logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

facebook: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1085

Social media już dawno przestały być tylko przestrzenią rozrywki i rekreacji. Wraz z upowszechnieniem się pracy hybrydowej i wirtualizacją codziennych zadań, coraz częściej social media stają się dla nas źródłem fachowej wiedzy nt. zdrowia. Medycy coraz częściej porzucają pisanie poradników dla pacjentów i wizyty w mediach tradycyjnych na rzecz wideo, podcastów i fachowych porad do mediów społecznościowych. Budując wokół siebie duże i lojalne społeczności, namawiają do działań prozdrowotnych i profilaktycznych. W wyścigu o zaufanie pacjenta wygrywają dziś, ci, którzy swoją wiedzą potrafią przekazać w sposób lekki i zrozumiały.

24.01.2023 | przeczytano: 126 razy
O Biedronce Polacy rozmawiają na Facebooku i TikToku, na Instagramie o Dino

Według rankingu sieci handlowych Polacy najczęściej kupują w Lidlu, ale w Internecie zdecydowanie najchętniej rozmawiają o Biedronce, jak wynika z najnowszej analizy polskiego SentiOne. Kolejne miejsca zajęły Lidl, Żabka, Kaufland i Auchan. Wysoki wskaźnik Influence Score osiągają treści publikowane przez Lidl na kanale YouTube. Na TikToku aż 65 proc. wypowiedzi o sieciach handlowych należy do Biedronki.

19.12.2022 | przeczytano: 213 razy
Fotoreportaż Evgeniya Maloletki z Mariupola z Nagrodą im. Krzysztofa Millera

Za nami finał 5. edycji Konkursu im. Krzysztofa Millera - w czwartek, 8 grudnia 2022 r. poznaliśmy laureata nagrody za najlepszy materiał fotograficzny roku oraz zwycięzcę w kategorii "Wolność, solidarność, tolerancja". Konkursowe jury doceniło fotoreportaż Evgeniya Maloletki z Mariupola, a nagrodę Fundacji Gazety Wyborczej odebrał Jędrzej Nowicki. Rozstrzygnięcie konkursu można było oglądać w serwisie Wyborcza.pl oraz na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej".

16.12.2022 | przeczytano: 347 razy
Co z wyskakującymi okienkami? Sprawa przeciwko IAB Europe w pytaniach i odpowiedziach (cz. 2)

We wrześniu belgijski sąd skierował do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej pytania dotyczące stworzonego przez IAB Europe systemu wymiany informacji o preferencjach użytkowników i użytkowniczek co do profilowania reklam między pośrednikami reklamowymi. Sprawa jest następstwem skargi złożonej przez Panoptykon i inne organizacje broniące praw cyfrowych w Europie. Jaki mamy problem ze śledzącą reklamą? O jakie zmiany walczymy? Odpowiadamy w drugiej części naszego materiału o sprawie przeciwko IAB Europe.

04.12.2022 | przeczytano: 878 razy

Wielkimi krokami zbliża się 3 grudnia - Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami. To ważna data dla ogromnej grupy osób stanowiącej według szacunków nawet 10% polskiego społeczeństwa, a także wszystkich tych, którzy wspierają ich na co dzień. Z tej okazji Fundacja Avalon przygotowała szereg działań mających na celu przybliżać społeczeństwu temat niepełnosprawności. Jednym z nich jest konkurs fotograficzny, który wystartuje już 21 listopada. Dla laureatów I, II, III miejsca oraz nagrody publiczności przewidziane są karty podarunkowe do sklepu katalogmarzen.pl.

28.11.2022 | przeczytano: 199 razy
Inwestycje na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej po COVID-19

Rynek reklamy w Europie Środkowo-Wschodniej przekroczył już poziom sprzed pandemii, osiągając wartość 9,5 miliarda euro w 2021 r. Reklamodawcy zwiększali inwestycje w reklamę online, w związku z dynamicznym rozwojem e-commerce. Widać też liczne nowe trendy konsumenckie kształtujące się w całym regionie. Za polską część raportu odpowiadał dom mediowy MEDIA PEOPLE, który w swojej części oprócz polskich trendów konsumenckich, zamieścił materiał o szansach TIK TOKA w Polsce.

24.11.2022 | przeczytano: 345 razy
Portfolio - jak tworzyć, gdzie pokazywać

Portfolio spełnia wiele ważnych funkcji. Nie tylko pokazuje nasze umiejętności czy stanowi zapis naszych dokonań zawodowych, ale może w znaczącym stopniu pomóc w zdobyciu idealnego klienta. Może również to zadanie utrudnić. Dlatego nie powinniśmy traktować go po macoszemu jako zbioru przypadkowych prac lub „wora”, do którego wrzucimy wszystko, co wyjdzie spod naszych rąk. Jego konstrukcja powinna być przemyślana.

19.11.2022 | przeczytano: 490 razy
Artykuły z cyklu Zawód ilustrator
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022

API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.

29.09.2022 | przeczytano: 542 razy

Nagrodę główną i dwa wyróżnienia zdobył bank Credit Agricole w konkursie PR Wings. Nagrodzony został projekt "Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów", a wyróżnienie otrzymała kampania społeczna "#WyzwanieOszczędzanie".

16.09.2022 | przeczytano: 397 razy
Aldi przełamuje stereotypy komunikacji marki pracodawcy i startuje z kampanią: Moc, która się liczy.

ALDI nie przestaje zaskakiwać. Sieć buduje wizerunek pracodawcy coraz odważniejszymi działaniami. Tym razem jeszcze silniej postawiła na kampanię z udziałem własnych pracowników – Marcina, Patryka, Andrianny i Moniki, którzy wcielają się w superbohaterów. I choć jest to wyraźne nawiązanie do popkultury, ALDI konsekwentnie podkreśla, że to nie supermoce powodują, iż potencjalny kandydat sprawdzi się w pracy. Moce, które liczą się dla #teamALDI to moc zespołu i współpracy, możliwa do osiągnięcia dzięki takim cechom, jak życzliwość, zaangażowanie, nastawienie na współpracę i jakość. Kampania, której hasłem przewodnim jest  #MocALDI, jest dwuetapowa i w formie teaserowej wystartowała 31 sierpnia. Drugi etap rusza 12 wrześniai potrwa do 31 października. Jest to kolejna odsłona działań realizowanych pod parasolowym hasłem Napędzają nas ludzie, po prostu, które towarzyszy ALDI od 2021 roku.

12.09.2022 | przeczytano: 486 razy
1 2 3
Strona 1/109 (artykułów: 1085)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764