logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

dentsu: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 66
Monika Witoń dołącza do HRK jako Head of Marketing & PR

Monika Witoń, jako Head of Marketing i PR, pokieruje zespołem komunikacji HRK S.A.

14.05.2021 | przeczytano: 161 razy
Isobar realizuje najnowszą kampanię „Chcemy być razem” marki Zbyszko 3Cytryny

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3Cytryny w pełni zrealizowana przez agencje dentsu Polska – Isobar i Propeller. Wiosenna aktywacja jest nie tylko manifestem młodości, ale też obrazem jedności, mimo różnic.

27.04.2021 | przeczytano: 245 razy

Dentsu CEE uruchamia nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej, które obsługiwać będzie klientów dentsu w regionie, jak również na świecie. Na czele hub’u stanął Radim Kamenik, Head of Content Symphony dentsu CEE.  

23.04.2021 | przeczytano: 132 razy
Pracownicy Dentsu będą po pandemii pracowali w sposób hybrydowy

Po ponad roku pracy zdalnej dentsu ogłosiło, że nie wróci do poprzedniego modelu pracy biurowej. Po zakończeniu pandemii w dentsu będzie obowiązywał model 60/40 pracy zdalnej.

16.04.2021 | przeczytano: 244 razy
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”

Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska).

09.04.2021 | przeczytano: 387 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Spółki dentsu Polska - Isobar oraz iProspect pozyskały do swoich portfolio markę Kikkoman. W ramach obsługi będą odpowiadały za rozwój stron WWW, kreację, strategię oraz media buying.

29.03.2021 | przeczytano: 300 razy
„Gdzie są kucharze, tam jest nadzieja.” - kampania Lurpak

Marka Lurpak wystartowała ze swoją najnowszą, inspirującą i niosącą nadzieję na lepsze czasy kampanią. Wiosenna aktywacja promowana jest wielokanałowo, a do współpracy zaproszono wybitną osobowość kulinarną w postaci Mateusza Gesslera oraz Instagramowych mikroinfluencerów.

26.03.2021 | przeczytano: 420 razy
Dentsu Polska uruchamia nowy Iprospect

Dentsu uruchamia nowy iProspect, który połączył zespoły i kompetencje digitalowe dotychczasowego iProspect z kompetencjami mediowymi Vizeum. Zintegrowany brand opiera wzrost klientów o innowacyjne podejście do mediów, jako punktu przecięcia kultury, treści, danych i technologii.

24.03.2021 | przeczytano: 261 razy

Do grona klientów grupy dentsu dołącza EGIS, firma farmaceutyczna obecna na polskim rynku od ponad 25 lat. Agencje iProspect oraz dentsu X zajmą się obsługą dwóch marek z portfolio firmy: Biovital oraz DIP.

23.03.2021 | przeczytano: 219 razy

Nowy raport dentsu nakreśla długoterminowe trendy konsumenckie, które będą kształtować następną dekadę. Badanie Consume Vision pokazuje, jak pandemia przyspieszyła wiele długoterminowych trendów, przed którymi stoją marki. Raport oparty jest o dogłębne wywiady ze światowej sławy futurystami, naukowcami, autorami i ekspertami oraz badania konsumenckie.

05.03.2021 | przeczytano: 269 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 66)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764