logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

aktywacje konsumenckie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 147
Merchandising: marka w centrum uwagi

Merchandising to kluczowe narzędzie w budowaniu widoczności marki i kreowaniu jej pozytywnego wizerunku. Dzięki atrakcyjnym ekspozycjom, spójnemu przekazowi wizualnemu oraz emocjonalnym interakcjom z klientami, skutecznie przyciąga uwagę odbiorców i zwiększa sprzedaż. Sprawdź, jak profesjonalne działania merchandisingowe oraz kreatywne kampanie promocyjne mogą pomóc marce wyróżnić się na tle konkurencji i zdobyć lojalność konsumentów.

20.06.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 194 razy
Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką

„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru, sami nie mając czasu zjeść. A wszystko to po to, żeby inni mogli spokojnie siedzieć przy stole i czekać na coś pysznego. W „Niezwykłej księdze grillowych poświęceń” znalazły się historie ludzi, którzy sprawiają, że grill uda się w każdej sytuacji. W książce nie zabrakło grillowych przepisów, stworzonych przez szefów kuchni Heinz, którzy tak kochają grilla, że zajmują się nim zawodowo. Co więcej, w myśl idei Dla smaku wszystko, książka została wzbogacona o specjalne strony, które można wykorzystać jako podpałkę.

18.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 266 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Grupa Eura7 realizuje loterię wakacyjną dla sieci Arhelan

Grupa Eura7, we współpracy z siecią sklepów Arhelan, odpowiada za kompleksową realizację nowej loterii wakacyjnej pod hasłem „Wyjazd na lato! Co Wy na to?”. Akcja prowadzona w 105 sklepach w Polsce oferuje uczestnikom ponad 9000 nagród natychmiastowych, pięć nagród tygodniowych oraz nagrodę główną – voucher o wartości 20 000 złotych na wakacje.pl.

16.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 278 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Przełamywanie pierwszych lodów: aktywacja M&M’S

Marka M&M’S ruszyła z nową aktywacją, zachęcającą do spędzania czasu wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. W towarzyszącej kampanii loterii, która potrwa do 29 czerwca br., wygrać można vouchery na festiwale i koncerty. 

15.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 226 razy
Aktywacja konsumencka i promocja Monster x McLaren

W 2024 roku zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią współpracę z marką napojów energetycznych, Monster Energy. Logotyp firmy od tego momentu jest widoczny na kaskach, kombinezonach, czapkach i bidonach kierowców Lando Norrisa oraz Oscara Piastriego. W tym roku firmy postanowiły wystartować ze wspólną promocją handlową, w ramach której fani mogą wygrać wyjazd do Abu Zabi na spotkanie z zespołem.

11.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 329 razy
Energy Blast z kampanią „Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content”

Energy Blast, marka napojów energetycznych stworzona przez XL Energy, ruszyła z kampanią „Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content”. To ogólnopolska akcja digitalowa i konkursowa skierowana do młodego pokolenia użytkowników mediów społecznościowych, która łączy promocję nowej linii napojów energetycznych z ważnym przekazem społecznym – walką z fejkiem i presją sztucznego wizerunku w sieci. Kampania potrwa do połowy sierpnia 2025 roku.

10.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 255 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Motorola z konkursem na FIFA Club World Cup 2025

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025. Partnerstwo z FIFA obejmuje również FIFA World Cup 2026.

07.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 320 razy
Kampania Tic Tac: Odśwież lato muzyką

To już druga odsłona letniej aktywacji marki, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. Loterię w telewizji promuje spot wyprodukowany w wewnętrznym studio agencji.

04.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 448 razy
First Line Polska dla Super Body Active od Mlekovity

1 czerwca 2025 r. rozpoczęła się kolejna loteria promocyjna zorganizowana przez First Line Polska dla Grupy Mlekovita. Aktywacja konsumencka promuje wysokobiałkowe produkty SBA i odbywa się pod hasłem „Loteria WysokoKASOWA!”.

02.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 494 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Raport: preferencje dotyczące konkursów w social mediach

Choć media społecznościowe nieustannie ewoluują, konkursy pozostają jednym z najpopularniejszych formatów aktywizacji społeczności. Czy jednak użytkownicy nadal chcą brać w nich udział? Raport agencji Social Lama rzuca światło na obecny stan rzeczy – i daje konkretne wskazówki dla marek, które chcą robić to dobrze.

02.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 543 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 147)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764