logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

fake news: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 89
Ewolucja zachowań konsumenckich w zmieniającym się krajobrazie rynku mediów

Mając większy wybór, władzę i informacje na wyciągnięcie ręki bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, dzisiejsi konsumenci podejmują szybsze decyzje na różnych płaszczyznach, począwszy od tego, jak wydawać pieniądze do tego, które media wybrać.

18.07.2019 | przeczytano: 55 razy
Gen Z - być offline w świecie, w którym króluje online

O pokoleniu Z mówi się, że telefon w dłoni trzymają nieustająco. Ale czy nie jest tak, że opinię wyrabiamy sobie na podstawie jednostkowych zaobserwowanych przypadków? Z badań przeprowadzonych przez Dentsu Aegis Network Polska oraz infuture hatalska foresight institute na potrzebę raportu Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra wynika, że większość ankietowanych „Zetek” ma silną potrzebę rzeczywistego kontaktu z rówieśnikami, ale internet służy podtrzymywaniu tych relacji.

18.07.2019 | przeczytano: 61 razy
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową

24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.

26.06.2019 | przeczytano: 280 razy

Jednym z największych trendów marketingowych ubiegłego roku niewątpliwie było pojawienie się Instagram TV – IGTV, czyli formatu pozwalającego na dodawanie dłuższych materiałów wideo, z możliwością ich przewijania. Niesłabnącą popularnością cieszyły się również stories znikających po 24 godzinach na Facebooku, Instagramie czy Whatsapp. Przykłady te pokazują, że aby zbudować solidną strategię marketingową, trzeba być na bieżąco z aktualnymi trendami marketingowymi, które wykorzystuje coraz więcej światowych marek.

28.05.2019 | przeczytano: 274 razy
Nawet 75 proc. Polaków raz w tygodniu styka się z fake newsami

Przynajmniej raz w tygodniu z fake newsami styka się blisko 75 proc. Polaków. Coraz większa jest aktywność hejtujących trolli internetowych. Brakuje instrumentów prawnych, by zwalczać te negatywne zjawiska. To tym groźniejsze, że pojawiają się one również w mediach głównego nurtu. Dopóki nie zrozumiemy, że skala tego zjawiska może w pewnym momencie doprowadzić do zniszczenia sensu, który stoi za budowaniem, to będzie się działo źle – ocenia dr hab. Dariusz Tworzydło, kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego.

27.05.2019 | przeczytano: 119 razy
Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!

PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.

21.05.2019 | przeczytano: 343 razy
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019

Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią komunikację.

21.05.2019 | przeczytano: 174 razy
Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci

Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana. Jednocześnie dwie trzecie badanych nigdy nie weryfikuje wiarygodności informacji lub robi to sporadycznie. Takie wyniki budzą niepokój szczególnie przed wyborami. Konieczna jest edukacja internautów, czemu ma służyć serwis bezpiecznewybory.pl.

20.05.2019 | przeczytano: 104 razy
Media społecznościowe zmieniają branżę PR

Prawie trzy czwarte Polaków uważa media społecznościowe za swoje codzienne źródło informacji. Zdaniem co trzeciego jest to najlepszy kanał komunikacji z markami. To z tego powodu marketing w social mediach zyskuje na znaczeniu. Dobra reakcja firmy na wiadomości klientów sprawia, że są oni skłonni ponownie skorzystać z jej usług czy produktów i polecić je innym. Marki wspierają się pozyskanymi tam informacjami przy planowaniu zmian. Ogromny zasięg mediów społecznościowych może też oznaczać wyzwania. Wśród nich są m.in. walka z hejtem oraz zalewem fake newsów.

13.05.2019 | przeczytano: 233 razy
Kim musi się stać PR-owiec przyszłości? Podsumowanie KPPR

Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W tegorocznym wydarzeniu wzięło udział ponad 300 uczestników, którzy przysłuchiwali się 20 prelekcjom, a także brali udział w dwóch warsztatach praktycznych oraz sesji naukowej.

29.04.2019 | przeczytano: 534 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 89)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764