logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

crowdosurcing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3

TakeTask to pierwsza polska usługa, która wykorzystuje crowdosurcing do badań rynku. Gwarantuje ona firmom rzetelną weryfikację zleconych zadań w bardzo krótkim czasie. Mogą z niej skorzystać m.in. producenci, sieci handlowe, agencje badawcze oraz merchandisingowe.

09.06.2015 | przeczytano: 753 razy

Google, Coca Cola, Nokia, Samsung, IBM. McDonald’s, Toyota – firmy te łączy nie tylko doskonała rozpoznawalność i wizerunek. Wszystkie one korzystały z crowdsourcingu jako narzędzia budowania marki i identyfikacji konsumentów. Crowdosurcing,  polegający na przekazaniu różnego rodzaju zadań i prac dużej grupie ludzi, nie związanych w sposób formalny z organizacją wykorzystywany jest zarówno przez gigantów rynku jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Dla tych  ostatnich okazuje się bowiem doskonałym i efektywnym kosztowo sposobem na stworzenie kampanii marketingowej, promocję czy odświeżenie identyfikacji wizualnej.

31.07.2013 | przeczytano: 2621 razy (komentarzy: 11)

Upowszechnienie się freelancingu to obecnie jeden z najważniejszych trendów na rynku pracy. Wyniki międzynarodowych badań są jednoznaczne - liczba freelancerów rośnie w tempie geometrycznym, a najliczniejszą grupę wśród osób pracujących w tym modelu stanowią graficy. Z myślą o nich powstają nowoczesne platformy łączące projektantów ze zleceniobiorcami, w tym serwisy projektowania społecznościowego.

26.07.2013 | przeczytano: 2460 razy (komentarzy: 1)
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764