji Effie AwardsZobacz fotorelację

Jury 21. edycji Effie Awards, pod przewodnictwem Tomasza Suchańskiego, prezesa zarządu i dyrektora generalnego firmy Żabka Polska, przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie, a wśród nich: 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Grand Prix otrzymała kampania Żabka – Mały Wielki Sklep, w kategorii Long term marketing excellence.

24.11.2020 | przeczytano: 702 razy
Pomóc niewidzialnym – kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

Rozpoczęła się kampania bożonarodzeniowa Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za realizację tegorocznej akcji odpowiadają agencja Schulz brand friendly, Lemon Film oraz Zenith.

17.11.2020 | przeczytano: 336 razy
1 2 3
Strona 1/36 (artykułów: 358)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764