logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

architektura wnętrz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 51
Wnętrze Otwarte 2020 - rozmowy o smart technologiach i ponadczasowym designie

Inteligentne oświetlenie, które podąża za użytkownikiem, reaguje na głos i dba o bezpieczeństwo symulując obecność lokatorów w domu. Rolety, wyposażone w czujniki zmroku, lustra, w których możemy robić zdjęcia czy mulitroomowe systemy audio/video, dzięki którym oglądamy ulubiony film w dowolnym pomieszczeniu. Nowoczesne rozwiązania, w które coraz chętniej wyposaża się nie tylko przestrzenie mieszkalne, ale także biura, restauracje czy hotele, to trend, który pojawił się na gruncie nowych technologii, takich jak IoT, internet 5G czy sztucznej inteligencji. Wszystko po to, by poprawić komfort życia, bezpieczeństwo i usprawnić codzienne funkcjonowanie. O tym, czym tak naprawdę są smart technologie i jakie dają możliwości w architekturze i projektowaniu, dowiemy się podczas 4. edycji Wnętrza Otwartego by Justyna Smolec, które odbędzie się 5-7 lutego 2020 r. w ramach międzynarodowych Targów Światło.

10.10.2019 | przeczytano: 166 razy
OKK! design meeting point na Warsaw Home Expo

Co łączy agencję OKK! i Warsaw Home Expo? Bez wątpienia zamiłowanie do najlepszego designu, inspirujący networking i propagowanie wartościowych projektów. Podczas nadchodzącej, czwartej już edycji targów, OKK! design meeting point zabierze nas za kulisy wyjątkowego świata dobrego wzornictw.

07.10.2019 | przeczytano: 114 razy
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce

Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale również w przestrzeniach publicznych.

19.08.2019 | przeczytano: 193 razy
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza

Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym położeniu nacisku na estetykę wnętrz, dbając o to, aby elementy wyposażenia i wykończenia współgrały z otoczeniem oraz były funkcjonalne. Umiejętne połączenie kolorów, a także różnych faktur wykorzystanych materiałów w znaczący sposób rozjaśniło wnętrza i nadało im nowoczesny charakter.

19.08.2019 | przeczytano: 212 razy
Amazing Interior Makeover – prezentacja zastosowania folii Di-Noc

Laminaty Di-Noc to innowacja, która w łatwy oraz kreatywny sposób potrafi zrewolucjonizować każde wnętrze – o tym mieli okazję przekonać się architekci i projektanci, którzy wzięli udział w wydarzeniu Amazing Interior Makeover. ABB Living SpaceExperience, czyli pokazowy apartament zlokalizowany w budynku Defabryki w Warszawie, przeszedł ogromną metamorfozę. A to wszystko z inicjatywy Antalis Poland.

08.07.2019 | przeczytano: 708 razy
Trendy we wzornictwie sklepowym 2019

Magazyn Design&Build Review opisał 5 trendów we wzornictwie branży retail, które mają zyskiwać na znaczeniu w związku ze zmianami struktury sprzedaży spodziewanymi w 2019 roku. Rozwój części z nich można obserwować już dziś.

01.04.2019 | przeczytano: 367 razy

Podczas targów Deco’19, jakie odbywać się będą w dniach 6-7 kwietnia br. w Indianapolis (USA) firma Sun Chemical zaprezentuje (na stoisku nr 208) szerokie portfolio produktów dedykowanych zadrukowywaniu i uszlachetnianiu szkła. Znajdą się wśród nich m.in.: organiczne farby sitodrukowe, primery w spreju, rozwiązania do wstępnego przygotowania oraz wykańczania podłoży oraz produkty umożliwiające uzyskiwanie efektów specjalnych.

11.03.2019 | przeczytano: 417 razy
Plotery Océ Arizona dla branży wnętrzarskiej

Dążenie do maksymalnie najpełniejszego wyrażenia swojej osobowości i manifestowanie swej unikatowości to jeden z najbardziej podstawowych i trwałych trendów, który ma wpływ nie tylko na współczesną kulturę, ale także biznes. Potrzeba zamanifestowania siebie, „swojego wnętrza”, realizowana jest poprzez ubiór, fryzurę, makijaż, ale także poprzez przedmioty, którymi ludzie się otaczają oraz aranżację przestrzeni, w których funkcjonują.

07.03.2019 | przeczytano: 869 razy
Biura aranżowane z myślą o pokoleniu Z

Jakimi biurami firmy kuszą młodych, zdolnych ludzi? W jakich miejscach chcą pracować?

04.03.2019 | przeczytano: 256 razy
Walldesign: Kolekcje dekoracji Swiss Krono ze wsparciem Promoagency

SWISS KRONO poszerza ofertę WALLDESIGN o dwie nowe kolekcje elementów dekoracyjnych City i Marmo. Za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej najnowszej oferty odpowiada agencja PA wraz z cenionym duetem projektantów Muszyńska^Waszak.

13.02.2019 | przeczytano: 261 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 51)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764