logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

adidas: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 145
VML z czterema mieczami KTR

VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.

14.09.2024 | Konkursy | przeczytano: 915 razy
Klaudia Halejcio w jesiennej kampanii Deichmann

DEICHMANN wkracza w nowy sezon, a partneruje mu Klaudia Halejcio. Aktorka została twarzą jesiennej kampanii marki, promując kolekcję butów adidas dostępnych wyłącznie w sklepach DEICHMANN. Za koncept i realizację kampanii odpowiada zespól Havas Play (Havas Media Network).

20.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 555 razy
Awanse i nowa osoba w dziale kreacji VML

Joanna Paździórko awansowała na stanowisko Creative Director w dziale kreacji agencji VML. Ponadto na stanowisko Creative Lead awansowali: Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas i Grzegorz Karwowski. Do agencji dołączył także Adam Głowacki jako Creative Lead. 

31.07.2024 | Personalia | przeczytano: 647 razy
VML z nominacjami w konkursie KTR

Znamy nominacje KTR dla najbardziej kreatywnych kampanii w Polsce. W tym gronie znalazło się osiem kampanii realizowanych przez VML, które uzyskały 12 nominacji w siedmiu kategoriach. 

05.07.2024 | Konkursy | przeczytano: 955 razy
Madogz wchodzi w eventy

MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.

24.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 580 razy
Jakub Kiwior na warszawskim muralu adidas

Wschodząca gwiazda reprezentacji Polski Jakub Kiwior i legenda polskiego dziennikarstwa sportowego Dariusz Szpakowski spotkali się w ramach cyklu adidas „Three Moments with”. W szczerej rozmowie obrońca Arsenalu opowiada o trzech momentach największej presji w jego karierze. Piłkarz jako ambasador marki adidas znalazł się także na muralu zlokalizowanym niedaleko Stadionu Narodowego w Warszawie.

12.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 1022 razy
Mikołaj Stefański przechodzi do Altavia Kamikaze + K2

Mikołaj Stefański przechodzi z agencji VML Poland do Altavia Kamikaze + K2 i obejmuje funkcję Executive Creative Directora. W VML przez ostatni rok był Creative Directorem (wcześniej – Associate Creative Director).

10.06.2024 | Personalia | przeczytano: 550 razy
Bartek Szymeczko szefem działu w agencji Saatchi & Saatchi

Bartek Szymeczko poprowadzi dział Creative Content w agencji Saatchi & Saatchi. Na stanowisku Head of Creative Content odpowiadać będzie za rozwój zespołu dostarczającego Klientom rozwiązania contentowe, angażujące aktywacje i działania niestandardowe.

03.06.2024 | Personalia | przeczytano: 698 razy
Adidas po raz kolejny mierzy się z presją w sporcie

Marka adidas rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której pomaga sportowcom mierzyć się z presją. Łącząc ikony światowej piłki m.in.: Leo Messiego, Jude’a Bellinghama, czy Ousmane’a Dembele pokazuje młodym piłkarzom, jak w najlepszy sposób radzić sobie z ciężarem oczekiwań.

03.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 637 razy
To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas

Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.

29.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 773 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 145)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764