logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

e-book: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 211

Zdrowy Stół Auchan to wielowymiarowy projekt łączący promocję zdrowej żywności oraz kuchni polskiej i francuskiej, budowanie więzi społecznych, pomoc potrzebującym, edukację a także możliwość nabywania przez uczestników nowych kompetencji. Inicjatorem akcji była Fundacja TERAZ WY, środki na jej realizację przyznała Fundacja Auchan. Działania w ramach projektu zrealizowane zostały we wrześniu i październiku 2022 r. w dwóch sklepach sieci - Auchan Bydgoszcz Kruszwicka i Auchan Bydgoszcz Fordon. Ambasadorem przedsięwzięcia został Michał Szpakowski, mistrz świata w wioślarstwie.

23.01.2023 | przeczytano: 196 razy
#Lepiejbezsmogu – Isover rozpoczyna rok kampanią edukacyjną

Kampania ISOVER „Ocieplaj dom, a nie klimat” skupia się na termomodernizacji i płynących z niej korzyściach w postaci zabezpieczenia domów przed kosztowną utratą ciepła, a także ograniczeniu emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Za przygotowanie kampanii odpowiada Mindshare Polska, a kreacje na jej potrzeby stworzyła agencja Advertiva.

18.01.2023 | przeczytano: 247 razy
Za nami rok stabilnego rozwoju e-commerce. Co w 2023 r.?

Eksperci z branży e-commerce podsumowują miniony rok i mówią, jakie będą trendy w 2023 r.

30.12.2022 | przeczytano: 435 razy

Technologie, które zmieniają oblicze druku. Nowe szanse dla marketingu, branży aranżacji wnętrz oraz pracowników biurowych. Ale także wyzwania, przed którymi nie da się uciec. Eksperci Canon Polska podsumowują mijający rok w dziedzinie poligrafii i rozwiązań IT dla biur.

23.12.2022 | przeczytano: 174 razy

Digital marketing to dzisiaj jedno z kluczowych działań biznesowych dla każdego liczącego się przedsiębiorstwa w Polsce i na świecie, dlatego każdego roku powstają nowe firmy oferujące usługi w tym obszarze. Od czego zacząć zakładanie agencji digital marketingowej, w jaki sposób budować dobry i zgrany zespół, czy jak wyceniać działania, żeby biznes się opłacał? Chociaż nie znajdziemy za Ciebie jednego, sprawdzonego przepisu na sukces, to podsuniemy Ci kilka jakościowych składników od najlepszych speców z branży marketingowej. WhitePress w swoim najnowszym, bezpłatnym e-booku z poradami na start, podzielił się kluczowymi wnioskami z raportu „Polskie agencje digital marketingowe. Kompetencje, finanse, wyzwania” na temat kondycji branży marketingowej i zebrał wiele praktycznych tipów i case’ów od 40 specjalistów i właścicieli czołowych agencji w Polsce, m.in.: Tigers, Green Parrot czy FoxStrategy.

15.12.2022 | przeczytano: 426 razy
Bożonarodzeniowa kampania dla Mosso od Abanana i Hi Grupy

Wystartowała świąteczna kampania Majonezu Napoleońskiego Mosso, którą przygotowały i poprowadzą wspólnie Abanana oraz hi GRUPA. Całokształt przedsięwzięć marketingowych obejmuje reklamy displayowe, działania contentowe, landing page oraz specjalny e-book. Celem kampanii, przygotowanej w konsorcjum podmiotów, jest promocja zastosowania majonezu w bożonarodzeniowych potrawach i wypiekach.

05.12.2022 | przeczytano: 195 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków

Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie agencji kreatywnej Od kuchni.

01.12.2022 | przeczytano: 381 razy

Na co dzień #KarmiąWiedzą i #KarmiąEmocjami w krakowskiej agencji marketingowej. Teraz postanowili umilić czas oczekiwania na święta wypuszczając marketingowy kalendarz adwentowy. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium. More Bananas rusza z bananową wersją kalendarza adwentowego.

30.11.2022 | przeczytano: 128 razy

Czy wiesz, jak duży wpływ na podejmowane przez siebie decyzje mają klienci? Czy znają mechanizmy, które wpływają na ich wybory? Sprawdź, w jaki sposób sprzedawcy oraz marketerzy wykorzystują zasady wpływu Roberta B. Cialdiniego.

24.10.2022 | przeczytano: 408 razy
Marka AA edukuje o zdrowiu intymnym

Ruszyła kolejna odsłona kampanii #WiedzaIntymnAA, w ramach której marka AA edukuje na temat zdrowia intymnego i wspiera działalność Fundacji Różowa Skrzyneczka, walczącej z wykluczeniem menstruacyjnym. Za kampanię odpowiada agencja Spacecamp wchodząca w skład Brand New Galaxy.

24.10.2022 | przeczytano: 237 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 211)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764