logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

fritz-kola: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Fritz-kola doskonali wizerunek

fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia owocowymi ilustracjami butelki z fritz-spritz. Przemiana obejmuje również nową, klarowną etykietę, która zwięźle prezentuje istotne informacje o fritz-koli i jej składzie.

26.02.2024 | przeczytano: 668 razy
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola

W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie soku, przekłada swoje wartości i postawę na epatującą pewnością siebie kampanię wizerunkową. W nowych działaniach biorą udział pracownicy firmy i liderzy opinii fritz-kola, którzy prezentują się na pozbawionych retuszu kreacjach, zarażając optymizmem i radością życia. Kampanię można zobaczyć na nośnikach out-of-home, festiwalach i eventach, w działaniach digitalowych oraz PR. Nowa kreacja dotarła również nad Wisłę. Pierwszy mural powstał właśnie na warszawskim Powiślu.

29.09.2022 | przeczytano: 913 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764