logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

eye-tracking: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
drupa 2024: Konica Minolta świętuje ponad 200 sprzedanych maszyn

Olbrzymie zainteresowanie branży, silne partnerstwa biznesowe z klientami oraz prestiżowa nagroda – to wszystko przyczyniło się do sukcesu lidera transformacji cyfrowej Konica Minolta na targach drupa 2024.

14.06.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 197 razy
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.

20.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 342 razy

Nad kampanią promującą najnowszy sezon serialu „Skazana”, który dostępny jest od 11 listopada na platformie Player, pracowali nie tylko ludzie. Sztuczna inteligencja pomogła zwiększyć efektywność komunikacji, wspierając zespół kreatywny w opracowaniu materiałów, które będę najbardziej atrakcyjne i czytelne dla odbiorców.

01.12.2022 | Z rynku | przeczytano: 408 razy
Nowy prezes i zmiany w 4fun Media

Grupa kapitałowa 4fun media, której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki rozwoju i planuje zmianę nazwy. Na funkcję prezesa 4fun Media został powołany dotychczasowy Przewodniczący Rady Nadzorczej 4fun Media S.A., Wojciech Bieńkowski. Zarząd zwołał Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy na 10 lutego.

18.01.2022 | Świat mediów | przeczytano: 534 razy

Landingi, polska firma tworząca landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, wprowadza PageInsider – autorskie narzędzie do optymalizacji prostych stron www, wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji. Głównym zadaniem rozwiązania jest pomoc w zrozumieniu zachowań użytkowników przebywających na stronach www i ich interakcji z poszczególnymi elementami rozmieszczonymi na stronie. To pierwsze tego typu wdrożenie w Polsce.

09.12.2021 | Z rynku | przeczytano: 269 razy
Api Folie Polska na 10. konferencji „Bezpieczne Opakowanie”

Firma API Folie Polska znalazła się już po raz kolejny wśród partnerów i sponsorów konferencji „Bezpieczne Opakowanie”, organizowanej przez miesięczniki Poligrafika i Opakowanie. Podczas jubileuszowej, 10. edycji tego wydarzenia, odbywającego się w Józefowie k. Warszawy w dniach 18-19 listopada br., Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca firmy wystąpiła z referatem zatytułowanym „Moda na eko a opakowania premium – z API Foilmakers jedno drugiego nie wyklucza”. W spotkaniu wzięło udział niemal 120 osób, reprezentujących zarówno szeroko rozumianą branżę opakowaniową, jak też właścicieli marek, dla których tego rodzaju spotkania są okazją do poznania najnowszych trendów i obecnej sytuacji na rynku.

22.11.2021 | Świat poligrafii | przeczytano: 808 razy

Spółka Merservice z Grupy OEX specjalizująca się w usługach wsparcia sprzedaży, poszerzyła swoją ofertę o badania shopperowe. Dzięki współpracy z Maison&Partners i Eyetracking Solutions techniki wykorzystywane podczas badań obejmą między innymi eyetracking, śledzenie ścieżki klienta w sklepie czy wywiady konsumenckie.  Pozyskane w ten sposób dane pomogą klientom spółki zoptymalizować sprzedaż w handlu tradycyjnym.

18.06.2021 | Z rynku | przeczytano: 549 razy
Eye-tracking – jak reklamy zaburzają odbiór przestrzeni polskich miast?

Najnowsze technologie i współczesna wiedza pomagają architektom bardzo precyzyjnie projektować przestrzeń miejską. Nowoczesne rozwiązania opracowane przez firmę Designbotic już w najbliższej przyszłości mogą sprawić, że komfort i przyjemność wynikająca z przebywania w miastach ulegną znacznej poprawie. Wszystko dzięki wykorzystaniu techniki o nazwie eye-tracking, umożliwiającej śledzenie punktów skupienia wzroku użytkowników.

11.09.2020 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1285 razy
Prezentacja rozwiązań Api na konferencji „Bezpieczne Opakowanie”

Firma API Group po raz pierwszy wzięła udział w charakterze partnera i sponsora konferencji „Bezpieczne Opakowanie”. Wydarzenie, organizowane dorocznie przez miesięczniki Opakowanie i Poligrafika, tym razem odbywało się w dniach 14-15 listopada we Wrocławiu. Spotkanie, w którym wzięło udział ok. 200 osób reprezentujących polską i zagraniczną branżę opakowań, stało się kolejną w ostatnim czasie okazją do zaprezentowania rozwiązań API. Jak zapewniała podczas swojej prezentacji Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca API Folie Polska, z jednej strony wychodzą one naprzeciw proekologicznym oczekiwaniom konsumentów, z drugiej – pozwalają zwiększyć atrakcyjność opakowań poprzez wprowadzenie odpowiednich uszlachetnień i efektów specjalnych.

20.11.2019 | Świat poligrafii | przeczytano: 915 razy
Api Group reaguje na zmiany prawa i oczekiwań rynkowych

14. konferencja „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”, zorganizowana przez wydawnictwo Polski Drukarz, była kolejnym już w tym roku wydarzeniem branżowym, podczas którego firma API Folie Polska miała okazję do zaprezentowania swoich rozwiązań, dedykowanych produkcji opakowań i etykiet. Tym razem Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca przedsiębiorstwa, skoncentrowała się na proekologicznych produktach z oferty API Group, występując z referatem zatytułowanym „Jak pozwolić markom błyszczeć i pozostać eko”.

31.10.2019 | Świat poligrafii | przeczytano: 584 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764