logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

e-sport: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 125
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon

17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy ORLEN. Zwycięski projekt to działania komunikacyjne wokół turnieju Predator Games realizowane przez Publicon dla marki Acer. Kampania triumfowała w kategorii „ Technology: Hardware ”.

18.04.2024 | przeczytano: 356 razy
Przegląd Sportowy Onet przedłuża partnerstwo z Drift Masters Grand Prix

Ringier Axel Springer Polska oraz Drift Masters, najszybciej rozwijająca się organizacja driftingowa na świecie, przedłużyły zawarte w 2023 r. partnerstwo medialne. W ramach współpracy, w serwisie Przegląd Sportowy Onet będą się pojawiać treści promujące zawody organizowane przez Drift Masters oraz informacje na temat samej dyscypliny, jaką jest drifting.

14.04.2024 | przeczytano: 214 razy
Domino's Pizza partnerem Ekstraklasa Games

Domino's Pizza dołącza do grona partnerów rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasa Games, w których rywalizują największe polskie talenty w grze EA SPORTS FC 24.

15.02.2024 | przeczytano: 556 razy

F IFA ogłosiła rozszerzenie partnerstwa z Visa (NYSE: V), jednym ze światowych liderów płatności cyfrowych i Oficjalnym Partnerem FIFA.

26.01.2024 | przeczytano: 357 razy
Group One wzmacnia zespół PR

W związku z rosnącą skalą biznesu Group One, powiększającym się portfolio spółek i kompetencji, intensyfikacją działań lokalnych oraz wyjściem z komunikacją na rynki zagraniczne zespół PR grupy marketingowo-technologicznej powiększył się o dwie nowe osoby. Szymon Ślęzak zajął stanowisko PR Specialist, a Aleksandra Farenholc objęła rolę Content i Social Media Specialist. Wcześniej do zespołu dołączył również Jakub Hajczuk, który zajmuje stanowisko Senior PR Specialist. 

16.11.2023 | przeczytano: 801 razy
We Are Gamers – gaming marketing w praktyce

Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu, a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

03.10.2023 | przeczytano: 463 razy

Międzynarodowa agencja gamingowa z Warszawy od sierpnia 2023 roku realizuje dla Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego usługi z zakresu public relations, social media oraz przygotowuje nową oficjalną stronę www. Kool Things odpowiada za realizację strategii komunikacyjnej skierowanej do mediów, liderów opinii, ekspertów, partnerów SPIDOR oraz odbiorców mediów społecznościowych na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedInie.

09.08.2023 | przeczytano: 662 razy
Projekcyjna przyszłość: immersyjne centra rozrywki na horyzoncie

Mnóstwo sektorów gospodarki odnotowało ogromne straty w trakcie pandemii, jednakże branża rozrywkowa jako jedna z nielicznych może cieszyć się dobrymi wiadomościami i wynikami. Za ożywieniem tego segmentu stoi korzystna sytuacja demograficzna, rosnące zainteresowanie technologią AR i nowo powstającymi Rodzinnymi Centrami Rozrywki (w skrócie FEC), które przyciągają coraz więcej osób. Aktywności takie jak wspinaczka w zamkniętych pomieszczeniach i kręgle cieszą się ogromną popularnością, a miejsca typu sklepy tematyczne czy lokale gastronomiczne również nie mogą narzekać na brak zainteresowania. Z raportu wynika, że popyt na atrakcje w nowych centrach handlowych jest tak duży, że niektórzy deweloperzy nieruchomości komercyjnych w Azji uruchamiają własne markowe sieci FEC, aby uatrakcyjnić nowe centra handlowe.

14.07.2023 | przeczytano: 1129 razy

Ponad 525 tysięcy wyświetleń transmisji na platformach online odnotowały 4-miesieczne rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasa Games skupiające najlepszych graczy FIFA 23 w Polsce. Piąty sezon największego e-sportowego projektu na polskiej scenie FIFA stał pod znakiem atrakcyjnych zmian w formule rozgrywek oraz dynamicznie rosnących zasięgów w social mediach.

25.04.2023 | przeczytano: 469 razy
Heinz stworzył wyspę Fortnite

Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.

25.03.2023 | przeczytano: 595 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 125)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764