logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

e-marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 253
Wzmocnienia kadrowe w agencji Węc PR

Agencja WĘC PR po niedawnym ogłoszeniu trzech wewnętrznych awansów prezentuje nowych pracowników. W ostatnich miesiącach szeregi agencji zasilili Katarzyna Pilawa oraz Krzysztof Rupar, którzy objęli kolejno stanowiska PR Managera i Communication Managera.

24.07.2020 | przeczytano: 280 razy

Właśnie zakończył się nabór wniosków do konkursu Cyfrowe rewolucje, prowadzonego w ramach kampanii społecznej mBanku dla firm. Liczba zgłoszeń przekroczyła pół tysiąca. Na zwycięzców czekają dwa pakiety specjalistycznych usług o wartości 100 tys. zł każdy oraz 10 nagród o wartości 10 tys. każda.

23.07.2020 | przeczytano: 176 razy

Fundacja Łąka rozpoczęła współpracę z agencją marketingu internetowego Result Media. Dzięki tej współpracy jej misja, edukacja przyrodnicza i działania prospołeczne dotrą do coraz większego grona osób, którym bliski są idee ekologiczne.

09.07.2020 | przeczytano: 332 razy
Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska

Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy – internet, wzorem rozwiniętych rynków zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej wartość osiągnęła prawie 5 mld zł. W Europie pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków na pozostałe segmenty mediów (64,8 mld euro vs 63,7 mld euro).

06.07.2020 | przeczytano: 260 razy
Mbank: Kampania „Cyfrowe rewolucje”

Bezpłatny dostęp do ekspertów i bazy materiałów edukacyjnych  oraz szansa na wygranie dwóch głównych nagród o wartości po 100 tys. zł  na „cyfrową rewolucję”. Startuje  kampania społeczna mBanku skierowana do firm o obrotach do 50 mln zł. Udział w konkursie można wziąć do 22 lipca br.  

29.06.2020 | przeczytano: 391 razy (komentarzy: 4)
5 powodów, dla których nie warto ciąć budżet wsparcia sprzedaży

Szukanie oszczędności jest naturalnym krokiem podejmowanym przez firmy w czasie spowolnienia gospodarczego i gorszych wyników finansowych. Podczas gdy rozsądne jest ograniczenie działań i budżetów niezwiązanych z główną działalnością firmy to rezygnacja ze wsparcia sprzedaży może być potocznym strzałem w kolano – dla spółki, jak i polskiej gospodarki. Dlaczego?

19.06.2020 | przeczytano: 523 razy

MediaCom Warszawa przeszedł pomyślnie złożony proces certyfikacji w ramach programu Google Marketing Platform, dołączając tym samym jako pierwszy dom mediowy do wąskiego grona 11 najlepszych agencji e-marketingowych w Polsce, które posiadają akredytację Certyfikowanego Partnera Google.

04.05.2020 | przeczytano: 138 razy
11 nominacji ESA dla Bluerank

Bluerank, agencja marketingu internetowego ma szansę na aż 11 nagród w prestiżowym konkursie European Search Awards. Na opublikowanej właśnie shortliście znalazły się projekty Bluerank realizowane wspólnie z Mitsubishi Motors, Wittchen, PizzaPortal oraz Raja.

17.04.2020 | przeczytano: 287 razy
Agencja Brandingowa Tango na Międzynarodowych Targach w Dubaju

W tym tygodniu Tango podbijało Dubaj. Jako agencja brandingowa specjalizujemy się w projektach dla branży spożywczej, dlatego nie mogło nas zabraknąć na największych na świecie Targach Żywności Gulfood 2020 w Dubaju.

28.02.2020 | przeczytano: 477 razy
Dimaq Day: digital marketing i promocja firmy

DIMAQ DAY to wydarzenie, podczas którego kompleksowo pokażemy najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online dla Twojej firmy. Podczas dwunastu praktycznych wystąpień dowiesz się m.in. jak tworzyć kreatywny content w kanałach social media, jak planować skuteczne kampanie digitalowe, a także na czym polega programmatic i automatyzacja w SEM. Konferencja odbędzie się już na początku marca aż w trzech miastach.

21.02.2020 | przeczytano: 568 razy
1 2 3
Strona 1/26 (artykułów: 253)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764