logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

e-mail marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 273
I ​​love Marketing & Technology: nowa edycja w październiku

22-24 października 2024 w Warszawie odbędzie się XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce. Marketerki i marketerzy z całego kraju ponownie spotkają się w Multikinie Złote Tarasy, aby zawalczyć o względy uczestniczek i uczestników, a tym samym… zdobyć upragnioną statuetkę w kształcie serca.

27.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 367 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Lancôme uczy kobiety digital marketingu

Program społeczny "Write Your Future. Bądź autorką swojej przyszłości", zorganizowany przez markę Lancôme we współpracy z Fundacją Edukacyjną Perspektywy, zakończył się sukcesem. W pierwszej edycji wzięło udział 60 kobiet, które przez 7 tygodni uczestniczyły w 48 godzinach zajęć online. Celem programu było wspieranie młodych kobiet w zdobywaniu kluczowych kompetencji w dziedzinie digital marketingu oraz nowych technologii.

16.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 303 razy
AdEx. Reklama online z wysoką dynamiką po I kw. 2024 [INFOGRAFIKA]

W pierwszym kwartale 2024 roku wydatki na reklamę online zwiększyły dynamikę wzrostu względem indeksu odnotowanego na koniec 2023 roku. Ich wartość zwiększyła się o ponad 200 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku wcześniejszego, co przełożyło się na wzrost o prawie 14%. Całkowita wartość wydatków w pierwszym kwartale wyniosła ponad 1,9 mld zł.

23.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 398 razy
Popularność e-mail marketingu rośnie z e-commerce

E-mail marketing nie wymaga dużego budżetu, dzięki czemu jest opłacalny zarówno dla dużych, jak i małych firm, zwłaszcza jeśli dopiero wchodzą na rynek. Kampanię mailingową może przeprowadzić w zasadzie każda firma, która ma listę subskrybentów i zgody na wysyłki marketingowe. Popularność tej metody dotarcia do klientów rośnie wraz z rozwojem internetowego handlu. Obecnie rewolucjonizuje ją sztuczna inteligencja, która otworzyła e-sklepom nowe, znacznie większe możliwości analizy i personalizacji treści kierowanych do użytkowników. Dzięki temu e-mail marketing nie jest już kojarzony ze spamem.

07.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 409 razy
Stawki freelancerów w I połowie 2024 roku

Jak wskazuje Index Useme, czyli narzędzie zbierające dane z umów rozliczanych za pomocą platformy, freelancing w Polsce dynamicznie się rozwija. Stawki w branżach takich jak programowanie, copywriting i grafika rosną w imponującym tempie, a największym, bo aż 50 proc. wzrostem zarobków w I połowie br., cieszyli się programiści. Jak natomiast przedstawiały się stawki w pozostałych branżach polskiego freelancingu?

16.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 646 razy
Czeski Ecomail wchodzi do Polski

Ecomail, wiodąca czeska platforma do e-mail & SMS marketingu, ogłosiła swoje wejście na rynek polski. Zamierza zachęcić klientów przede wszystkim prostą integracją z takimi narzędziami, jak polski Shoper, PrestaShop, Shopify i WooCommerce, wysyłką SMS-ów, polskim wsparciem oraz zaawansowanymi funkcjonalnościami, które pomagają użytkownikom zwiększać sprzedaż.

29.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 483 razy
Justtag Group przejmuje sieć reklamową Adrino

Justtag Group przejęła Adrino - jedną z największych w Polsce sieci reklamy native. Tym samym oferta Justtag Group poszerzyła się m.in. o usługi z zakresu reklamy natywnej, a zespół powiększył się o ponad 20 ekspertów z obszaru Adtech. Jest to już kolejna transakcja spółki w ostatnim czasie - niedawno Justtag Group dokonała akwizycji fińskiej spółki Relevant Audience z grupy Relevant Digital, dostarczającej dane do targetowania kampanii reklamowych m.in. w krajach nordyckich.

27.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 524 razy
Bartłomiej Chmiel dołącza do Open Mobi

Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania Klientów z branży e-commerce.

18.06.2024 | Personalia | przeczytano: 584 razy
Jak zwiększyć dostarczalności e-maili?

Czy zdarzyło Ci się kiedyś wysłać kampanię mailową, która trafiła wprost do folderu spam odbiorcy? Jeśli tak, to na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest, aby wiadomości dotarły do adresata. Dzisiaj przyjrzymy się temu zagadnieniu bliżej

10.05.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 1276 razy
AdEx - Reklama online z dwucyfrowym wzrostem [INFOGRAFIKA]

Po trzech kwartałach 2023 roku wydatki na reklamę online utrzymały dotychczasową dynamikę wzrostu, dzięki czemu ich wartość zwiększyła się o 600 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku wcześniejszego. Tempo rozwojowe wyniosło 12,5%, a całkowita wartość wydatków prawie 5,4 mld zł.

29.01.2024 | Świat mediów | przeczytano: 974 razy
1 2 3
Strona 1/28 (artykułów: 273)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764