logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

facebook: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 997
Klienci VMLY&R Poland, wśród Interbrand Best Global Brands 2020

Samsung, IKEA, adidas, Danone, 3M i Colgate to wybrane brandy, jakie znalazły się w zestawieniu najwartościowszych marek świata - Interbrand Best Global Brands 2020. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.

23.10.2020 | przeczytano: 200 razy
Projekt Roku 2019/2020 pod patronatem Signs.pl

Projekt Roku to pierwszy w Polsce konkurs projektowania graficznego, który wykracza poza ocenę estetyczną, poddając refleksji funkcje designu oraz odpowiedzialność społeczną twórców. Konkurs powołany do życia w 2010 corocznie analizuje najbardziej przełomowe realizacje twórców grafiki użytkowej w Polsce oraz promuje wartości bliskie Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej.

16.10.2020 | przeczytano: 282 razy
Wyniki Konkursu Raporty Społeczne 2020

Ogłoszono najlepsze raporty obejmujące dane niefinansowe za rok 2019. Laureatami nagród głównych, podobnie jak w poprzedniej edycji, zostały firmy: LPP – nagroda główna za raport zintegrowany, Santander Bank Polska – najlepszy raport społeczny. W 14. edycji nagrodzono również następujące firmy i organizacje: BNP Paribas Bank Polska, Jeronimo Martins Polska, Grupa Jurajska GOPR, Grupa TAURON, Grupa VELUX, Orange Polska i Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firma Deloitte.

16.10.2020 | przeczytano: 334 razy
Desa Design Days startuje 3 października

Piękno i użyteczność. To dwie najważniejsze cechy otaczających nas przedmiotów. Październikowe Desa Design Days częściowo poświęcone zostaną działalności  kultowego Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, którego projekty gwarantowały jedno i drugie.  70. rocznica jego powstania przypada tej jesieni. Z tej okazji pierwszy październikowy weekend będzie przepełniony wyjątkowymi wydarzeniami dla miłośników designu. DESA Unicum zaprasza na spotkania z wybitnymi ekspertami, zarówno w świecie online, jak i w swojej siedzibie.

28.09.2020 | przeczytano: 442 razy
Czy hobby powinno stać się pracą?

Jak zostać grafikiem? Jak zostać ilustratorem? Jak utrzymać się z rysunku? Jeśli zadajesz sobie któreś z tych pytań – dobrze trafiłeś! Ja znam na nie odpowiedź!

24.09.2020 | przeczytano: 545 razy
Artykuły z cyklu Zawód ilustrator
Andrzej Rysuje w kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej

Zespół Opus B przygotował akcję w social mediach, promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu.

16.09.2020 | przeczytano: 367 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe, jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymała status oficjalnego Partnera Facebooka. Uczestnictwo w Programie zapewnia jeszcze lepszy i szerszy dostęp do narzędzi, zasobów i wiedzy, zarówno dla samej Agencji jak i jej klientów.

11.09.2020 | przeczytano: 340 razy
„Uniqalni” w najnowszej kampanii z okazji 30-lecia Uniqa

Gdyby każdy w wieku 30 lat żył tak samo byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy UNIQAlni - przekonuje ubezpieczyciel w najnowszej kampanii. W ten sposób marka świętuje swój jubileusz w mediach społecznościowych. Właśnie mija 30 lat od podpisania pierwszej polisy UNIQA Polska. Za koncept i realizację kampanii odpowiada Bluerank.

10.09.2020 | przeczytano: 216 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Od kryzysu do sukcesu w 8 godzin

Błędów nie popełnia tylko ten, który nic nie robi. Marka Amica wykorzystała w najnowszej kreacji promującej pralki parowe motyw noszenia chusty, ukazany jako idealny sposób na wykonywanie obowiązków domowych z dzieckiem. Zabieg okazał się jednak niefortunny, ponieważ na zdjęciu przedstawiono nieprawidłowy sposób chustowania niemowlaka. Nie uszło to uwadze matek i środowiska chustowego. W kanałach social media producenta sprzętu AGD powstał kryzys. Amica, dzięki szczerej komunikacji z konsumentami, pokazała jak wzorcowo wyjść z trudnej sytuacji wizerunkowej.

08.09.2020 | przeczytano: 673 razy
Wielki Test z Klasyki Rocka i jesienne nowości w Rock Radiu

We wrześniu br. na antenie Rock Radia pojawi się kolejna odsłona Wielkiego Testu z Klasyki Rocka, tym razem co tydzień poświęconego wybranym artystom lub zespołom. W jesiennej ramówce stacji nie zabraknie także nowości - będą to m.in. cykl "Dobrze tylko na zdjęciu w Rock Radiu" o skandalach z rockowego świata i realizowana wspólnie ze słuchaczami audycja "Słucham, bo jadę". Rock Radio kontynuuje też współpracę z warszawską restauracją Hard Rock Cafe, skąd co piątek nadawane będą programy na żywo.

02.09.2020 | przeczytano: 262 razy
1 2 3
Strona 1/100 (artykułów: 997)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764