logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ambient: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 306
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki

W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4 miasta, których mieszkańcy najczęściej pytali o otwarcie restauracji. Najbardziej zaangażowana okazała się społeczność z Gdańska, dlatego to właśnie dla nich zorganizowano wycieczkę.

23.04.2024 | przeczytano: 45 razy
Kampania Pepsi: Thirsty for more

Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.

18.04.2024 | przeczytano: 199 razy
Ads Experts zakupi media digital

Agencja Biuro Podróży Reklamy powołała do życia nową markę Ads Experts, wyspecjalizowaną w obszarze planowania i zakupie mediów digital. Docelowo, w perspektywie 6-12 miesięcy, marka ma stać się osobną firmą, a jej CEO będzie Robert Sosnowski, będący też CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.

08.04.2024 | przeczytano: 283 razy
Flashmob na Dworcu Centralnym w Warszawie

Zamrożenie, wycofanie, wewnętrzna blokada przed wejściem w dorosłe życie – na taki problem wśród podopiecznych domów dziecka uwagę chciała zwrócić Fundacja ERBUD, która zorganizowała nietypowy happening na Dworcu Centralnym w Warszawie

13.03.2024 | przeczytano: 340 razy
„Dorzuć misie” - STS i GKS Katowice dla Fundacji „Jesteśmy dla Was”

W niedzielę 28 stycznia, do katowickiego Satelity zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do sponsora wielosekcyjnego GKS-u Katowice - bukmachera STS). Akcja polega na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po pierwszej strzelonej bramce przez gospodarzy wylądują na tafli lodowiska. Fundacja STS na wybrany cel przekaże gwarantowane 10 000 zł, a za każdego rzuconego pluszaka zapłaci dodatkowo 1 zł.

19.01.2024 | przeczytano: 423 razy
Superbet  dla Aniołów: akcja na Spodek Super Cup

Po 26 latach do legendarnej katowickiej hali wraca piłkarski Spodek Super Cup – zimowy turniej, wypełniający kibicowski kalendarz pod nieobecność rozgrywek ligowych. Na hali zmierzą się Górnik Zabrze, GKS Katowice, Banik Ostrawa, Podbeskidzie Bielsko-Białą, ROW Rybnik oraz Żelezarne Podbrezova. Superbet, jako sponsor główny imprezy, przygotuje dla kibiców specjalną strefę, w której dzięki sile mięśni będą mogli nie tylko zgarnąć freebety, ale przede wszystkim wesprzeć dzieciaki, którym życie nie oszczędza trudów.

10.01.2024 | przeczytano: 422 razy
Zimowe Miasteczko Porsche w Elektrowni Powiśle

Salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto zrealizował kolejny niecodzienny projekt. W Elektrowni Powiśle powstało Zimowe Miasteczko Porsche, w ramach którego warszawiacy mogą m.in. skorzystać z lodowiska oraz wziąć udział w inspirujących warsztatach świątecznych. Strefa będzie czynna do 23 grudnia.

14.12.2023 | przeczytano: 1034 razy
Lisek.App: przekąski i chusteczki na otarcie łez dla oglądających obrady Sejmu w kinie

Lisek.App nawiązał współpracę z pomysłodawcami pierwszego w historii wpólnego oglądania obrad Sejmu w kinie, które odbywa się dziś w stołecznej Kinotece. W ramach współpracy Lisek dostarczył wszystkim oglądającym przekąski i chusteczki na otarcie łez wzruszenia, smutku lub radości.

12.12.2023 | przeczytano: 546 razy
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja

8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci, uczestnicy wyprawy przekażą prezenty od Św. Mikołaja. 

08.12.2023 | przeczytano: 504 razy
Dziary losu. Sponsor odpicuje tatuaże kibiców Lecha

Takiej akcji jeszcze nie było! Superbet - sponsor strategiczny Lecha Poznań, Klub oraz Stowarzyszenie Kibiców „Kolejorz” zupełnie za darmo „naprawią” - we współpracy ze Studiem OneLuck - tatuaże, których posiadacze marzą o zmianie. Akcja skierowana jest do sympatyków Kolejorza. – Niektóre wzory z czasem blakną dosłownie i w przenośni. Wspólnie damy im w prezencie świątecznym nowy blask – uśmiecha się CEO Superbet Polska, Łukasz Seweryniak.

08.12.2023 | przeczytano: 445 razy
1 2 3
Strona 1/31 (artykułów: 306)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764