logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

eyetracking: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Jakie elementy powinna zawierać strona www firmy z branży przemysłowej?

Jakie elementy powinna zawierać strona internetowa firmy z branży przemysłowej? Co jest kluczowe dla klientów? Warto zwrócić uwagę na fakt, że branża przemysłowa jest obecnie w trudnej sytuacji. Jak informuje Główny Urząd Statystyczny, spadek produkcji sprzedanej odnotowano w wielu kategoriach, np. meble zanotowały spadek o 15,7 proc., urządzenia elektryczne o 15 proc., papier i wyroby z papieru o 14,1 proc., a komputery, wyroby elektroniczne i optyczne o 10,4 proc. Jak – mając na uwadze te dane – zbudować stronę internetową, by zwiększyć sprzedaż? Oto kilka sposobów.

26.11.2023 | przeczytano: 670 razy

Spółka Merservice z Grupy OEX specjalizująca się w usługach wsparcia sprzedaży, poszerzyła swoją ofertę o badania shopperowe. Dzięki współpracy z Maison&Partners i Eyetracking Solutions techniki wykorzystywane podczas badań obejmą między innymi eyetracking, śledzenie ścieżki klienta w sklepie czy wywiady konsumenckie.  Pozyskane w ten sposób dane pomogą klientom spółki zoptymalizować sprzedaż w handlu tradycyjnym.

18.06.2021 | przeczytano: 531 razy
Artur Roguski na czele działu social media agencji Valkea

Nowy Head of Social Media zarządza działem, nadzoruje wszystkie projekty realizowane w mediach społecznościowych na zlecenie klientów agencji, jak również koordynuje działania z zakresu SM w prowadzonych przez Valkea kampaniach 360.

16.03.2021 | przeczytano: 568 razy

Santander Bank Polska od roku prowadzi projekt „Rzecz jasna” – upraszcza język komunikacji z klientami. Dzięki zastosowaniu zasad prostego języka dokumenty i oferty stają się bardziej czytelne i przejrzyste.

13.10.2020 | przeczytano: 278 razy
Reklama prasowa wciąż skuteczna

Wydawcy i przedstawiciele domów mediowych podkreślają, że reklama prasowa ma kilka solidnych przewag nad telewizyjną czy online’ową. Oprócz prestiżu i autorytetu jest nieinwazyjna, nie przeszkadza w konsumpcji innych treści. Kolejny atut to niski koszt dotarcia do odbiorcy i wielokrotny kontakt z reklamą, bo czytelnik wraca do jednego wydania gazety czy magazynu nawet 2–5 razy. Z pomiarów Polskich Badań Czytelnictwa wynika też, że reklama w prasie jest bardziej angażująca i w większym stopniu skupia uwagę czytelnika.

25.11.2019 | przeczytano: 425 razy
Zasięg reklamy prasowej można już dokładnie zmierzyć

Spółka Polskie Badanie Czytelnictwa wprowadza na polski rynek badanie reklamy prasowej. Jej efektywność mierzy m.in. za pomocą technologii eyetrackingu, która rejestruje ruchy gałek ocznych respondentów. Badanie jest wspólnym projektem PBC, wydawców prasy i domów mediowych. Średnio reklamy prasowe przyciągają uwagę czytelnika przez 6–8 sekund. Do jednego wydania gazety lub magazynu czytelnicy wracają od 2 do 5 razy, co oznacza, że nawet kilkukrotnie dostrzegają zawarte w nich reklamy.

04.11.2019 | przeczytano: 652 razy

Rozwój technologii drukarskich sprawił, że katalog jest jednym z najskuteczniejszych produktów w ofertach drukarni. O jego sile sporo wie IKEA, która od 71 lat wydaje na niego dużą część swojego budżetu. Historia drukowanych katalogów to także historia druku – dzisiaj dostępnego również dla mniejszych firm.

09.05.2019 | przeczytano: 668 razy
Narzędzia analizy biometrycznej pokazują, jak klienci reagują na dany produkt czy usługę

Połączenie biometrii i badań behawioralnych pozwala sprawdzić, jak klienci odbierają dany produkt czy usługę na podstawie zachowań organizmu. Ruchy gałki ocznej, mikroruchy mięśni twarzy czy bioelektryczna czynność mózgu zdradzają emocje i reakcje na konkretne bodźce. W ten sposób można sprawdzić, czy klientom spodobał się nowy spot reklamowy albo czy przestrzeń w galerii handlowej została rozplanowana optymalnie. Uniwersytet Warszawski dysponuje oprogramowaniem, które pozwala optymalizować takie informacje. Podobnym posługuje się Stanford University i prestiżowy MIT.

22.11.2017 | przeczytano: 947 razy
Label Innovations: Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek  premium

Etykiety.pl Etigraf wraz z Api Folie Polska Sp. z o.o., zapraszają na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się podczas trwania targów Festiwal Marketingu w dniu 14 września 2017r., EXPO XXI w Warszawie.

05.07.2017 | przeczytano: 1538 razy

Reklama na wielkoformatowych nośnikach outdoor wzdłuż głównych tras ruchu samochodowego z dołączonym pakietem badań skuteczności takiego działania – to najnowsza oferta Headz Marketing Partner. Firma, która od kilku lat oplata Polskę siecią wielkoformatowych tablic reklamowych wzdłuż autostrad oraz dróg szybkiego ruchu wprowadza nowy standard na rynku reklamy zewnętrznej.

16.06.2017 | przeczytano: 606 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764