logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ZnanyLekarz.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Czy wiesz, jak duży wpływ na podejmowane przez siebie decyzje mają klienci? Czy znają mechanizmy, które wpływają na ich wybory? Sprawdź, w jaki sposób sprzedawcy oraz marketerzy wykorzystują zasady wpływu Roberta B. Cialdiniego.

24.10.2022 | przeczytano: 876 razy
Znanylekarz.pl w kampanii społecznej „Ty czujesz, my dbamy”

Kampania "Ty czujesz, my dbamy" skierowana jest do pacjentów z problemami skórnymi i ma na celu uświadomienie, że takie problemy, jak wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie to sygnały, których nie należy bagatelizować. Ważne, aby szybko znaleźć ich przyczyny i podjąć odpowiednie leczenie, a do tego potrzebna jest konsultacja specjalisty, w tym przypadku dermatologa.

19.10.2020 | przeczytano: 848 razy
Znanylekarz.pl wprowadza funkcję konsultacji video

ZnanyLekarz, platforma do umawiania wizyt lekarskich i specjalistycznych online, wprowadza nową usługę - konsultacje online. To część rozwiązania SaaS (ang. Software as a Service, oprogramowanie sprzedawane jako usługa) dla lekarzy i placówek medycznych. W obliczu pandemii koronawirusa firma postanowiła udostępnić tę funkcję dla swoich obecnych i nowych klientów.

27.03.2020 | przeczytano: 673 razy
Znanylekarz.pl rusza z telewizyjną kampanią reklamową

26 grudnia br. wystartowała nowa kampania serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania wizyt lekarskich przez Internet. Komunikacja prowadzona w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, serwisach VoD i Internecie potrwa przynajmniej do maja 2018 r.

28.12.2017 | przeczytano: 1310 razy (komentarzy: 21)
Piotr Bożek dołącza do Prowly

Prowly, polski startup tworzący software dla PR-owców, rozszerzył zespół o stanowisko Chief Marketing Officera. Nowo utworzoną rolę objął Piotr Bożek, który będzie odpowiadał za koordynację działań marketingowych Prowly w Polsce i na rynkach zagranicznych.

12.04.2017 | przeczytano: 655 razy
Kampania telewizyjna serwisu Znanylekarz.plZobacz wideo

19 stycznia ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl. Pod hasłem "Umów wizytę przez internet" portal promuje najwygodniejszą formę umawiania się do lekarza. Spot reklamowy będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych i wybranych kanałach tematycznych.

19.01.2015 | przeczytano: 1274 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764