logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

content marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 847
Value Media wygrywa budżet mediowy Komfort

Agencja mediowa Value Media (Group One) została wybrana partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.

13.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 334 razy
Praca z korzyścią dla wszystkich w kampanii OLX

OLX Praca w najnowszej kampanii reklamowej ponownie porusza ważny temat społeczny. Rok po wejściu w życie zmian w Kodeksie Pracy, wynikających z implementacji dyrektywy Work-Life Balance, marka pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim i jak wiele zyskują na tym wszyscy: dzieci, każde z rodziców, a także pracodawcy. Wspólna opieka wspiera równowagę między pracą a życiem prywatnym, korzystnie wpływa na rozwój dziecka i wzmacnia więzi rodzinne.

05.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 269 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ewelina Puławska dyrektor zarządzającą Good One PR

W maju br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.

24.05.2024 | Personalia | przeczytano: 412 razy
Peater rozpoczyna współpracę ContentHouse

Do grona klientów ContentHouse dołączył peater – aplikacja oferująca diety dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Współpraca obejmuje kompleksowe działania strategiczne bazujące na content marketingu.

16.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 386 razy
Wcześniejsze myślenie o emeryturze - kampania reklamowa Pru

Prudential działający pod marką Pru rozpoczyna nową kampanię reklamową, której celem jest uświadomienie Polakom, że na emeryturze już 10. dnia każdego miesiąca może im zabraknąć pieniędzy. Z badania Prudential Family Index 20231 wynika, że młodzi Polacy wiedzą o tym, ale niewiele z tym robią. Ubezpieczyciel zachęca więc do tego, by już dziś pomyśleli o swojej przyszłości i zadbali o swoje finanse na emeryturę. Uświadamia też, że oszczędzanie na ten cel warto rozpocząć jak najwcześniej.

13.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 325 razy
Outreach Marketing - tajna broń marketera

Marka, która chce dotrzeć z wartościowym contentem do odbiorców, musi mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest budowanie widoczności w sieci. Aby ten cel osiągnąć, marketerzy i SEO-wcy korzystają z różnych strategii i działań, które pozwalają zwiększyć widoczność marki online, co nie jest prostym zadaniem, nawet przy szerokim wachlarzu możliwości, jakie daje współczesny marketing. Co zrobić, gdy dotychczas stosowane praktyki nie przynoszą zadowalających efektów? Rozwiązaniem może okazać się outreach, czyli metoda aktywnego pozyskiwania linków, polegająca na bezpośrednim kontakcie np. z autorem strony czy jej edytorem w celu publikacji wartościowych treści, które jednocześnie nie będą materiałami sponsorowanymi.

09.05.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1005 razy
Zmiany w agencji MBridge

Zachodzą kolejne duże zmiany w agencji digital marketingu MBridge. Dział znany do tej pory jako Content zmienia swoją strukturę i funkcjonuje teraz jako Content & Creative Strategy, łącząc kompetencje m.in. z zakresu content marketingu, kampanii kreatywnych i social mediów. Roszady dotyczą również stanowisk w zespole, nad którym pieczę trzyma Mateusz Kwiatkowski będący odpowiedzialny za dwa niezależne działy w agencji - Content & Creative Strategy oraz Brand Marketingu.

07.05.2024 | Personalia | przeczytano: 311 razy
Webinary marketingowe na urodziny More Bananas

Krakowska agencja marketingowa More Bananas świętuje 8. urodziny. Z tej okazji, przez cały maj, będzie można wziąć udział w cyklu marketingowych webinarów prowadzonych przez specjalistów i specjalistki z branży.

07.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 278 razy
Raport: najlepsze praktyki SEO i content marketingowe w e-commerce

Agencja Elephate na początku kwietnia ogłosiła premierę najnowszego raportu „Ranking blogów w e-commerce", edycja 2024. Tym razem specjaliści przeprowadzili analizę 524 sklepów internetowych z 32 różnych branż. Celem tego raportu jest wyróżnienie sklepów online, które najbardziej efektywnie stosują strategie SEO i content marketingowe w celu rozwoju swojego biznesu poprzez blogowanie.

26.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 363 razy
Odkrywanie magii w kampanii Honor

Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje szerokie kanały komunikacji, takie jak telewizja, działania OOH, DOOH oraz Citylight, jak również kanały PR oraz Digital, w szczególności social media i YouTube.

26.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 406 razy
1 2 3
Strona 1/85 (artykułów: 847)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764