logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

esport: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 148
Konferencja We!re Influencers & We!rE Gamers vol.4 już 10 kwietnia

WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.

04.04.2024 | przeczytano: 389 razy
We!re Fantasy: awans Wojtka Maślanki

Wojciech Maślanka objął stanowisko Creative Strategy Specialist w agencji WE!RE Fantasy należącej do grupy Fantasyexpo. Jego zadaniem jest tworzenie kreatywnych strategii łączących marki ze światem influencerów, gamingu i esportu.

03.04.2024 | przeczytano: 225 razy

Ringier Axel Springer Polska oraz Polska Liga Esportowa przedłużyły zawarte w 2023 roku partnerstwo mediowe. W ramach współpracy, w serwisach RAS Polska będą pojawiać się informacje i treści promujące esport, gaming i wydarzenia organizowane przez Polską Ligę Esportową. Umowa zakłada także nowe przedsięwzięcia w ramach partnerstwa.

19.03.2024 | przeczytano: 366 razy
Kia partnerem Ultraligi i transmisji esportowych w League of Legends

Kia Polska za pośrednictwem Next Level Agency przedłużyła współpracę z agencją gamingową Frenzy na cały rok 2024. W ramach umowy, Kia ponownie została oficjalnym partnerem rozgrywek z cyklu Ultraliga w całym roku oraz partnerem polskich transmisji wszystkich splitów europejskiego turnieju League of Legends EMEA Championship (LEC). W ramach działań skierowanych do fanów tej jednej z najpopularniejszych gier wideo na świecie, będzie przygotowywana seria materiałów wideo, konkursów i aktywacji, które uatrakcyjnią fanom kibicowanie i przeżywanie esportowych emocji.

13.02.2024 | przeczytano: 422 razy
Kolejny krok Żabki w kierunku społeczności Riot Games

Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier RIOT Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności.

11.02.2024 | przeczytano: 485 razy
Mateusz Wisznicki brand managerem Polskiej Ligi Esportowej

Mateusz Wisznicki (mytr) objął stanowisko Brand Managera w Polskiej Lidze Esportowej, gdzie jego głównymi zadaniami będzie rozwój kreatywny marki i zwiększanie świadomości wśród odbiorców.

13.01.2024 | przeczytano: 460 razy
Gaming z nietrafionym marketingiem

Jedynie 16 proc. polskich fanów gamingu i esportu jest zdania, że marki rozumieją ich potrzeby i potrafią się dobrze reklamować – wynika z najnowszego badania FRENZY zrealizowanego przy współpracy z Kantar Polska. Co trzecia osoba kupiła produkt lub usługę promowaną w trakcie wydarzenia gamingowego transmitowanego online, jednak 1 na 4 badanych czuje się przez marki niezrozumiane i nastawia się do nich negatywnie. Jakie działania skłaniają graczy do wejścia w interakcję z marką i co firmy robią na tym polu nie tak?

13.12.2023 | przeczytano: 606 razy
We Are Gamers – gaming marketing w praktyce

Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu, a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

03.10.2023 | przeczytano: 463 razy
We!re Gamers Marketing Talks vol.3

Nowe trendy i strategie w gamingu oraz influencer marketingu będą tematem przewodnim WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3, które odbędzie się 28 czerwca 2023 roku. Konferencja zapewni uczestnikom wiedzę na temat najnowszych badań, trendów i skutecznych strategii związanych z gamingiem w Polsce. Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w formie wirtualnej. Organizatorem konferencji jest agencja gaming influencer marketingu WE!RE Fantasy, patronat honorowy objął IAB Polska, a wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.

23.06.2023 | przeczytano: 420 razy
Michaj Sodolski dołącza do SEC Newgate CEE

Do agencji SEC Newgate CEE na stanowisku Account Manager dołączył Michaj Sodolski. Wzmocnił zespół obsługujący TVN Warner Bros. Discovery.

16.06.2023 | przeczytano: 562 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 148)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764