logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

corporate identity: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 62
Nowa identyfikacja wizualna London City Airport

Lotnisko London City zaprezentowało nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać bardziej dynamiczny, żywy i współczesny wizerunek, nawiązujący do nowoczesnego Londynu. Oparty na motywie serca i wykorzystujący żywą kolorystykę system identyfikacji ma podkreślać rolę London City Airport jako najbardziej centralnego lotniska w Londynie – punktu w samym sercu miasta, ulubionego przez wielu pasażerów.

16.03.2019 | przeczytano: 612 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Grupa Fracthon to krakowski deweloper, który powierzył agencji INSIGNIA działania w zakresie promocji swoich nowych inwestycji.

28.02.2019 | przeczytano: 223 razy
Konkurs na identyfikację dla Muzeum Historii Fotografii: Wyniki 1. etapu

Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Muzeum Fotografii w Krakowie.

18.01.2019 | przeczytano: 458 razy
Konkurs na identyfikację wizualną Muzeum Fotografii w Krakowie

Muzeum Fotografii w Krakowie ogłasza konkurs na projekt identyfikacji wizualnej i informacyjnej wraz z logotypem Muzeum, które staną się oficjalnym elementem identyfikacji graficznej tej instytucji. Zwycięzca otrzyma zlecenie obejmujące obok logotypu takze projekty materiałów i gadżetów, key visual, oznakowania przestrzenne i wytyczne dla strony WWW.

20.12.2018 | przeczytano: 517 razy
Gdyńskie Centrum Kultury: Konkurs na identyfikację wizualną

Celem Konkursu jest wyłonienie wykonawcy systemu identyfikacji wizualnej Centrum Kultury w Gdyni po zmianie nazwy na Gdyńskie Centrum Kultury oraz miejsca swojej siedziby. Identyfikacja ma nawiązywać do charakteru dotychczasowej i planowanej działalności oraz charakteru i prestiżu nowej lokalizacji – modernistycznego budynku Konsulatu Kultury (dawny Dom Marynarza Szwedzkiego).

06.03.2018 | przeczytano: 1560 razy
20 najlepszych brandingów na świecie... i 2 z Polski

Natasha Jen, partner w nowojorskim studiu Pentagram i magazyn „How Design” opublikowali listę 20 najlepszych brandingów na świecie. Na tej krótkiej liście aż 2 projekty pochodzą z Polski z warszawskiego studia Podpunkt.

10.02.2018 | przeczytano: 2047 razy
Jarosław Chludziński dołącza do zespołu Havas Warsaw

Jarosław Chludziński objął funkcję Executive Strategy Director w Havas Warsaw. W przeszłości był związany zawodowo m.in. z PZL, &Sons i Brain.

20.10.2017 | przeczytano: 409 razy
Upside tworzy grupę marketingową

Agencja strategiczno-kreatywna Upside zakończyła proces wydzielenia dwóch firm - Video Ex Machina, zajmującej się produkcją kontentu wideo oraz Villan Design, specjalizującej się w realizacji projektów z zakresu komunikacji wizualnej marek. Na czele grupy stanął Janusz Plencler. Wszystkie trzy agencje będą niezależnie rozwijać kompetencje w swoich obszarach biznesowych.

06.10.2017 | przeczytano: 1195 razy
Logo JF Legal w prestiżowym zestawieniu Modern Heraldry

Identyfikacja wizualna firmy to niezwykle ważny element służący kreowaniu wizerunku marki firmy. Powinna być spójna, wyróżniająca się spośród konkurencji i zapadająca w pamięć. Dlatego właśnie kancelaria prawna JF Legal zdecydowała się powierzyć stworzenie swojego logo znanemu studiu graficznemu Dmowski & Co.

21.08.2017 | przeczytano: 394 razy
Seminarium Atrium: 12 prelegentów, 20 urządzeń, 100 uczestnikówZobacz fotorelację

Ponad 100 uczestników gościło 1 i 2 października 2015 na Wielkoformatowym Seminarium firmy Atrium Centrum Ploterowe. Przez dwa dni w Hotelu Sułkowski Conference & Resort uczestnicy mogli się zapoznać z różnorodnymi technikami druku wielkoformatowego.

08.10.2015 | przeczytano: 1133 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 62)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764