logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

employer branding: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 273
PZU pasuje studentom - kampania rekrutacyjna

5 marca PZU rozpoczyna rekrutację studentów i absolwentów uczelni wyższych do ogólnopolskiego programu płatnych praktyk i staży. By zachęcić do udziału w nim młodych ludzi, firma przygotowała kampanię promocyjną pod hasłem „PZU – pasujemy studentom”, która obejmuje działania w internecie, udział w targach pracy oraz aktywności na uczelniach realizowane przez akademickich ambasadorów. Zainteresowani mogą przesyłać swoje zgłoszenia do 22 kwietnia.

12.03.2024 | przeczytano: 332 razy
Agencja Ro dołącza do SAPR

Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.

28.02.2024 | przeczytano: 504 razy
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”

Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem „bangera”. Klip jest autorską wariacją na temat całego obszaru działalności firmy Kaufland, a także podkreśleniem rangi wszystkich pracowników sieci.

23.02.2024 | przeczytano: 593 razy
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development

Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.

22.02.2024 | przeczytano: 565 razy
Anna Kolasińska dołącza do Luckyyou

Anna Kolasińska, do niedawna Account Managerka w agencji Q&A Comms, dołącza do LUCKYYOU w roli Project Managerki.

19.02.2024 | przeczytano: 446 razy
Paulina Iwaszko dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa

Paulina Iwaszko, managerka z długoletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji korporacyjnej i brandowej, dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa. Od początku lutego 2024 zajmuje stanowisko kierowniczki ds. PR, CSR i komunikacji korporacyjnej.

14.02.2024 | przeczytano: 353 razy
Razem w Lidlu – zaangażowana kampania employer brandingowa

Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa Lidl Polska, dotykająca ważnych społecznie spraw. Sieć porusza w niej tematy rodzicielstwa, wieku, wynagrodzeń, społecznej odpowiedzialności biznesu i sprawiedliwego procesu rekrutacji. Kampania, w której udział wzięli pracownicy i pracowniczki Lidl Polska poprzedzona została kampanią teaserową.

11.02.2024 | przeczytano: 515 razy
Colliers rozpoczął kampanię employer brandingową

Wielbicielka biwaków, która zarządza nieruchomościami, czy fan planszówek, który o ESG wie wszystko i wspiera właścicieli w dekarbonizacji ich nieruchomości – w Colliers każdy pracownik może wykorzystać swoje zainteresowania, doświadczenie i energię do budowania sukcesu i historii całej firmy. Pod hasłem „Miejsce na Twoja historię” Colliers, wiodąca firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych rozpoczęła właśnie działania employer brandingowe, które kieruje zarówno do obecnych, jak i przyszłych pracowników, prezentując przyjazne środowisko pracy sprzyjające rozwojowi.

07.02.2024 | przeczytano: 434 razy
Paula Kaliszewicz w zespole Havas Media Network

Od stycznia do zespołu Havas Media Network dołączyła Paula Kaliszewicz, która objęła stanowisko Head of Communication & ESG. Będzie ona odpowiedzialna za działania komunikacyjne i marketingowe agencji wchodzących w skład Grupy Havas Media Network. Paula odpowiadać będzie także za wprowadzenie strategii działań w kierunku zrównoważonego rozwoju, a co za tym idzie, zwiększenie konkurencyjności oferty agencji dla pracowników i klientów.

15.01.2024 | przeczytano: 444 razy

Płaca minimalna od 2015 roku wzrosła ponaddwukrotnie. W tym roku nastąpią kolejne dwie podwyżki w sumie prawie o 20 proc. – pierwsza stała się faktem od 1 stycznia, druga nastąpi w lipcu. Choć najniższą krajową otrzymuje tylko co 10. zatrudniony, to podwyżka płacy minimalnej przekłada się na presję płacową na innych stanowiskach oraz inflację ze względu na wzrost kosztów w przedsiębiorstwach. Dla lepiej zarabiających osób na wyższych stanowiskach bardziej niż podwyżki liczy się komfort pracy, ale i ich pensje wzrosną w najbliższym roku o 7–10 proc. Najbardziej na wzroście płac ucierpią branże dotknięte niedoborem kadr, takie jak przemysł, budownictwo, transport i handel.

09.01.2024 | przeczytano: 452 razy
1 2 3
Strona 1/28 (artykułów: 273)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764