logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Związek Polskie Mięso: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Start kampanii Związku Polskie Mięso

Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz konferencja naukowa.

20.03.2023 | przeczytano: 455 razy
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego

Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.

27.05.2022 | przeczytano: 535 razy
„Domówka u Kuroniów” w ramach kampanii Polskiego Związku Mięsa

Związek Polskie Mięso organizuje kolejną odsłonę kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje”. Jej tegoroczne hasło brzmi: „Pewne jest jedno. Polskie mięso. Zawsze w dobrym towarzystwie”. Celem akcji jest propagowanie aktualnej wiedzy o polskim drobiu i polskiej wieprzowinie oraz obalanie mitów z nimi związanych. W ramach kampanii zorganizowano inspirujące spotkanie – Domówkę u Kuroniów.

11.03.2022 | przeczytano: 435 razy
IV edycja kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje.”

Tegoroczna edycja kampanii pod hasłem “Pewne jest jedno. Polskie Mięso. Zawsze w dobrym towarzystwie” to kontynuacja promocji polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego oraz ich przetworów. Jej nadrzędnym celem jest informowanie konsumentów o walorach odżywczych i ważnej roli mięsa w codziennej diecie. Ponadto istnieje silna potrzeba edukacji konsumentów o pochodzeniu mięsa oraz wspierania polskich producentów i hodowców w tym zakresie. Potrzeba poznania pochodzenia produktów spożywczych, w tym mięsa, jest wyraźnie obserwowana wśród polskich konsumentów, którzy nie zawsze potrafią rozpoznać żywność polskiego pochodzenia na półkach sklepowych.

26.01.2022 | przeczytano: 1047 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764