logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

facebook: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 871
Facebook obiecuje większą przejrzystość w blokowaniu treści

W listopadzie razem z ponad 70 organizacjami z całego świata fundacja Panoptykon pisała do Marka Zuckerberga w sprawie wzmocnienia uprawnień użytkowników, którzy zostali zablokowani na Facebooku. Portal często usuwa treści w nieprzejrzysty i mocno arbitralny sposób, a użytkownicy nie mają realnej możliwości, aby takie decyzje skutecznie podważyć. Publikujemy odpowiedź FB.

19.01.2019 | przeczytano: 144 razy

Niska cena, szybka realizacja usługi i wysoki poziom obsługi. Tego oczekują klienci niezależnie od tego, czy robią codzienne zakupy w sklepie, czy zakładają lokatę w banku. Do powyższych wymagań należy dodać jeszcze bezpieczeństwo danych osobowych. Ich ochrona to obecnie jedno z podstawowych praw klienta. Jak wynika z badania SAS Data Privacy: Are You Concerned?, konsumenci nie tylko chcą, aby o poufność ich informacji zadbały organy władzy, ale również 66% z nich podejmuje kroki, aby zabezpieczyć je samemu.

16.01.2019 | przeczytano: 145 razy

19. stycznia w Warszawie rozpocznie się ostatni cykl spotkań z produktami firmy Nikon – Roadshow Z. Uczestnicy będą mieli możliwość przetestowania oraz zakupu pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych z linii Nikon Z – Z 6 i Z 7, a także dedykowanych obiektywów NIKKOR Z z serii S. Ostatnie spotkania odbędą się w salonach firmy FotoJoker.

14.01.2019 | przeczytano: 95 razy
Czy polska firma pomoże Facebookowi w walce z cyberbullyingiem?

Szef Facebooka Mark Zuckerberg chce aktywnie walczyć z toksycznymi wypowiedziami rozpowszechnianymi na jego platformie. Mimo to, zachodnia prasa przedstawia Facebooka jako bezlitosną i samolubną korporację, a sam Zuckerberg odpiera te ataki i wymienia całą listę zmian jaką ostatnio wprowadził, aby ograniczyć skutki toksycznych wpisów. Z pomocą może przyjść sztuczna inteligencja z Polski, nad którą pracują inżynierowie z gdyńskiego laboratorium Samurai Labs.

10.01.2019 | przeczytano: 97 razy
Havas Media dla Bezokularow.pl

W ramach wygranego przetargu agencja mediowa Havas Media Group wzbogaciła swoje portfolio o nowego klienta, serwis bezokularow.pl. Dom mediowy Havas Media będzie obsługiwał markę w zakresie zakupu powierzchni mediowej.

03.01.2019 | przeczytano: 118 razy
Polacy niechętnie polecają produkty i usługi w internecie

Poleceniami posługują się głównie blogerzy i liderzy opinii zaangażowani na forach czy w grupach tematycznych. Większość Polaków nie ma jednak potrzeby dzielenia się swoimi rekomendacjami w internecie. Jeżeli już, to ograniczają się do słowa „polecam” i krótkich, zwięzłych wypowiedzi. Większe zaangażowanie konsumentów widać w negatywnych, krytycznych komentarzach i opiniach – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego.

28.12.2018 | przeczytano: 182 razy
Kampania STS o pornografii buduje świadomość i edukuje

Zbyt łatwy dostęp dzieci do internetowej pornografii to problem społeczny, który wpłynie na młode pokolenie. Stowarzyszenie Twoja Sprawa, chcąc uświadomić skalę zagrożenia oraz pokazać konieczność zmian w podejściu do problemu, jakim dla dzieci jest łatwy dostęp do pornografii, zrealizowało kampanię społeczną i uruchomiło specjalistyczny portal oPornografii.pl. Stowarzyszeniu udało się również zorganizować międzynarodową konferencję oraz zainicjować powstanie zespołu roboczego, który zajmuje się analizą skutecznych rozwiązań systemowych chroniących dzieci przed treściami pornograficznymi.

28.12.2018 | przeczytano: 214 razy
Jak odebrać wszechwładzę Facebookowi? – zastanawia się Europa

Afera, jaką wywołała publikacja poufnych e-maili szefów Facebooka, zagłuszyła inny news z mijającego tygodnia: włoski urząd antymonopolowy nałożył na tę firmę karę w wysokości10 milionów euro m.in. za to, że „zwodzi użytkowników” co do natury swojego modelu biznesowego: obiecuje darmową usługę, nie wyjaśniając, że fundamentem jej działania jest komercjalizacja danych osobowych. W tej sprawie sensacją nie jest, rzecz jasna, wysokość samej kary – te 10 milionów Facebook bez większych emocji wrzuci w koszty – ale to, że model „usługa za dane”, na którym stoi dziś komercyjny Internet, został wprost nazwany nieuczciwym.

22.12.2018 | przeczytano: 422 razy
Chatbot Banku BGŻ BNP Paribas

Chatbot, który potrafi prowadzić konwersację zupełnie tak, jakby po drugiej stronie siedział człowiek, uczy ludzi pomagać innym. Wszystkie osoby, które chcą, aby pomaganie weszło im w nawyk, mogą dołączyć do 21-dniowego wyzwania z udziałem wirtualnego Asystenta Pomagania, który jest dostępny na profilu Banku BGŻ BNP Paribas na Facebooku.

11.12.2018 | przeczytano: 213 razy

Kampania #Zaparkuj telefon i jedź skupia się na problemie nagminnego korzystania z telefonów komórkowych za kierownicą, w tym pisania SMS-ów. Jej celem jest uświadomienie kierowcom ryzyka i wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę. Santander Bank Polska realizuje kampanię w ramach projektu edukacyjnego Jak Jeździsz, którego ambasadorem jest kierowca wyścigowy Kuba Giermaziak.

07.12.2018 | przeczytano: 164 razy
1 2 3
Strona 1/88 (artykułów: 871)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone