logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

fake news: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 135
Walka z epidemią „koronawirusowych” fake newsów

W ostatnich miesiącach słowo „koronawirus” odmienione zostało przez wszystkie przypadki. Wokół tematu epidemii narasta też niebezpieczne zjawisko fake newsów. By ochronić się przed samym wirusem, jak i przed niesprawdzonymi informacjami na jego temat, warto lepiej poznać swojego wroga. Pomogą w tym otwarte, bezpłatne webinary „Biologia molekularna wirusa SARS-CoV-2”, organizowane w ramach programu edukacyjnego ADAMED SmartUP. Cykl spotkań online, poprowadzony przez dr n. biol. Magdalenę Richter, startuje już 3 czerwca.

28.05.2020 | przeczytano: 78 razy

Określenie “fake news” to buzzword ostatnich miesięcy. Pandemia COVID-19 po raz kolejny przypomniała nam o mrocznej stronie ludzkiej natury. Czy na pewno ludzkiej? Za pomysł odpowiedzialny jest co prawda człowiek, ale za tworzenie i dystrybucję… Sztuczna inteligencja. Jak twierdzą naukowcy z Carnegie Mellon University, prawie połowa wszystkich kont rozpowszechniających wiadomości o koronawirusie za pośrednictwem serwisu Twitter to tzw. boty. Czy i ty dałeś się nabrać?

28.05.2020 | przeczytano: 83 razy
Koronawirus a zmiany w konsumpcji mediów

Analiza zmian w zachowaniach konsumentów oraz prognozy dot. ewolucji konsumpcji mediów związku z rozprzestrzenianiem się COVID-19

14.05.2020 | przeczytano: 437 razy

Internet jest pełen nieprawdziwych informacji i plotek na temat koronawirusa. Wciąż pojawiają się nowe. Właśnie dlatego, dziś rusza kolejna odsłona akcji #StopFakeNews, która ma na celu przekazanie rzetelnych informacji na temat COVID-19.

11.05.2020 | przeczytano: 188 razy
Polska Press Grupa: #Hejtystop

Polska Press Grupa wprowadza w swoich serwisach internetowych możliwość komentowania tylko dla zalogowanych użytkowników. Niezalogowane osoby nie będą mogły brać udziału w dyskusjach pod artykułami. Jednocześnie startuje akcja #HejTySTOP.

04.05.2020 | przeczytano: 229 razy

BNP Paribas rozpoczyna współpracę z Abstra, największym niezależnym producentem treści video na polskim YouTube. Popularnonaukowy kanał „To już Dziś”, którego Bank jest partnerem, ruszył we wtorek, 28 kwietnia. Prowadzącym jest Rafał Masny.

29.04.2020 | przeczytano: 211 razy
Jak o PR mówią media?

W ramach inicjatywy „PR. Bez komentarza” powstał nowy raport, ukazujący wykorzystanie terminu „public relations” w mediach. Wynika z niego, że w polskich mediach pojęcia związane z PR pojawiają się głównie w kontekście polityki, a ponad połowa wszystkich wzmianek ma wydźwięk negatywny. Stygmatyzacja medialna PR wciąż jest silna – jednak rzadko ma związek z branżą i działaniami profesjonalnych agencji oraz doradców public relations.

28.04.2020 | przeczytano: 195 razy
IAB Polska i IAB Europe: koronawirus uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo

Gdy cały świat zwiera szyki, aby walczyć z pandemią COVID-19, zapotrzebowanie na wysokiej jakości dziennikarstwo informacyjne i media cyfrowe nigdy nie było większe. Redakcje od kilku tygodni pracują na pełnych obrotach, aby przekazywać społeczeństwu rzetelne informacje, jednocześnie walcząc z fake newsami, które eskalują obawy społeczne. Tymczasem możliwość dalszego finansowania zaufanego dziennikarstwa i mediów cyfrowych na całym świecie jest poważnie zagrożona.

24.04.2020 | przeczytano: 183 razy

Podejmij wyzwanie i zmieniaj świat na lepsze. Zgodnie z tą myślą agencja 180heartbeats + JUNG v MATT podjęła swoje wyzwanie i całkowicie pro bono zajęła się wsparciem kreatywnym i zainicjowaniem kontaktów z influencerami dla akcji #CONTRA19, Fundacji Zwolnieni z Teorii.

24.04.2020 | przeczytano: 189 razy

Komentuje dr Dominika Kaczorowska-Spychalska z Wydziału Zarządzania UŁ

20.04.2020 | przeczytano: 253 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 135)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764