logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

eye tracking: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19

Agencja MediaCom ogłosiła globalną premierę swojego nowego narzędzia – Creative Analytics, stworzonego by lepiej zrozumieć efektywność przyszłych kreacji, używanych w kampaniach z wykorzystaniem programmatic display, social czy wideo.

10.01.2022 | przeczytano: 427 razy
Czym właściwie jest banner blidness?

Niektórzy twierdzą, że termin ślepoty banerowej, tzw. banner blidness jest przestarzały. Jednak internauci coraz częściej pomijają informacje, które postrzegają wyłącznie jako reklamę. I chociaż wzorce reklam przeszły prawdziwą ewolucję, ślepota banerowa jest wciąż powszechna. Jak skutecznie walczyć z występowaniem tego zjawiska?

22.07.2019 | przeczytano: 495 razy
Neuromarketing – w jaki sposób optymalizować działania marketingowe?

Skuteczne strategie marketingowe opierają się na takiej komunikacji, która uwzględnia potrzeby i wartości konsumentów. Zatem z jakich narzędzi skorzystać, aby poznać szczegółowe preferencje potencjalnych klientów?

29.01.2019 | przeczytano: 892 razy
Api Group na jesiennych wydarzeniach branżowych

Firma API Folie Polska wzięła aktywny udział w dwóch odbywających się w ostatnim czasie konferencjach branżowych, podczas których zaprezentowała swoje rozwiązania, dedykowane produkcji opakowań i etykiet – „Inkredible Printing World” oraz „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”. Pierwsze ze spotkań było też okazją do przedstawienia wyników badań rynkowych zleconych przez API Group, dotyczących opakowań premium i ich wpływu na decyzje zakupowe podejmowane przez konsumentów. Powyższe prezentacje wygłosiła Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca API Folie Polska.

24.10.2018 | przeczytano: 588 razy
Do 2021 r. globalny rynek telewizyjny będzie wart 373 mld dolarów

Globalny rynek telewizyjny do 2021 r. będzie wart blisko 373 mld dolarów. Zmiany na tym rynku nie są rewolucyjne, ale ewolucja następuje w sposób ciągły. W najbliższych latach coraz większą rolę będzie odgrywać technologia eye trackingu, czyli śledzenia ruchu gałek ocznych, która zgromadzi dane o zainteresowaniach i nawykach użytkowników, przenosząc widzów do wirtualnego świata.

11.10.2017 | przeczytano: 640 razy
Komunikacja człowieka z komputerem przybiera nowe formy

Obecnie najpopularniejszymi interfejsami wśród użytkowników komputerów wciąż są myszka i klawiatura. Wśród użytkowników smartfonów i tabletów dominuje interfejs dotykowy. Coraz popularniejsze są jednak zupełnie nowe formy komunikacji człowieka z komputerem. Komunikacja głosowa to najbliższa przyszłość, ale na horyzoncie już pojawiają się inne technologie - interfejsy neuronalne i eye tracking. Nowe interfejsy mają nie tylko ułatwić komunikację człowieka z maszyną, ale mogą również wpłynąć na rozwój medycyny.

06.10.2017 | przeczytano: 1122 razy

Sam fakt patrzenia na reklamę nie oznacza, że konsument jest nią zainteresowany. Emocje wpływają na to, co i jak widzimy, ale także jak myślimy, czy zapamiętujemy. Zespół inżynierów i naukowców, a wśród nich psycholog z Uniwersytetu SWPS w Sopocie, otrzymali 50 000 euro dofinansowania z programu Horyzont 2020 na rozwój narzędzia, które zrewolucjonizuje sposób mierzenia emocji i zaangażowania uwagi.

11.08.2015 | przeczytano: 1711 razy

Prof. Andrew T. Duchowski z Clemson University, pionier okulografii przeprowadzi w SWPS  eksperyment „Jam Session” z użyciem mobilnego eye trackera. Wykład o analizie badania ruchu oka odbędzie się w ramach „Horyzontów poznania” 16 grudnia 2014 r. w godz. 12.00-13.30 w siedzibie SWPS przy ul. Chodakowskiej 19/31.

15.12.2014 | przeczytano: 780 razy
BWA Wrocław: Noworoczne Postanowienia w Galerii Design

Po raz drugi galeria zaprasza na wydarzenie Noworoczne Postanowienia – otwartą pracownię, w której odbywają  się  warsztaty,  spotkania  i  działania  twórcze. W tym roku zaproszeni z całej Polski eksperci przybliżą temat dizajnu krytycznego i zastanowią się po co i jak robić wystawy o dizajnie.

31.01.2014 | przeczytano: 1363 razy

Agencja Symetria jest autorem przebudowanej wersji platformy Marketplanet (rozwiązanie informatyczne kompleksowo wspomagające zarządzanie procesem zakupów w przedsiębiorstwach).

21.03.2010 | przeczytano: 846 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764