logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

aktywacje konsumenckie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 50
14. edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany”

Właśnie wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste. Na uczestników czeka jeszcze więcej konkursów, niespodzianek i atrakcyjnych nagród przygotowanych we współpracy z wyjątkowymi ambasadorami.

09.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 133 razy
Trasa promocyjna Visa: Bolid F1 na Zamku Królewskim

Zamek Królewski w Warszawie będzie siódmym przystankiem na trasie tegorocznego touru promocyjnego bolidu Formuły 1. Maszyna Visa Cash App RB, partnera sponsoringowego ORLEN, w sobotę 7 września pojawi się w ogrodach zamku i będzie specjalną atrakcją charytatywnego pleneru plastycznego dla dzieci.

06.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 229 razy
LiquidThread z Radiem ZET dla OSM Łowicz

OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. Tegoroczny cykl eventów śniadaniowych obejmuje dziewięć wybranych miast w Polsce. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).

05.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 215 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Vegeta podsumowuje wakacyjne aktywacje z Radiem ZET

Marka VEGETA od lat stara się podkreślać smak dań Polaków w ich kuchni, ale tego lata postanowiła również umilić im wakacyjny czas! W ramach akcji "A może nad morze… z Radiem ZET" podczas sześciu wakacyjnych weekendów, urlopowicze mogli odwiedzić strefę marki, gdzie czekało na nich mnóstwo atrakcji i smakowitych przekąsek.

02.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 296 razy
Tarczyński zaprasza do świata Parówkożerców

Tarczyński wystartował z kampanią, która udowadnia, że Polska to kraj Parówkożerców! Od 1 września marka zaprasza wszystkich miłośników parówek do wspólnej zabawy i konkursu, w którym do wygrania jest coś naprawdę wyjątkowego – prywatna impreza z food truckiem pełnym pysznych hot dogów i innych przysmaków! Konkurs to jednak dopiero początek kampanii. Już 16 września na ekrany wróci spektakularny spot reklamowy, w którym Inspektor rozwiążę zagadkę zaginionych parówek. W trakcie kampanii zostanie odkryta także tajemnica – poznamy kolejnego, słynnego Parówkożercę. Kto zostanie ambasadorem po Smolastym i Julii Żugaj?

02.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 329 razy
Aktywacje Hochland podczas Święta Chleba i Sera

31 sierpnia w podpoznańskiej gminie Kaźmierz odbyła się jedna z najważniejszych imprez w regionie – Święto Chleba i Sera. Jak co roku jednym ze sponsorów wydarzenia była firma Hochland Polska. Organizatorzy przygotowali mnóstwo atrakcji dla lokalnej społeczności oraz gości, którzy tego dnia zdecydowali się odwiedzić okolice, gdzie Hochland produkuje swoje pyszne serki.

02.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 298 razy
Grześki i Dre$$code łączą siły w szkolnym konkursie

Marka Grześki startuje z konkursem kreatywnym na powrót do szkoły. Na zwycięzców czekają vouchery pieniężne oraz limitowana kolekcja ubrań od Dre$$code.

27.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 271 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Tankowanie z VOX FM po wakacjach

W poniedziałek 26 sierpnia startuje akcja Radia VOX FM „Tankuj z VOX FM po wakacjach”. Codziennie będzie można wygrać pieniądze na paliwo, a w piątek rozgłośnia odwiedzi Trójmiasto, gdzie będzie można zatankować samochód na jej koszt.

23.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 299 razy
Volkswagen Samochody Dostawcze i Red Bull Konkurs Lotów

Już tylko nieco ponad tydzień dzieli nas od największego tegorocznego eventu marki Red Bull w Polsce – Red Bull Konkursu Lotów. Ta wielka, pełna humoru i dobrej zabawy impreza dla konstruktorów i nieustraszonych pilotów wszelkiego rodzaju latających machin, odbędzie się już 17 i 18 sierpnia na Skwerze Kościuszki w Gdyni. Partnerem wydarzenia jest marka Volkswagen Samochody Dostawcze, która na miejscu zorganizuje specjalną strefę pełną atrakcji, a ponadto trójce zwycięzców gry, która odbyła się na stronie Red Bull Konkurs Lotów, zapewni transport na czas imprezy w pełni elektrycznym Volkswagenem ID. Buzz.

14.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 370 razy
Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top

Muzyczną ucztę sopockiego festiwalu uświetni w tym roku Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające Sopot Festiwal Top of the Top pojawią się na antenie TVN aż 144 razy, a całe widowisko będzie wspierane mocnym brandingiem z charakterystycznym kapslem w roli głównej. Oranżada Hellena pojawi się na backstage’u, w przestrzeni zielonej, a także na kamerze KISS CAM.

14.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 345 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 50)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764