logo
WIADOMOŚCI

facebook: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 857
Napoleoncat udostępnił darmowe narzędzie do statystyk social media

Platforma NapoleonCat uruchomiła darmowe narzędzie do generowania danych demograficznych użytkowników Facebooka, Messengera i Instagrama z całego świata.

| 15.11.2018 | przeczytano: 155 razy
Kampania drukarni Chroma nominowana w European Excellence Awards 2018

Niestandardowa kampania promująca polską drukarnię Chroma znalazła się w finale międzynarodowego konkursu European Excellence Awards, który od ponad 20 lat nagradza najlepsze kampanie PR na kilku kontynentach. Za realizację kampanii odpowiadał zespół social media i PR oraz dział kreacji agencji On Board Think Kong. Autorami konceptu kreatywnego jest zespół BERGERCHOJNACKI.O główną nagrodę powalczy m.in. z kampaniami z Niemiec i Włoch. Finał 6 grudnia w Dublinie.

| 13.11.2018 | przeczytano: 342 razy
Badanie: 20 proc. klientów robi zakupy pod wpływem digital signage

Już 70 proc. konsumentów zwraca uwagę na reklamy emitowane na nośnikach cyfrowych, a 20 proc. dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu. Jeżeli prognozy ekspertów sprawdzą się, 2019 rok w branży retail stanie pod znakiem multimedialnych form prezentowania treści reklamowych i informacyjnych.

| 13.11.2018 | przeczytano: 164 razy
120 milionów kont użytkowników Facebooka wystawionych na sprzedaż

Rosyjscy hakerzy wystawili na sprzedaż ogromną bazę 120 milionów kont należących do użytkowników społecznościowego giganta. Większość kont należy do osób pochodzących z Ukrainy i Rosji, ale naruszenie nie ominęło także użytkowników z innych krajów, w tym Wielkiej Brytanii, USA i Brazylii.

| 09.11.2018 | przeczytano: 251 razy
Agencja S4 z kampanią „Chorobowe bez papierka od 1 grudnia” dla ZUS

Ruszyła ogólnopolska kampania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, realizowana pod hasłem „Chorobowe bez papierka od 1 grudnia”. Informuje ona o e-ZLA, czyli elektronicznych zwolnieniach lekarskich, które od 1 grudnia 2018 będą wystawiane tylko elektronicznie. Kreacja i produkcja materiałów promocyjnych zrealizowana została przez Agencję Reklamową S4.

| 08.11.2018 | przeczytano: 137 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Facebook ukarany grzywną 500 tys. funtów za skandal z udziałem Cambridge Analytica

Orzeczona przez UK Information Commissioner’s Office (ICO – brytyjski odpowiednik polskiego GIODO) grzywna stanowi maksymalny wymiar kary, jaki można wymierzyć na mocy brytyjskiej ustawy o ochronie danych osobowych (Data Protection Act) z 1998 r.

| 30.10.2018 | przeczytano: 159 razy
Druga edycja konkursu ogólnopolskiej kampanii „Bezpieczni za kółkiem”

24 października rozpoczęła się druga edycja konkursu w ramach ogólnopolskiej kampanii promującej tematy związane z zachowaniem bezpieczeństwa na drodze „Bezpieczni za kółkiem”. Tegoroczna akcja skupia swoją uwagę zwłaszcza na edukacji dzieci i młodzieży. Twórcą i ambasadorem projektu jest trzykrotny Rajdowy Mistrz Europy - Kajetan Kajetanowicz.

| 29.10.2018 | przeczytano: 161 razy
Noc w Ikea -  Nietypowa akcja i koncert w Poznaniu

Umeblowanie sypialni może być niemałym wyzwaniem, ale też czystą przyjemnością, jeśli tylko otrzymamy garść fachowych porad i zobaczymy na własne oczy, jak mogą prezentować się sypialnie w różnych stylach. Aby wybrać odpowiednią aranżację jednego z najważniejszych pomieszczeń w naszym domu, warto jest przetestować różne rozwiązania. Z okazji przebudowy działu sypialnianego IKEA Poznań wraz z agencją VMLY&R Poland zorganizowała nietypowe wydarzenia w Poznaniu.

| 24.10.2018 | przeczytano: 230 razy
Wystartowała digitalowa kampania promocyjna Lips Up

Wczoraj, w mediach online, rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca serum powiększające usta Lips Up. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

| 17.10.2018 | przeczytano: 134 razy
Na rynek wchodzi nowy podcast: Marketing ludzkim głosem

Podcast - wiele osób słyszało tę nazwę i kojarzy ją z materiałem dźwiękowym, często cykliczną audycją, która dostępna jest online. Niewiele wie jednak, że pochodzi ona z połączenia słów iPod (odtwarzacz muzyczny firmy Apple) i broadcast (transmisja). Trudnych wyrazów w naszej codzienności jest coraz więcej, zwłaszcza gdy zaczynamy mówić o marketingu. Język tej branży jawi się jako hermetyczny krąg naszpikowany obcojęzycznymi określeniami, skrótami, a nawet takim zastosowaniem powszechnie znanych wyrazów, które w kontekście tracą swoje pierwotne znaczenie, zyskując nowe, często krytykowane przez językoznawców.

| 16.10.2018 | przeczytano: 185 razy
1 2 3
Strona 1/86 (artykułów: 857)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone