logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

branding placówek: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Lagardère Travel Retail prezentuje Costa Coffee w nowym designie

Costa Coffee zaprezentowała kawiarnie o zupełnie nowych wnętrzach. Na razie sieć otworzyła dwa lokale w odświeżonym designie – oba zlokalizowane w kompleksie handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Nowa formuła w centralnej lokalizacji ma lepiej odpowiadać na potrzeby młodych konsumentów. Spółka Lagardère Travel Retail, która od lutego b.r. zarządza siecią Costa Coffee w Polsce, zapowiedziała już renowacje kolejnych sześciu kawiarni.

15.10.2023 | przeczytano: 642 razy
Impel Visual Solutions - Stacja Citronex w ZgorzelcuZobacz fotorelację

Usytuowany w Zgorzelcu Dyskont Paliwowy zajmuje ponad 35 tysięcy metrów kwadratowych. Klienci mają do dyspozycji 24 stanowiska tankowania, market, niedużą kafejkę, restaurację Picaro i cztery tunele myjni dla TIR-ów. Wykończenie zewnętrzne kompleksu zostało wykonane przez Impel Visual Solutions

18.04.2019 | przeczytano: 2868 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Warszawa: Konserwator wojewódzki zablokuje przebudowę pawilonu Cepelii?

Niedawno informowaliśmy o planach rewitalizacji warszawskiego pawilonu Cepelii. Zaniedbany budynek powstały w 1966 roku według projektu Zygmunta Stępińskiego miał zostać zaadaptowany na restaurację McDonald’s. Nowy inwestor zapowiadał zachowanie walorów architektonicznych obiektu i zastosowanie bardzo oszczędnego brandingu w zakresie oznakowania zewnętrznego. Wojewódzki konserwator zabytków nie dał się jednak przekonać informując o zablokowaniu inwestycji poprzez wpisanie pawilonu do rejestru zabytków.

07.02.2019 | przeczytano: 1792 razy
Stacja sieci Lotos w wersji 4.0

Punkt ładowania samochodów elektrycznych, ekologiczne rozwiązania, odświeżony projekt wnętrza. To wszystko czeka na kierowców na najnowocześniejszej stacji sieci LOTOS przy ul. Łopuszańskiej w Warszawie. Właśnie tam koncern testuje wszystkie technologiczne nowinki, począwszy od sklepu, przez punkty ładowania "elektryków" aż po zasilanie stacji z odnawialnych źródeł energii (OZE).

30.01.2019 | przeczytano: 727 razy
Salon Inea w Poznaniu: Nowy standard aranżacji placówekZobacz fotorelację

INEA zmienia standard obsługi Klienta i wprowadza nowy wymiar swoich salonów. Zaczyna od jednej z poznańskich placówek, tworząc zaskakujące i komfortowe wnętrze, znacznie odbiegające od typowych przestrzeni obsługowych. Salon przy ul. Polnej 68/72a w Poznaniu to miejsce, w którym Klienci będą chcieli przebywać i do niego wracać.

27.09.2018 | przeczytano: 1065 razy
Communication Unlimited autorem konceptu salonów Suzuki

Suzuki Motor Poland wprowadza nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności, dynamizmu i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited.

24.09.2018 | przeczytano: 1146 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Fresh Forward: nowa identyfikacja i koncept restauracji Subway

Marka Subway wdraża globalnie nowy wystrój restauracji, kontynuując jednocześnie rozwój sieci w całym regionie. Pilotażowa restauracja z nowym wyglądem prowadzona jest już w Gdyni na stacji paliw Lukoil przy ulicy Morskiej 290.

18.09.2018 | przeczytano: 918 razy
Amic zastąpi Lukoil: Przetarg na oznakowanie 115 polskich stacji

Austriacki koncern AMIC Energy Management GmbH wykupił stacje marki Lukoil na Litwie, Łotwie i w Polsce już w 2016 r., ale dopiero teraz zdecydował się na rebranding polskich placówek. 22 czerwca upływa termin zgłoszeń do przetargu na produkcję i wymianę oznakowania zewnętrznego wiat oraz pylonów cenowych 115 polskich stacji.

21.06.2018 | przeczytano: 3305 razy (komentarzy: 6)
Pilsweizer testuje koncept sklepów patronackich

Browar Pilsweizer uruchamia sklep patronacki w Tarnowie. Jest to trzeci tego typu sklep uruchomiony przez browar w ostatnich miesiącach – mają one być „platformą testową” dla konceptu docelowego, którym będzie zapewne franczyzowa sieć sklepów patronackich tej marki w całej Polsce.

18.06.2018 | przeczytano: 576 razy
Rebranding sklepów Aldi w Polsce

Firma ALDI wprowadza nowy koncept wizualny o nazwie ANIKo. ANIKo ma pomóc Klientom w bardziej intuicyjnych zakupach. Motywem przewodnim formatu jest świeżość i prostota komunikacji, które wpisują się w szerszą strategię ALDI na polskim rynku. Prace związane z wdrożeniem nowego formatu ruszyły w styczniu, jednak część sklepów została zmodernizowana już w 2017 roku. Pierwszymi lokalizacjami, w których można poznać koncept są Gliwice, Łódź, Warszawa i Wrocław. Do połowy lipca br., wszystkie sklepy sieci zostaną przebudowane. Koncept wizualny wdrażany w Polsce został zaprojektowany zgodnie z globalną strategią marki z uwzględnieniem stylu zakupowego polskiego konsumenta.

07.02.2018 | przeczytano: 3087 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764