oS3 jako agencja wiodąca marki Resibo, odpowiada za komunikację wprowadzającą linię naturalnych kosmetyki do włosów. Kampania Great Hair Stories wspiera wejście marki w nową kategorię produktów do włosów, z zestawem szamponów, odżywek i serum na końcówki. Produkty to efekt dwóch lat pracy marki z technologami i trychologami. Każdy produkt posiada unikalną formulację, która pozwoli skutecznie, naturalnie i bez wysiłku zadbać o włosy. Opakowania produktów są wykonane z tworzywa HDPE. Ich nowoczesny kształt i kolorystyka to autorski projekt marki, które są bezpieczne dla środowiska.
18.05.2022 | przeczytano: 1482 razyZieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 000 turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań dotyczących np. aktualnych warunków na stokach. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu - w tym komunikatorze - wspiera ich chatbot, który pomógł już kilku tysiącom fanów białego szaleństwa.
22.02.2018 | przeczytano: 688 razyTuryści i mieszkańcy miasta pytają online o aktualne imprezy
organizowane we Wrocławiu, ciekawe trasy turystyczne, restauracje i
hotele, repertuary kin oraz teatrów, a także transport między
najważniejszymi punktami miasta. Kto odpowiada? Chatbot - pierwszy w
Polsce wirtualny, samorządowy doradca, który krótko i trafnie informuje
zainteresowanych o turystycznych możliwościach stolicy Dolnego Śląska.
1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 3) |