logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

adrino: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Daniel Franc dyrektorem w IPG Mediabrands

IPG Mediabrands wzmacnia strukturę odpowiedzialną za rozwój biznesu.

17.01.2024 | przeczytano: 578 razy
Joanna Korczak objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej Adrino

Joanna Korczak została Dyrektor Zarządzającą adrino i będzie odpowiadać za kompleksowe wdrożenie strategii oraz rozwój biznesu agencyjnego adrino, w tym budowanie relacji biznesowych z klientami, kierowanie zespołem oraz nadzorowanie kluczowych projektów związanych z wiodącymi produktami spółki, takimi jak: reklama natywna, mailing oraz rich media. Dyrektor Zarządzająca będzie raportować bezpośrednio do Doroty Łobody-Kąkowicz, CEO adrino, Email Network oraz LeadR. Dyrektor Zarządzająca to nowe stanowisko w adrino, utworzone w czerwcu z uwagi na rozwój agencji.

13.06.2023 | przeczytano: 851 razy
Nowe osoby i awanse w zespole Adrino

Małgorzata Wojciechowska, Magdalena Mrówczyńska i Michał Kaliński dołączyli do zespołu adrino, firmy technologicznej z kompetencjami agencji digital. Michał Karmiński i Mariusz Stelągowski awansowali. Zespół adrino liczy obecnie już 63 osoby.

12.07.2022 | przeczytano: 1479 razy
Adrino z certyfikatem dla autorskiej technologii emisji kampanii natywnych

adrino, agencja marketingu internetowego, jako jedna z pierwszych na polskim rynku reklamy natywnej rozpoczęła sprzedaż powierzchni wydawców w oparciu o integrację w modelu header-bidding. Dzięki temu wydawcy mogą udostępniać miejsca w swoich serwisach w czasie rzeczywistym po optymalnych cenach. Reklamodawcy z kolei zyskują lepsze dopasowanie treści i powierzchni. A to wszystko bezobsługowo i w pełni automatycznie. Nowe rozwiązanie technologiczne pozwala adrino znacznie poszerzyć portfolio dostępnych powierzchni reklamowych.

06.06.2022 | przeczytano: 592 razy

Firma marketingu internetowego adrino, poinformowała o rozpoczęciu działań promocyjnych dla Veolia Energia Warszawa. W ramach współpracy, adrino promować ma usługę audytu energetycznego przedsiębiorstwa oraz białych certyfikatów. Kampania będzie przeprowadzona w mediach społecznościowych oraz przy wykorzystaniu Google Ads.

07.04.2021 | przeczytano: 496 razy
Zmiany w działach Performance i Design Studio w Adrino

Firma marketingu internetowego adrino, ma nowego szefa działu Performance. Na jego czele stanął Tomasz Wojciechowski, który jest związany z adrino od sierpnia 2020 roku. Adrino rozwija także dział Design Studio, do którego jako graphic designer dołączył Michał Wróblewski.

25.03.2021 | przeczytano: 1041 razy
Globalne wydatki na reklamę wideo w internecie wzrosną w tym roku o 23 proc.

Reklama wideo coraz mocniej wpływa na decyzje zakupowe. Większość osób chętniej ogląda treści wideo, niż sięga po informacje w formie tekstu. Na treści wideo w internecie statystyczny Polak przeznacza 40 minut. Większe zainteresowanie konsumentów przekłada się na wydatki reklamowe. Globalne wydatki na reklamę wideo online wzrosną w 2017 roku o 23 proc. do poziomu 27,2 mld dolarów. Reklamy wideo online stają się coraz krótsze. Wyzwaniem dla reklamodawców jest zmieszczenie najważniejszych informacji w kilkusekundowych materiałach.

15.09.2017 | przeczytano: 650 razy
Adrino dołącza do Grupy Netsprint

Grupa Netsprint, wiodąca firma w obszarze marketingu technologicznego, przejmuje 80% udziałów  w Adrino, największej polskiej sieci reklamy mobilnej.

23.11.2016 | przeczytano: 631 razy
Adrino podaje wartość reklamy tabletowej w Polsce

Reklama mobilna, szczególnie ta przeznaczona na tablety przeżywa istny boom. Z roku na rok widzimy coraz więcej kreacji, w których wykorzystywane są najnowsze formaty reklamowe. Z reklamy na tablety korzyści czerpią wszyscy. Zarówno wydawcy magazynów, którzy dzięki ich cyfrowym wydaniom docierają do nowych grup odbiorców, jak i czytelnicy, którzy otrzymują content reklamowy dopasowany do swoich potrzeb. Nikogo zatem nie dziwi, że rok 2014 był dla rynku reklamy na tablety kolejnym rokiem wzrostu. Jaka jest obecnie wartość tego rynku? Odpowiedź na to pytanie zna sieć reklamy mobilnej adrino, która jako pierwsza w Polsce postanowiła zbadać i oszacować rynek reklamy tabletowej.

15.01.2015 | przeczytano: 859 razy

Na 50 dni przed rozpoczęciem Mundialu w Brazylii sieć reklamy mobilnej adrino przygotowała specjalną ofertę składającą się z wyselekcjonowanego pakietu witryn o tematyce piłkarskiej.

23.04.2014 | przeczytano: 1109 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764