logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

cashback: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 57
Pekao S.A. promuje firmowe bankowanie  z Peopay i terminalami płatniczymi

Bank Pekao S.A. w realizowanych obecnie dwóch kampaniach internetowych, prezentuje produkty skierowane do klientów firmowych, w tym aplikację PeoPay i terminale płatnicze. Wprowadzone rozwiązania są potwierdzeniem, że bank słucha głosu klientów i wdraża kolejne funkcje oraz ulepszenia, aby firmowe bankowanie było prostsze i przyjemniejsze.

09.01.2024 | przeczytano: 395 razy
Value Media ze świąteczną kampanią gier Trefl

Bohater planszówki Spy Guy zachęcający do wspólnej gry w oczekiwaniu na tramwaj lub autobus, czy złudzenie większego pudełka gry w środku nośników typu citylight – trwa świąteczna kampania OOH marki Trefl, producenta puzzli, gier i zabawek.  Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One), działania w digitalu realizowane są we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected Salestube, a działania z influencerami koordynuje agencja Labcon.

07.12.2023 | przeczytano: 945 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
GFK: Epson liderem na rynku druku w Polsce

Najnowsze dane raportu przeprowadzonego przez lidera badań rynkowych  GFK, ujawniają interesujące tendencje na polskim rynku konsumenckich urządzeń drukujących na bazie atramentu, przeznaczonych dla domu oraz małych firm w okresie od stycznia do września 2023 roku.

07.11.2023 | przeczytano: 447 razy
Revolut z pierwszą kampanią reklamową w polskiej telewizj

Revolut, globalna aplikacja finansowa, z której korzysta ponad 30 milionów klientów na świecie i blisko 3 miliony w Polsce, startuje z pierwszą kampanią reklamową w polskiej telewizji. Hasłem kampanii, skierowanej do osób, które nie korzystają jeszcze z konta, karty i aplikacji, jest #YorWayIn, czyli Twoje zaproszenie do Revolut. Wśród partnerów, którzy wspierają kampanię w Polsce, jest dom mediowy EssenceMediacom.

07.09.2023 | przeczytano: 662 razy
Velokrotne korzyści w nowej kampanii reklamowej Velobanku

VeloBank wystartował z nową kampanią produktowo-wizerunkową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje pakiet korzyści dla klientów, czyli VeloKonto z atrakcyjnym cashbackiem za zakupy, 8 proc. oprocentowanie konta oszczędnościowego oraz wygodną aplikację mobilną. Kampania odwołuje się do strategii banku, która zakłada oferowanie nowoczesnych i wygodnych rozwiązań ułatwiających codzienne finanse.

28.04.2023 | przeczytano: 861 razy
Kampania „Samsung. Przygotowany na zmiany”

W dzisiejszym świecie potrzebujemy urządzeń AGD, które będą spełniały nie tylko podstawowe funkcje, ale również ułatwiały nasze życie na różnych poziomach. Zgodnie z hasłem kampanii: „Samsung. Przygotowany na zmiany” – marka podkreśla, że oferuje inteligentne rozwiązania, które zostały zaprojektowane z myślą o indywidualnych potrzebach klientów.

27.03.2023 | przeczytano: 567 razy
Pomagamy, wspieramy, wygrywamy... Kampania społeczna #Loteriaprocenta

Ruszyła kampania społeczna #LoteriaProcenta promująca postawę darczyńcy. Podatnik, który przekazał w rozliczeniu rocznym PIT 1,5% podatku na dowolną organizację pożytku publicznego, może zarejestrować się na stronie loteriaprocenta.pl i wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród.

14.03.2023 | przeczytano: 564 razy

Nasze życie nieustannie się zmienia, a co za tym idzie – zmieniają się również nasze potrzeby. W pierwszej odsłonie kampanii Samsung prezentuje inteligentne urządzenia AGD do zabudowy, z którymi będziemy gotowi na wszystkie nachodzące zmiany. Zarówno życiowe jak i te dotyczące np. wystroju wnętrza. Rozpoczęciu kampanii towarzyszy również start promocji cashback na zabudowę.

14.03.2023 | przeczytano: 410 razy
HP startuje z kolejną promocją cashback

Firma HP prowadzi regularnie promocję cashback, oferując tym samym spore rabaty na wybrane modele drukarek z serii SmartTank, LaserJet Tank czy HP OfficeJet. Klienci, którzy po ich zakupie, w wybranych sklepach objętych promocją (potrwa ona aż do 30 kwietnia br.), dokonają rejestracji, uzyskają zwrot części wydanych pieniędzy.

24.02.2023 | przeczytano: 766 razy

Kiedy myślimy o programach lojalnościowych, najczęściej do głowy przychodzą nam punkty zbierane na stacjach benzynowych, w liniach lotniczych czy ulubionych kawiarniach. Lojalność rzadko kojarzy nam się z młotkiem czy ziemią do kwiatów. Do It Yourself (DYI), czyli najprościej rzecz ujmując – majsterkowanie – wydaje się branżą niezbyt przyjazną budowaniu stałych relacji. Rzeczywistość jest jednak inna! DIY ma ogromny potencjał. I choć przywiązywanie klienta do marki nie może się tu opierać na tak popularnej w lojalności darmowej kawie, wysiłki będą się naprawdę opłacać. Jak zatem stworzyć relację z majsterkowiczem?

11.01.2023 | przeczytano: 677 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 57)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764