logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

eRecruiter: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Tata na (nowym) rodzicielskim

W 2021 roku po urlop rodzicielski sięgnął tylko co setny ojciec. Niemniej, jak z wynika z najnowszego badania Pracuj.pl „Urlopy rodzicielskie. Nowe otwarcie”, aż 85% pracujących rodziców dobrze ocenia zbliżającą się nowelizację Kodeksu Pracy. Zakłada ona wprowadzenie dodatkowego, 9-tygodniowego urlopu rodzicielskiego dla ojców. Zmiana ta ma szansę przełożyć się na realne wsparcie matek i odciążenie ich w części obowiązków. Sytuacja nie jest jednak czarno-biała. 53% pracujących ojców obawia się, że ich pracodawca źle odebrałby skorzystanie z takiego świadczenia. Przedstawiamy opinie rodziców o nowym otwarciu w urlopach rodzicielskich.

17.02.2023 | przeczytano: 1180 razy
Erecruiter wybiera Kohe

Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl

08.12.2022 | przeczytano: 568 razy
Kohe nawiązało współpracę z Erecruiter

eRecruiter – dostawca platformy do zarządzania rekrutacjami uruchomił stronę internetową o nazwie hrmarketplace.erecruiter.pl. Projekt i wdrożenie serwisu, a także opracowanie identyfikacji wizualnej, powierzono Studiu Kohe, które zostało wybrane w procesie przeglądu portfolio i weryfikacji przedstawionych ofert.

31.10.2022 | przeczytano: 675 razy
Personalizacja na nowej stronie głównej Pracuj.pl

Serwis Pracuj.pl zaprezentował się użytkownikom w nowej odsłonie. Odświeżona strona główna oferuje m.in. większą personalizację, krótszą ścieżkę dotarcia do ofert pracy, świetną integrację z urządzeniami mobilnymi oraz nową wyszukiwarkę. Według analiz ekspertów Grupy Pracuj nowa strona działa trzykrotnie szybciej od poprzedniej wersji. Wzrosła także średnia liczba aplikacji, wysłanych przez użytkowników strony głównej.  

26.07.2019 | przeczytano: 1281 razy
Niestandardowa kampania Erecruiter

Z okazji pozyskania 1000. klienta eRecruiter przygotował nietypową kampanię skierowaną do rekruterów. Zespół eRecruiter opublikował ogłoszenie, w którym poszukiwał Gwiazdy HR. Chętnych rekruterów zaprosił do swojego biura, aby opowiedzieli o codziennej pracy. Nie wiedzieli oni jednak, jaki jest prawdziwy powód zaproszenia.

20.03.2018 | przeczytano: 762 razy
Nowe logo integruje marki Grupy Pracuj

Od dziś Grupa Pracuj, wiodący dostawca rozwiązań z zakresu rekrutacji on-line, wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej. Znak firmowy Grupy Pracuj nawiązuje teraz do logo jej sztandarowej marki – serwisu Pracuj.pl. Odświeżone zostały też loga marek eRecruiter oraz Jobs4.pl, a nieco wcześniej Profeo.pl, a także samego Pracuj.pl

21.07.2011 | przeczytano: 1542 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764