logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Związek Firm Public Relations: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 222
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2024

Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (ERBUD GROUP), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) oraz Jan Zając (Sotrender).

22.08.2024 | Konkursy | przeczytano: 788 razy
Clear Communication Group członkiem Związku Firm PR

Agencja Clear Communication Group w sierpniu 2024 roku dołącza do Związku Firm Public Relations. Jest to kolejna firma, która w ostatnim czasie zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.

19.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 228 razy
Agencja Garden of Words dołączyła do Związku Firm PR

W lipcu 2024 r. powiększyło się grono agencji należących do Związku Firm Public Relations. Garden of Words to kolejna firma, która zdecydowała się wstąpić do ZFPR i tym samym współpracować na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska PR w Polsce oraz dbać o najwyższe standardy etyczne i zawodowe branży public relations.

29.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 305 razy
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu

Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.

11.07.2024 | Konkursy | przeczytano: 533 razy
Nowy standard mierzenia skuteczności kampanii PR

Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR, wspólnie ze Związkiem Firm PR, Instytutem Monitorowania Mediów (IMM) oraz Sotrenderem, opracował nowy standard mierzenia skuteczności działań PR. Celem projektu „Zmierz PR” jest ułatwienie rzetelnej oceny efektywności działań komunikacyjnych oraz wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących inwestycji w PR.

02.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 445 razy
Znamy zwycięzców trzeciej edycji konkursu The Next Gen of PR!

Zwyciężczyniami konkursu The Next Gen of PR 2024, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, zostały Martyna Rozesłaniec i Aneta Filipiak z agencji K+PR. To one będą reprezentować Polskę w międzynarodowych finałach organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation). Ogłoszenie wyników konkursu poprzedziła debata „AI – game changer czy przekleństwo?”.

27.06.2024 | Konkursy | przeczytano: 511 razy
ZFPR sprawdza doświadczenia przetargowe agencji PR

Branża PR-owa mierzy się z problemem nieodpowiednio prowadzonych postępowań przetargowych. W ciągu ostatniego roku większość przedstawicieli agencji PR-owych uczestniczyło w negatywnie ocenionych przez nich przetargach, które w ocenie połowy badanych stanowią aż 30-50% wszystkich postępowań w branży PR. Tak prezentują się pierwsze wnioski z badania przeprowadzonego wśród agencji członkowskich ZFPR przez K+Research. Opublikowany raport stanowi początek kampanii „Partnerski PRzetarg”.

20.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 389 razy
Wynagrodzenia i stawki godzinowe w PR 2024

Związek Firm Public Relations opublikował wyniki najnowszego badania wynagrodzeń i stawek godzinowych za usługi firm z sektora public relations. Wynagrodzenia pracowników wzrosły średnio o 8% na poziomie płacy gwarantowanej w porównaniu z danymi z 2023 r., zaś stawki cennikowe agencji PR wzrosły przeciętnie o 7%.

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 659 razy
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR

W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.

23.05.2024 | Konkursy | przeczytano: 470 razy
Warsaw Principles ZFPR: etyka i sztuczna inteligencja w public relations

Związek Firm Public Relations przyjął „Warsaw Principles”, czyli zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR, opracowane przez Międzynarodową Organizację Konsultantów do Spraw Komunikacji (The International Communications Consultancy Organisation - ICCO). Biorąc pod uwagę szybki rozwój AI, zasady te stanowią pomoc przy organizowaniu procesów oraz rozwiązywaniu dylematów etycznych, jakie pojawiają się podczas wykorzystywania przez PR-owców rozwiązań AI.

13.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 590 razy
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 222)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764