logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

born2be.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Synergic dla Born2be.pl

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje rozbudowaną kampanię dla platformy oferującego szeroki asortyment odzieży i obuwia w przystępnych cenach. Działania prowadzone są z wykorzystaniem różnorodnych nośników reklamowych.

25.10.2018 | przeczytano: 655 razy
Synergic realizuje kampanię OOH dla Born2be.pl

W kwietniu rozpoczęła się outdoorowa odsłona nowej kampanii wizerunkowej sklepu internetowego Born2be.pl, którą realizuje Synergic. Trwające już od miesiąca w telewizji i digitalu działania reklamowe po hasłem „Born2be. Dodaj do ulubionych” mają zwrócić uwagę na wzbogacenie oferty sklepu o odzież i obuwie dla dorosłych i dla dzieci, podkreślić prostotę zakupów oraz krótki czas dostawy. Odsłona OOH kampanii „Born2be. Dodaj do ulubionych” jest rozbudowana i wykorzystuje zarówno klasyczne citylighty czy billboardy, jak i nośniki digital signage w formie ekranów LCD w komunikacji miejskiej i siłowniach oraz MMS’y.

18.04.2018 | przeczytano: 926 razy
Rusza kampania sklepu internetowego Born2be.pl

Born2be. Dodaj do ulubionych” to hasło kampanii reklamowej sklepu internetowego Born2be.pl, która dziś startuje w telewizji i digitalu. Ma zwrócić uwagę klientów na wzbogacenie oferty o odzież i obuwie dla dorosłych i dzieci, podkreślić prostotę zakupów oraz krótki czas dostawy. Za konceptem kreatywnym spotów stoi agencja FCB Bridge2Fun.

12.03.2018 | przeczytano: 1186 razy (komentarzy: 1)

Nowa odsłona kampanii „Wejdź po styl” promującej sklep internetowy born2be.pl odbędzie się na citylightach na terenie Warszawy. Akcja rusza z początkiem listopada i potrwa do końca tego miesiąca. To pierwszy raz, gdy AZAGroup, właściciel sklepu, promuje go na nośnikach outdoorowych.

06.11.2017 | przeczytano: 1106 razy
Sklep Born2be.pl z pierwszą kampanią telewizyjną

Pierwsza reklamowa kampania telewizyjna born2be.pl, internetowego sklepu z obuwiem i odzieżą, ruszyła w październiku i potrwa do połowy listopada. Decyzja o zakupie czasu antenowego jest efektem bardzo dynamicznego rozwoju tego e-commerce, który zyskał pozycję lidera w swojej kategorii zaledwie w ciągu półrocza.

13.10.2017 | przeczytano: 2710 razy

Agencja Bridge2Fun przygotowała najnowszą kampanię promującą jeden z najszybciej rozwijających się internetowych sklepów z obuwiem i odzieżą - born2be, który oferuje ponad 15 000 produktów, notując ponad dwa i pół miliona wizyt miesięcznie.

03.10.2017 | przeczytano: 815 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764