logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

facebook: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 900
Public Relations w małej i średniej firmie

Jak zdefiniować Public Relations, czym jest, jaką stanowi wartość, zwłaszcza dla MŚP? Nasza grupa przedsiębiorców zebrała się, aby omówić w jaki sposób w naszych branżach możemy skutecznie wykorzystać narzędzia PR. Czujemy, że jest to ważny temat i mamy wrażenie, iż dużo robimy w tym zakresie, ale nieusystematyzowane działania, brak planów powodują, że jak każdy temat, ten również szybko może się zniekształcić i nie wiemy jaką ma wartość.

20.05.2019 | przeczytano: 176 razy
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach

Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.

17.05.2019 | przeczytano: 198 razy
Konkurs na plakat 30 Lat Wolności

Organizator: Fundacja Gdańska oraz partnerzy: Demokracja Ilustrowana, Europejskie Centrum Solidarności i Miasto Gdańsk zapraszają do wzięcia udziału w konkursie 30 LAT WOLNOŚCI będącym częścią obchodów 30 lecia wolnych wyborów. Dwadzieścia prac finalistów będzie tworzyć wystawę 30 LAT WOLNOŚCI, a trzy prace zostaną nagrodzone nagrodami finansowymi. Tworząc wystawę chcemy poznać Wasze interpretacje słowa "WOLNOŚĆ" i stworzyć przekrój graficznych spojrzeń na ostatnie 30 lat wolnej Polski.

10.05.2019 | przeczytano: 369 razy
Sprawa SIN versus Facebook: Pozew za blokowanie kont

Nawoływanie do przemocy, hejt, symbole nazistowskie – lista treści, których publikowanie w Internecie nie mieści się w granicach wolności słowa, jest długa. Blokując konta i grupy prowadzone na Facebooku i Instagramie przez Społeczną Inicjatywę Narkopolityki (SIN), Facebook dopisał do niej redukcję szkód i edukację narkotykową.

10.05.2019 | przeczytano: 107 razy
Podlaskie Travel podbija serca internautów

ŻUber, Kar-Touch ID, Tree-fi. Przewrotna komunikacja Podlaskie Travel w mediach społecznościowych budzi emocje i angażuje tysiące internautów.

09.05.2019 | przeczytano: 150 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marka Sprite w globalnej kampanii na rzecz różnorodności i bycia sobą

Marka Sprite, należąca do portfolio Cola-Cola, startuje z polską odsłoną niezwykłej globalnej kampanii, w której pokazuje, że najlepszą odpowiedzią na hejt może być miłość i hasło „I love you hater”. W dobie wszechobecnych mediów społecznościowych, ciągłego poddawania ludzi ocenom i eskalacji uprzedzeń oraz hejtu, kampania niesie ważny manifest: Sprite wierzy w autentyczność i różnorodność. W prawo do bycia sobą i wyrażania tego. W autentyczność. I w to, że marki mają obowiązek stawać po dobrej stronie mocy. Dlatego zabiera głos. Żeby dać młodym ludziom impuls i moc do życia w zgodzie ze sobą. Nie sprawimy, że hejt zniknie, ale możemy się na niego uodpornić. To prostsze, kiedy wiemy, że hejt to nie siła, ale słabość, bo wynika ze strachu przed innością – przed innym wyglądem, kolorem skóry, religią, orientacją seksualną, inną kulturą. Trzeba złapać do niego dystans, wierzyć w siebie i być sobą, a jedynym sposobem na niego jest miłość.

07.05.2019 | przeczytano: 238 razy
Konkurs Benq – Kreatywność i Ekspresja

Wygraj 27-calowy monitor BenQ SW271 4K UHD HDR, trzydniowe szkolenie BlackMagic Resolve oraz akcesoria do kalibracji X-Rite

12.04.2019 | przeczytano: 492 razy

Od marca 2019 r. klienci NapoleonCat obok obsługi stron na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn mogą z tego samego miejsca zarządzać recenzjami klientów w Google. Google Reviews to część narzędzia Google My Business – wizytówki firmy widocznej w głównej wyszukiwarce oraz na Google Maps.

08.04.2019 | przeczytano: 118 razy

Facebook nie odpuszcza. Po całej serii oskarżeń skierowanych pod adresem platformy społecznościowej w kwestiach bezpieczeństwa i prywatności, teraz został przyłapany na stosowaniu budzących grozę praktyk – od nowych subskrybentów wymaga się podania hasła do ich osobistej poczty elektronicznej.

05.04.2019 | przeczytano: 195 razy

W świecie oferującym wiele możliwości i setki okazji do spotkań z bliskimi, to, czego niejednokrotnie nam brakuje to… czas. Każdy z nas bywa zmęczony i zapracowany, ale równie często zdarza się nam sięgać po – niekiedy absurdalne – wymówki, aby uniknąć towarzyskich spotkań. Wyborowa pokazuje, że to na powodach do spotkań warto się skupić, ponieważ mogą być ich tysiące. W odkrywaniu tych uniwersalnych i tych mniej oczywistych, pomoże nam nowy chatbot marki Wyborowa. Twarzą kampanii „Tysiące powodów do spotkań” został znany polski aktor, Maciej Zakościelny.

05.04.2019 | przeczytano: 469 razy
1 2 3
Strona 1/90 (artykułów: 900)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764