logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zoom TV: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 52

Trzy nowe organizacje dołączają do IAA Polska. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii mediów włączają się od teraz Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska. Od początku roku grono członków IAA Polska poszerzyło się o 15 nowych podmiotów.

19.09.2022 | przeczytano: 428 razy
Video Brothers będzie zarządzać treściami Kino Polska TV SA na Youtube

Video Brothers – certyfikowana agencja YouTube, obsługująca ponad 320 kanałów z Polski i zagranicy, które notują łącznie ponad 190 milionów wyświetleń miesięcznie[1]* – obejmie ochroną filmy i będzie zarządzać katalogiem multimedialnym spółki Kino Polska TV SA na platformie YouTube. Dzięki współpracy z Video Brothers Kino Polska TV SA przyspieszy monetyzację swoich kanałów w tym serwisie.

07.06.2021 | przeczytano: 649 razy

Prawie 38-procentowy wzrost kanału rok do roku

05.08.2020 | przeczytano: 632 razy

W czerwcu 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,56% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, notując najlepszy miesięczny wynik w swojej historii (+26,7% rok do roku). W porównaniu z czerwcem 2019 wzrosty zanotowały wszystkie kanały nadawcy objęte pomiarem w panelu Nielsena.

07.07.2020 | przeczytano: 502 razy

W maju 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,52% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co jest najlepszym wynikiem w historii Grupy. W minionym miesiącu swój rekord ustanowił kanał Kino TV, który osiągnął udział w rynku na poziomie 0,23%. Z kolei kanały naziemne nadawcy, Stopklatka i Zoom TV, zaliczyły drugie najlepsze rezultaty w swojej historii – odpowiednio 1,22% i 0,64%.

03.06.2020 | przeczytano: 620 razy

Kwiecień 2020 roku był rekordowy dla Grupy Kino Polska TV. W minionym miesiącu udział Grupy w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 2,37% (SHR%, All 16-49), co oznacza ponad 36-procentowy wzrost w porównaniu z kwietniem 2019. Rekord ten był możliwy głównie dzięki dużym wzrostom kanałów filmowo-serialowych z portfolio Grupy Kino Polska TV, takich jak Kino Polska, Kino TV i Stopklatka.

11.05.2020 | przeczytano: 306 razy

W poniedziałek, 2 marca 2020 roku, kanał Zoom TV osiągnął 1,54% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49, live), co jest rekordowym dziennym wynikiem Zoom TV i najlepszym dziennym rezultatem kanału ósmego multipleksu od początku 2018 roku.

03.03.2020 | przeczytano: 483 razy

Chirurgia plastyczna to prawdziwa plaga wśród ludzi dążących do perfekcji. Niestety, marzenia o byciu idealnym nie zawsze kończą się dla pacjentów dobrze… Zoom TV zaprasza na premierową serię Operacje plastyczne do poprawki, w której najlepsi na świecie lekarze chirurgii plastycznej zmierzą się z najtrudniejszymi wyzwaniami w swoim zawodowym życiu.

22.01.2020 | przeczytano: 539 razy

2019 rok był rekordowy pod względem oglądalności zarówno dla całej Grupy Kino Polska TV, jak i należącego do niej kanału naziemnego Zoom TV. W minionych dwunastu miesiącach nadawca osiągnął 1,97% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 5,9 proc. w porównaniu z 2018 rokiem. Z kolei Zoom TV uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53%, notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku. Rekordowy dla Zoom TV był również ostatni miesiąc 2019 roku – w grudniu udział kanału w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,64%, co oznacza wzrost o 10,3 proc. względem grudnia 2018 (SHR%, All 16-49).

07.01.2020 | przeczytano: 275 razy

W listopadzie 2019 roku Zoom TV osiągnął 0,60% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49*), co oznacza 20-procentowy wzrost w porównaniu z listopadem 2018. Tym samym kanał powtórzył swój rekordowy miesięczny wynik z maja tego roku i uzyskał najwyższą miesięczną oglądalność spośród wszystkich kanałów ósmego multipleksu (MUX-8).

03.12.2019 | przeczytano: 411 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 52)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764