logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

content marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 537
Audioteka, Imker oraz Webtotem wśród klientów agencji PR Profeina

W okresie pandemii firmy, które opierają swoją przewagę na technologiach, a w szczególności te, które oferują usługi z zakresu ecommerce, logistyki, home entertainment oraz fintech - nie zwalniają tempa. - Cieszymy się, że są to obszary naszej specjalizacji. Od początku istnienia byliśmy agencją, która obstawiała nieoczywiste choć perspektywiczne nisze. Obecnie wchodzą one do głównego nurtu - mówi Magdalena Górak, prezeska agencji komunikacji i PR Profeina.

29.07.2020 | przeczytano: 555 razy
Katarzyna Sitarska dołączyła do zespołu Monday

Katarzyna Sitarska dołączyła do Monday – agencji komunikacji w części wymiaru pracy jako Social Selling Lead. Oprócz niezależnie realizowanych programów w ramach współpracy z agencją odpowiada za tworzenie strategii i wsparcie klientów w obszarze digital sellingu. Dla Monday to kolejny krok w kierunku rozwoju kompetencji digitalowych.

23.07.2020 | przeczytano: 231 razy
Ewelina Binzer dyrektorem WP brand studio

Wewnętrzną agencją content marketingową Wirtualnej Polski pokieruje Ewelina Binzer. Jako dyrektor ma zapewnić dalszy rozwój WP brand studio, poszerzyć ofertę o nowe produkty oraz realizować projekty przygotowywane zgodnie z potrzebami marek.

16.07.2020 | przeczytano: 266 razy
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo

Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.

10.07.2020 | przeczytano: 370 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Konferencja Online Marketing Day 2020 zakończona sukcesem

Ponad 3 500 osób wzięło udział w pierwszej edycji Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi. W jej ramach 16 ekspertów i praktyków podzieliło się swoją wiedzą na temat: SEO, content marketingu, reklamy w social media, Google Ads i E-commerce. Wydarzenie, pod honorowym patronatem IAB Polska, zostało zorganizowane przez SEMSTORM. Konferencja była bezpłatna i w całości zrealizowana online.

10.07.2020 | przeczytano: 272 razy
Te e-sklepy generują najwięcej ruchu z contentu

Dobrze prowadzone działania SEO są źródłem taniego i wysoko konwertującego ruchu. Ile e-sklepów prowadzi działania content marketingowe i które z nich najwięcej na nich zyskują? Oto wyniki analizy artykułów poradnikowych na stronach e-commerce przeprowadzonej przez Senuto.

02.07.2020 | przeczytano: 410 razy
Nowa kampania Santander Bank Polska

Rusza kampania reklamowa Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Aktor wciela się we wszystkie role bohaterów skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem i udowadnia, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego.

01.07.2020 | przeczytano: 179 razy
Prestashop: Cykl konferencji o e-commerce

Wartość polskiego rynku e-commerce w 2019 roku wyniosła 50 mld złotych. Ubiegłoroczne prognozy mówiły również, że na koniec 2020 roku będzie to nawet o 20 mld złotych więcej[1]. Pandemia koronawirusa i spowodowane przez nią ograniczenia w handlu tradycyjnym sprawiły jednak, że w końcowym rozrachunku sektor e-commerce prawdopodobnie zyska jeszcze więcej.

25.06.2020 | przeczytano: 304 razy
W maju o 37 proc. mniej kampanii online niż w 2019 r.

Maj był trzecim z rzędu miesiącem, w którym można zaobserwować mniejszą liczbę kampanii niż w analogicznym okresie ubiegłego roku – wynika z analizy danych z systemu monitoringu reklam online - AdReport. W porównaniu z poprzednim rokiem kampanii było o 37 proc. mniej. Z drugiej strony liczba aktywności reklamowych online była większa niż w marcu i kwietniu, co pokazuje, że reklamodawcy wracają do aktywności po okresie lockdownu.

23.06.2020 | przeczytano: 253 razy
Esky.pl i Wolt z kampanią „Kulinarne podróże”

Firma eSky.pl – internetowe biuro podróży – we współpracy z platformą online do zamawiania jedzenia Wolt uruchomiła kampanię “Kulinarne podróże”, która jest zachęca klientów marek do zwiedzania gastronomicznego świata i bycia kulinarnymi eksploratorami. Pomysł na kampanię powstał w ramach inicjatywy eSky – #poLECIMY. #poLECIMY to idea, która łączy w sobie działania o charakterze content marketing we współpracy z blogerami podróżniczymi, kampanie wokół podróżowania ze znanymi markami, a także serię aktywacji użytkowników Social Media

19.06.2020 | przeczytano: 344 razy
1 2 3
Strona 1/54 (artykułów: 537)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764