logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

architektura wnętrz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 184
Kolekcja Tubądzin x Dorota Koziara z nagrodą must have 2025

Kolekcja Masovia, zaprojektowana przez Dorotę Koziara dla marki Tubądzin, została właśnie wyróżniona w prestiżowym plebiscycie must have 2025, organizowanym przez Łódź Design Festival.

08.05.2025 | Konkursy | przeczytano: 293 razy
Limitowane płytki Ceramiki Paradyż zasiliły Finał WOŚP

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ogłosiła kwotę zebrą podczas 33. finału. Dzięki hojności wielu osób jest to rekordowa suma 289 068 047,77 zł! Najdrożej wylicytowana płytka PARADYŻ osiągnęła kwotę 9 000 zł.

13.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 284 razy
ID Wallcovering - nowe tapety ścienne w ofercie Antalis

Antalis udoskonalił i wzbogacił ofertę grafik ściennych, uzupełniając ją o selekcję, która dostosowana jest do wszystkich potrzeb użytkowych i typów aplikacji.

30.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 456 razy
Nowe studio kanału „Didaskalia”

Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów”. Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, m.in. na You Tube, zyskał właśnie nowe studio z autorską scenografią. Zaprojektował i zbudował ją profesor Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, Janek Sikora.

15.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 267 razy
Polska na EXPO 2025

Polacy sięgają do swojego dziedzictwa, które jest inspiracją do poszukiwania nowych odpowiedzi na wyzwania współczesnego świata - powiedział podczas konferencji dotyczącej obecności Polski na EXPO 2025 Osaka, Kansai, Krzysztof Paszyk, minister rozwoju i technologii. Hasło przewodnie całej Wystawy Światowej w 2025 roku brzmi: „Projektowanie przyszłego społeczeństwa dla naszego życia”, natomiast nasz kraj zaprezentuje się pod hasłem: „Polska. Dziedzictwo, które napędza przyszłość”.

14.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 299 razy
Targi Światło 2025

Światło, zarówno naturalne, jak i sztuczne, kształtuje nasze otoczenie, wpływa na zdrowie, samopoczucie i wydajność. Podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Światło stanie się ono głównym bohaterem. W dniach 12-14 marca w warszawskim EXPO XXI uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję spojrzeć na nie z wielu perspektyw – od technologicznych innowacji po artystyczne i rzemieślnicze podejście do światła. W programie znalazło się, m.in. seminarium „Światło Dnia i Nocy” z udziałem ekspertów takich jak Roger Narboni i Michał Ziętek, wystawa OVERTIME_GLASS poświęcona połączeniu światła i szkła oraz premiera kolekcji Siru Lighting autorstwa arch. Anny Lorens. Wśród wystawców odwiedzający będą mieć możliwość znaleźć takie topowe marki jak Kanlux, Lumines Lighting, LUG Light Factory, MPL Group, Rabbit i wiele innych.

01.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 348 razy
ANIA KRUK otwiera pierwszy butik we Wrocławiu

Marka biżuteryjna ANIA KRUK otwiera swój pierwszy butik we Wrocławiu. Nowy lokal, zlokalizowany na poziomie 0 w Westfield Wroclavia, to kolejny krok w ekspansji marki, która w ostatnich miesiącach rozwija swoją obecność w największych centrach handlowych w Polsce.

28.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 419 razy
Costa Coffee startuje z franczyzą i otwiera lokal z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona w centrum handlowym Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim. Nowy model, tworzony we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami rozszerza możliwości rozwoju dla sieci. Jednocześnie Costa Coffee testuje innowacyjne podejście – pierwszy lokal powstał w połączeniu z Klubem Fikołki. Sieć zapowiada kolejne otwarcia i nie wklucza więcej niestandardowych współprac.  

28.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 453 razy

DOMOTEKA to jedno z najbardziej prestiżowych miejsc w Warszawie dla osób poszukujących nowoczesnych i jakościowych rozwiazań wyposażenia wnętrz. Jako miejsce inspiracji i edukacji zaprasza tym razem na spotkanie z architektką i influencerką Katarzyną Wietechą, twórczynią popularnego profilu Instagramowego @architekt_mo_home. Drugie w tym roku wydarzenie z cyklu DOMOpasje, odbędzie się 11 marca 2025 r. o godzinie 18:00. Tematem przewodnim będzie styl życia, modne i użytkowe trendy w przestrzeniach domowych oraz budowanie zasięgowej marki osobistej w mediach społecznościowych.  

22.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 386 razy
Krzysztof Miruć w kampanii wizerunkowej Senti Ceramica

Senti Ceramica rozpoczyna współpracę z Krzysztofem Miruciem – jednym z najbardziej cenionych architektów w Polsce. W ramach kampanii powstała sesja wizerunkowa, materiały wideo oraz specjalnie przygotowane projekty wnętrz, które ukazują potencjał produktów.

20.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 435 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 184)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764