logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

event marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 164
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!Zobacz fotorelację

W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za najlepszą kampanię łączącą cele biznesowe z akcją edukacyjną – „Content zamiast lekcji biologii”, która porusza ważne tematy społeczne, zrealizowaną dla Johnson & Johnson Poland.

01.07.2020 | przeczytano: 516 razy

W tegorocznym konkursie Golden Arrow złote statuetki w kategoriach Experiential marketing – event marketing, Sztuczna inteligencja oraz Kampania zintegrowana BtoC trafiły do Banku BNP Paribas. Dodatkowo, jury konkursu przyznało Bankowi nagrodę specjalną za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne widoczne w wielu wymiarach działalności. Bank otrzymał również dwa wyróżnienia za akcję „Podaj Zmianę” oraz za kampanię „Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata”.

26.06.2020 | przeczytano: 119 razy
Przemek Witkowski event development directorem w Plej

Do zespołu eventów Plej dołącza Przemek Witkowski, obejmując nowo utworzone stanowisko event development directora. Będzie zajmował się rozwojem eventowej części agencji, pozyskiwaniem nowych klientów oraz wspieraniem zarządu Plej w opracowywaniu i wdrażaniu strategii działu eventów, zarówno w krótkim jak i długim terminie.

11.05.2020 | przeczytano: 370 razy
Program „5 porcji warzyw, owoców lub soku” z PR Hub

Agencja PR Hub wygrała przetarg na realizację działań jubileuszowej edycji programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. W ramach 10. edycji kampanii realizowane będą działania komunikacyjne – m.in. w radiu i telewizji, media relations oraz aktywności z obszaru influencer i event marketingu.

02.04.2020 | przeczytano: 225 razy
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią

#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.

27.03.2020 | przeczytano: 317 razy
Awans w strukturach Imagine Nation

Kamila Derecka objęła stanowisko Senior Project Managera w agencji event marketingowej Imagine Nation. Poprzednio zajmowała stanowisko Project Managera.

14.02.2020 | przeczytano: 406 razy
Nietypowa promocja Electronic Arts dla fanów Gwiezdnych Wojen

Z okazji premiery filmu „Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie”, Electronic Arts, wydawca gry „Star Wars Jedi: Upadły Zakon”, przygotował niezwykłą niespodziankę. Przed premierowymi seansami w kinach Cinema City, wybrani widzowie miał okazję zagrać w grę „Star Wars Jedi: Upadły Zakon” na dużym ekranie.

23.01.2020 | przeczytano: 423 razy
Replika historycznego neonu i zimowe promocje Wedla

Każdy doskonale wie, że filiżanka gorącej czekolady świetnie uzupełnia zimową aurę. Wedel chcąc uprzyjemniać czas konsumentom, idzie o krok dalej – firma przygotowała na czas ferii liczne atrakcje, nie zapominając o amatorach zimowych sportów, biegaczach, osobach odpoczywających w stolicy oraz w innych miastach. To przykład na to, firmy podążając za oczekiwaniami konsumentów, coraz częściej wychodzą poza standardowy obszar swojej działalności biznesowej, zachęcając do uczestnictwa w organizowanych przez siebie akcjach specjalnych.

23.01.2020 | przeczytano: 767 razy
PKN Orlen promuje bezpieczną jazdę

​Kilka tysięcy dzieci i dorosłych spotkało się 15 grudnia br. na wydarzeniu motoryzacyjnym przygotowanym w ramach kampanii społecznej PKN ORLEN #Dobrykierowca. Najważniejsze aspekty z zakresu bezpieczeństwa -  symulację jazdy na suwak i korytarza życia  - prezentowali eksperci oraz kierowcy ORLEN Team. Partnerami akcji pt. „Poznaj nowe przepisy ruchu drogowego” była Kancelaria Prezesa Rady Ministrów oraz Policja.

22.12.2019 | przeczytano: 266 razy
Track Tec z najatrakcyjniejszym stoiskiem na Targach Trako

W czasie tegorocznej edycji Targów Kolejowych TRAKO doceniono eleganckie i funkcjonalne stoisko targowe Grupy Track Tec, zlokalizowane tradycyjnie w centralnym miejscu Centrum Wystawienniczo-Kongresowe AMBEREXPO w Gdańsku.

30.09.2019 | przeczytano: 672 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 164)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764