logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

dentsu: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 143

Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.

02.02.2023 | przeczytano: 142 razy
Maciej Sobieszek awansuje w strukturach Dentsu Polska

Maciej Sobieszek nowym Media Strategy Directorem w pionie Media & Performance dentsu Polska. Wraz z objęciem nowego stanowiska będzie odpowiedzialny za wsparcie kluczowych klientów agencji oraz rozwój rozwiązań digitalowych.

01.02.2023 | przeczytano: 164 razy
Awanse w grupie Dentsu Polska

Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.

26.01.2023 | przeczytano: 273 razy

Agencja Carat, należąca do grupy dentsu, wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair – jednej z największych linii lotniczych w Europie.

25.01.2023 | przeczytano: 237 razy
Mariusz Kukwa zostaje Head of Amplifi

Dentsu Polska tworzy klientocentryczną kulturę - One dentsu, która oparta jest na wspólnych wartościach i celach. W ciągu ostatnich 3 lat grupa konsekwentnie przechodzi transformację struktury. Z sukcesem wprowadziła zmiany w zespołach Media & Performance Service Line oraz Creative Service Line, przyszedł czas na Amplifi i jest to ostatni etap tego procesu. Kluczową rolę w nowej strukturze - Head of Amplifi - objął Mariusz Kukwa.

20.01.2023 | przeczytano: 238 razy

iProspect, agencja należąca do dentsu, ogłosiła dziś, że została wybrana globalną agencją mediową Zalando - jednej z wiodących europejskich platform poświęconych modzie i lifestyle’owi. Decyzja jest następstwem przetargu, którego celem była konsolidacja wszystkich mediów marki, co ma przyczynić się do przyspieszenia współpracy rynkowej i ciągłości kampanii międzynarodowych.

10.01.2023 | przeczytano: 138 razy

Najnowszy raport globalnych wydatków na reklamę firmy dentsu prognozuje, że w 2023 roku inwestycje reklamowe wzrosną globalnie o 3,8%. Dwuletni raport, który łączy dane z blisko 60 rynków na całym świecie, przewiduje, że w przyszłym roku na świecie wydanych zostanie 740,9 mld USD.

23.12.2022 | przeczytano: 163 razy

VeloBank wystartował z nową świąteczną kampanią reklamową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje swoją ofertę VeloKonta z cashbackiem, dzięki któremu każdy może zrobić prezent sobie i innym. W spotach odwołano się do koncepcji „Świata bardziej Velo”, w którym liczą się pozytywne wartości, a drobne, ale znaczące gesty serdeczności potrafią zmienić świat na lepsze.

23.12.2022 | przeczytano: 290 razy

iProspect z grupy dentsu Polska wygrało przetarg na obsługę mediową Phytopharm Klęka S.A. Umowa zakłada współpracę na okres 2 lat i obejmuje wszystkie marki znajdujące się w portfolio firmy, w tym tak znane i cenione jak: Fiorda, Dentosept, Biostymina czy Bronchosol.

21.12.2022 | przeczytano: 288 razy
Dentsu - raport wydatków reklamowych 2023

Najnowszy raport globalnych wydatków na reklamę firmy dentsu prognozuje, że w 2023 roku inwestycje reklamowe wzrosną globalnie o 3,8%. Dwuletni raport, który łączy dane z blisko 60 rynków na całym świecie, przewiduje, że w przyszłym roku na świecie wydanych zostanie 740,9 mld USD.  

20.12.2022 | przeczytano: 260 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 143)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764