logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zenith: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 446
Publicis Groupe wprowadza na rynek markę Yotta

Publicis Groupe tworzy nową kategorię firm zajmujących się doradztwem i wdrożeniami rozwiązań wspierających rozwój biznesu przedsiębiorstw, przez wykorzystanie danych i technologii. Yotta oferuje klientom dostęp do wiedzy, doświadczenia i narzędzi, tworzonych przez kilkanaście lat, z których dotychczas korzystały firmy współpracujące z agencjami Publicis Groupe. Dyrektorką generalną agencji Yotta jest Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer w Publicis Groupe.

21.09.2022 | przeczytano: 181 razy

Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową opartą na nowej platformie komunikacyjnej. Obok Dawida Podsiadło pojawią się nowe, znane osoby. Pierwszy spot promuje nową aplikację bankową CA24 Mobile – pełną korzyści i rabaty w Klubie korzyści, a występuje w nim Robert Makłowicz.

12.09.2022 | przeczytano: 350 razy
Rusza nowa kampania STS

26 sierpnia ruszyła kolejna kampania STS, największego polskiego bukmachera. Jest częścią nowej, długofalowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.

26.08.2022 | przeczytano: 354 razy
Nowa Business Development Director w Proxi.cloud

Iwona Kołodziejek została nową Business Development Director w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w zakresie geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach oraz geobehawioralnego kierowania reklam. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za zwiększanie rozpoznawalności marki i rozwijanie współpracy z Klientami, co w długoterminowej perspektywie ma doprowadzić do powiększenia obrotów spółki. Wcześniej pracowała m.in. w TikToku jako szefowa sprzedaży ds. kluczowych klientów w Europie Centralnej.

19.08.2022 | przeczytano: 374 razy
Przemysław Aleksiejuk w Havas Media Group

W sierpniu do Havas Media Group dołączył Przemysław Aleksiejuk, który objął stanowisko Video Managera w zespole Sergiusza Gellera, Head of Video.

01.08.2022 | przeczytano: 219 razy
Golden Arrow 2022: podsumowanie

Jury konkursu marketingowego Golden Arrow 2022 przyznało w tym roku 19 nagród głównych i 37 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano dwie nagrody specjalne.

05.07.2022 | przeczytano: 564 razy
Electrolux namawia do gotowania bez marnowania

Electrolux startuje z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów. Na kampanię składa się cykl 6 filmów z udziałem Jagny Niedzielskiej i Marcina Kuca, w której popularni kucharze prezentują przepisy i dzielą się licznymi radami w duchu idei less waste. Premierowe odcinki publikowane są w poniedziałki w kanale YouTube. Pierwszy zobaczymy już 27 czerwca. Kampanię wspierają działania w digitalu.

27.06.2022 | przeczytano: 397 razy
Magdalena Zatorska dołącza do Spark Foundry jako Communications Managerka

Magdalena Zatorska po kilku latach przerwy wraca w szeregi Publicis Groupe i obejmie stanowisko Communications Managerki w agencji mediowej Spark Foundry.

24.06.2022 | przeczytano: 194 razy

Coraz więcej klientów będzie kupowało produkty w sklepach internetowych zamiast stacjonarnych. Co za tym idzie znacząco rosnąć będą wydatki na reklamę w sieci. Według prognoz specjalistów nawet dwukrotnie w ciągu najbliższych czterech lat.

23.06.2022 | przeczytano: 711 razy (komentarzy: 2)
Kampania aplikacji Jush

Aplikacja Jush ruszyła z kampanią promującą nową funkcjonalność dostępną na razie w Warszawie - dowóz zakupów nie tylko pod wskazany adres, ale również do parków i na plaże. W tym celu twórcy usługi z Lite e-Commerce stworzyli „wirtualne punkty odbioru”, gdzie klienci będą mogli odebrać swoje zakupy. Na nowych i dotychczasowych klientów czeka również specjalna promocja, dzięki której w wakacje mogą zaoszczędzić nawet 600 zł.

13.06.2022 | przeczytano: 416 razy
1 2 3
Strona 1/45 (artykułów: 446)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764