logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

altavia.kamikaze: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create

Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100% udziałów w K2 Create i K2 Precise. Nowa organizacja połączy kompetencje Altavia Kamikaze z kompetencjami K2 Create - agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise - specjalizującą się w kampaniach mediowych, w tym performance i rozwiązaniach martech. Ta synergia, wsparta zasięgiem Grupy Altavia obiecuje zupełnie nowe możliwości dla klientów i zespołów. Inwestycja wpisuje się w najważniejsze transakcje na polskim rynku agencji.

25.09.2023 | przeczytano: 581 razy
Ewa Przyborowska objęła nowe stanowisko w Altavia.kamikaze

Agencja altavia.kamikaze utworzyła w swoich strukturach nowe stanowisko – Communication Director. Funkcję tę objęła Ewa Przyborowska, która odpowiadać będzie za całościowy nadzór nad komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną agencji.

28.08.2023 | przeczytano: 552 razy
Lajkonik i Altavia.kamikaze z kampanią „Legendarna podróż do dzieciństwa”

Agencja altavia.kamikaze przygotowała dla marki Lajkonik kampanię linii produktowej Lajkonik Junior. Działania kampanijne mają miejsce w sierpniu. Grupą docelową są Millenialsi będący rodzicami małych dzieci. Akcja wpisuje się w platformę komunikacyjną brandu Lajkonik – „Legendarny Moment, Legendarny Smak".

24.08.2023 | przeczytano: 401 razy
Trzy nowe osoby w agencji Altavia.kamikaze

Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączyły trzy nowe osoby: Dobrosława Sudnikowicz, jako Graphic Designer; Paulina Krawul, również jako Graphic Designer; oraz Ewelina Foltyńska, na stanowisko Junior Graphic Designer.

17.08.2023 | przeczytano: 554 razy
Impact nowym klientem agencji Altavia.kamikaze

Portfolio klientów altavia.kamikaze wzbogaciło się o nowy brand – Impact. Agencja właśnie rozpoczyna dla tego klienta pilotażową kampanię rekrutacyjną

06.07.2023 | przeczytano: 549 razy
Piotr Kałużny nowym Account Executive w Altavia.kamikaze

Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączył Piotr Kałużny, jako Account Executive. Przed przejściem do agencji był kierownikiem działu promocji i reklamy w Teatrze im. Stanisława Jaracza w Łodzi.

21.06.2023 | przeczytano: 764 razy
Aleksander Malinowski wzmacnia zespół agencji Altavia.kamikaze

Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączył Aleksander Malinowski, na stanowisko Senior Account Manager. Przechodzi z Feeders Agency, gdzie był Account Managerem.

13.06.2023 | przeczytano: 522 razy
Awansy w dziale obsługi klienta agencji Altavia.kamikaze

W dziale obsługi klienta agencji altavia.kamikaze awansowały właśnie 4 osoby: Anna Osińska-Plocek i Karolina Rybus na stanowiska Account Director, Karolina Pawłowska na stanowisko Senior Account Manager, a Marta Witońska na stanowisko Senior Project Manager.

19.04.2023 | przeczytano: 985 razy
Altavia.kamikaze wzmacnia zespół w Warszawie

Do warszawskiego biura agencji altavia.kamikaze dołączyły dwie nowe osoby, wzmacniając jej zespół obsługi klienta. Magdalena Jastrzębska objęła stanowisko Account Manager, a Karolina Skutnik - Account Executive.

15.03.2023 | przeczytano: 691 razy

Po 5 latach od momentu dołączenia do reklamowej Grupy Altavia, agencja Kamikaze przechodzi rebranding w ramach którego zmienia nazwę na altavia.kamikaze oraz odświeża identyfikację wizualną. Nadal jednak, zgodnie z federacyjnym modelem działania Grupy Altavia, agencja będzie działać autonomicznie.

07.03.2023 | przeczytano: 657 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764