logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

dotRelations: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Sprzątać „Na błysk!” można szybko, łatwo i efektywnie, przekonuje Amica

Amica wystartowała z kampanią odkurzaczy pionowych, której celem jest pokazanie, że nawet w okresie okołoświątecznym sprzątanie może być szybkie, łatwe i efektywne. Przy pomocy działań digitalowych i social mediowych marka zaprezentuje praktyczne zastosowanie urządzeń sprzątających i ich korzystny wpływ na codzienne życie. Kampania pod hasłem „Na błysk!” rozpocznie się 21 listopada, a w ramach działań producent zaplanował również… przedświąteczne porządki w domu zwycięzcy konkursu.

21.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 456 razy
Otodom z nową kampanią wizerunkową i identyfikacją wizualną

Od dziś w ramach nowej kampanii marki Otodom w telewizji będą emitowane trzy spoty. W każdym z nich to dom staje się narratorem i opowiada historię pierwszego „spotkania” z właścicielem. Ich idealne dopasowanie gwarantuje długotrwały i szczęśliwy związek – jak w życiu. Start kampanii zbiega się z rebrandingiem marki, która zyskała nowe logo i kompleksową identyfikację wizualną.

06.09.2021 | Z rynku | przeczytano: 1215 razy
5. edycja kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj”: podsumowanie

Scenariusze lekcji, przewodnik dla nauczycieli, porady dla dzieci oraz cykl sesji pytań i odpowiedzi – zakończyła się kolejna edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. W tym roku jej ambasadorem został piłkarz Robert Lewandowski. Akcja pod patronatem honorowym Ministerstwa Cyfryzacji i Rzecznika Praw Dziecka miała na celu wspieranie pozytywnych postaw i koleżeńskich zachowań.

19.12.2019 | Z rynku | przeczytano: 1564 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764