logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ekwiwalent reklamowy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 66
Wycena medialna prezydenckich kandydatów PiS

Mateusz Morawiecki, Mariusz Błaszczak oraz Beata Szydło są najcenniejszymi medialnie potencjalnymi kandydatami na prezydenta RP z ramienia Prawa i Sprawiedliwości. Wartość publikacji na portalach internetowych na temat byłego premiera wyniosła od początku roku ponad 349 mln zł, na temat byłego ministra obrony 191,2 mln zł, a obecnej europosłanki ponad 140,7 mln zł. Instytutu Przywództwa sprawdził wartość obecności medialnej polityków, którzy mogą ubiegać się o Pałac Prezydencki. Analiza objęła publikacje na portalach internetowych od 1 stycznia do 25 września 2024 r.

04.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 407 razy
Nowy standard mierzenia skuteczności kampanii PR

Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR, wspólnie ze Związkiem Firm PR, Instytutem Monitorowania Mediów (IMM) oraz Sotrenderem, opracował nowy standard mierzenia skuteczności działań PR. Celem projektu „Zmierz PR” jest ułatwienie rzetelnej oceny efektywności działań komunikacyjnych oraz wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących inwestycji w PR.

02.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 584 razy

Instytut Monitorowania Mediów wprowadza nową funkcjonalność o nazwie Brief AI, która bazuje na sztucznej inteligencji. W ramach usługi klienci otrzymują podsumowanie materiałów, jakie pojawiły się w mediach w kontekście fraz zleconych do monitoringu. Nowe rozwiązanie przyspiesza proces analizy przekazów medialnych.

26.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 302 razy
Trzaskowski vs Bocheński – kto wygrywa w mediach?

Według danych Instytutu Monitorowania Mediów w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku w mediach tradycyjnych oraz social mediach ukazało się niemal 52 tys. publikacji na temat Rafała Trzaskowskiego i Tobiasza Bocheńskiego w kontekście nadchodzących wyborów samorządowych. Większą część, bo aż 68% – stanowiły publikacje na temat obecnie urzędującego prezydenta stolicy.

19.03.2024 | Świat mediów | przeczytano: 788 razy
Będę Tatą. Nie piję razem z nią - kampania z akcją #FASOFF

Przez prawie cztery miesiące akcja społeczna #FASOFF, przygotowana przez Fundację “Dom w Łodzi” i Kompanię Piwowarską we współpracy z agencją Chromatique, była emitowana w mediach. Dotarła aż do 7,5 milionów osób. O rzeczach ważnych trzeba i należy mówić głośno, o czym przekonują twórcy kampanii przeciwdziałającej Płodowemu Zespołowi Alkoholowemu.

06.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 920 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Energa przedłuża współpracę z Arką Gdynia

Energa z Grupy ORLEN będzie nadal sponsorem klubu Arka Gdynia. Współpraca została przedłużona na kolejny rok. Firma z Gdańska będzie także wspierać grupy młodzieżowe w ramach Akademii Arki Gdynia. Treningi dla młodych pasjonatów sportu znajdują się na liście priorytetów, jeśli chodzi o projekty sponsoringowe Energi w obszarze sportu, zwłaszcza na terenie działalności spółki.  

31.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 444 razy
Vlogmas – eksplozja świątecznej kreatywności w mediach społecznościowych

W ostatnich latach zjawisko vlogmas stało się istotnym wyznacznikiem świątecznej aktywności w mediach społecznościowych. Określenie, które powstało z połączenia dwóch wyrazów vlog i Christmas, oznacza serię świątecznych filmów, które pozwalają widzom towarzyszyć internetowym twórcom w okresie przygotowań do świąt.

21.12.2023 | Świat mediów | przeczytano: 726 razy
Superbet ze Złotym Spinaczem

Czy da się otrzymać najbardziej prestiżową nagrodę w branży PR za projekt dotyczący niszowej dyscypliny sportu? Jak najbardziej, o ile tą dyscypliną są szachy, a efektem działania marki jest rozkochanie Polaków w „królewskiej grze” i przywrócenie jej na salony. Legalny bukmacher Superbet wspólnie z agencją Clue PR otrzymał Złoty Spinacz w kategorii Sport, turystyka i rekreacja za organizację i promocję turnieju szachowego Superbet Rapid&Blitz. – Dziękujemy za to wyróżnienie i cieszymy się, że nasz turniej na stałe wpisał się w kalendarz ekscytujących wydarzeń sportowych w naszym kraju – mówi Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

13.12.2023 | Konkursy | przeczytano: 2344 razy
Wycena medialna członków ustępującego rządu

Mateusz Morawiecki, Mariusz Błaszczak i Dominika Chorosińska są członkami odchodzącego rządu, którzy najczęściej pojawiali się w mediach internetowych w przeciągu ostatnich dwóch tygodni. Wartość przekazu medialnego premiera wyniosła 79,5 mln zł, ministra obrony narodowej 16,5 mln zł, a minister kultury i dziedzictwa narodowego 14,7 mln zł – podaje Instytut Przywództwa, który na podstawie wartości ekwiwalentu reklamowego przygotował zestawienie najcenniejszych medialnie członków „dwutygodniowego rządu”.

12.12.2023 | Świat mediów | przeczytano: 591 razy
Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego

Decyzją o odejściu z Kanału Sportowego i utworzeniem nowego programu – Kanału Zero, Krzysztof Stanowski ściągnął na siebie uwagę mediów i internautów. Jak wynika z najnowszej analizy PSMM Monitoring & More decyzja i powody rezygnacji Stanowskiego były szeroko komentowane w przestrzeni medialnej. W niespełna dwa miesiące dyskusja wygenerowała blisko 300 tys. wzmianek w mediach tradycyjnych i społecznościowych.

01.12.2023 | Świat mediów | przeczytano: 805 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 66)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764