logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

gamifikacja: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Nauka w internecie – codzienność polskich nastolatków

Rok 2020 mija pod znakiem telekonferencji, pracy zdalnej i nauki online. Dzisiaj nawet udział w zajęciach szkolnych czy akademickich wymaga użycia sieci. Jednak bez względu na obowiązkowy czas spędzany przed ekranami komputerów, uczniowie nadal chętnie korzystają z internetu, by poszerzyć swoją wiedzy czy rozwinąć naukowe pasje poza lekcjami. Ponad dwie trzecie z nich odwiedza w tym celu specjalistyczne strony internetowe, a aż 50 proc. zagląda do mediów społecznościowych – tak wynika z badania ankietowego przeprowadzonego przez Fundację Adamed w ramach programu edukacyjnego ADAMED SmartUP1.

07.12.2020 | przeczytano: 505 razy
Sztuczna inteligencja na morzu fejków

Według raportu Forrestera "Predictions 2019: Artificial Intelligence" w tym roku biznes stawia na przemyślane wdrażanie sztucznej inteligencji. To świetna informacja dla firm, które szukają oszczędności lub chcą wybić się na innowacjach. Pamiętać jednak należy, że nawet blisko połowa pojawiających się na rynku rozwiązań IT, co najmniej mija się z prawdą w swoich deklaracjach o wykorzystywaniu w nich sztucznej inteligencji (za raportem MMC Ventures. The state of AI: Divergence, 2019).

25.11.2019 | przeczytano: 528 razy

Xerox pomoże przedsiębiorstwom zredukować produkcję dwutlenku węgla oraz zachęci pracowników do większej odpowiedzialności za środowisko. Wszystko za sprawą nowej aplikacji Print Awareness Tool.

28.06.2016 | przeczytano: 378 razy
Play uruchamia platformę lojalnościowo – gamifikacyjną

Ruszyła platforma lojalnościowo-gamifikacyjna Player Play. Na stronie http://player.play.pl/ osoby posiadające numer w sieci Play będą mogły brać udział w specjalnie zaprojektowanych grach, a punkty wymieniać na dodatkowe usługi.

03.11.2015 | przeczytano: 1636 razy

TakeTask to pierwsza polska usługa, która wykorzystuje crowdosurcing do badań rynku. Gwarantuje ona firmom rzetelną weryfikację zleconych zadań w bardzo krótkim czasie. Mogą z niej skorzystać m.in. producenci, sieci handlowe, agencje badawcze oraz merchandisingowe.

09.06.2015 | przeczytano: 753 razy
4F zaprasza do grywalizacji

Marka 4F stawia nowe wyzwania i namawia do zabawy sportem. W tym celu powstała gra internetowa Challenge yourself. 

22.04.2015 | przeczytano: 1931 razy

Konferencje Game Industry Trends poruszają różnorodną tematykę związaną z szeroko pojętym rynkiem interaktywnej rozrywki. Do tej pory podczas trzech dwudniowych konferencji (2011, 2012 i 2013 rok) organizowanych przez firmę NoNoobs poruszono bardzo różnorodne obszary tematyczne związane z produkcją i sprzedażą gier wideo oraz rzecz jasna trendami na rynku cyfrowej rozrywki.

24.04.2014 | przeczytano: 816 razy

29 kwietnia 2014 r. w Businessman Institute w Warszawie odbędzie się kolejna z jednodniowych konferencji pod wspólną nazwą Game Industry Trends (GIT). Organizowane przez NoNoobs spotkania poruszają różnorodną tematykę związaną z szeroko pojętym rynkiem interaktywnej rozrywki. Tegoroczna konferencja w całości poświęcona jest potencjałowi marketingu, który tkwi w cyfrowej rozrywce i grach wideo.

11.03.2014 | przeczytano: 958 razy
Gamifikacja. Jak wskoczyć na wyższy poziom zaangażowania?

Gamifikacja od dobrych kilku lat święci prawdziwe triumfy, zarówno wśród start-upów, jak i dużych korporacji. Z jej mechanizmów korzysta się dziś na wielu płaszczyznach – od nowoczesnego marketingu, przez projektowanie produktu i usług, aż po zarządzanie kadrami. Polskie firmy coraz śmielej zaczynają swą przygodę na tym polu, czego najlepszym przykładem może być nowy system transakcyjny mBanku. Grać gamifikacją trzeba jednak umieć – jak wyglądają więc zasady jej skutecznego wdrażania?

07.02.2014 | przeczytano: 994 razy
Best of Digital Marketing Show w Warszawie

Już 4 listopada w Warszawie unikalne wydarzenie „The Best of Global Digital Marketing” czyli pokaz kampanii marketingowych dla międzynarodowych marek, nagrodzonych w najważniejszych konkursach reklamowych. Po Amsterdamie, Baku, Bangkoku, Bejrucie, Bukareszcie, Cape Town, Kolombo, Ho Chi Minh City, Istambule, Dżakarcie, Karaczi, Kuala Lumpur, Londynie, Mińsku, Moskwie, Pradze, Rydze, Singapurze, Sztokholmie, Tallinie, dzięki NoNoobs wydarzenie zawita do Warszawy. W programie case studies takich marek jak: IKEA, Coca Cola, Dove (Unilever), FedEx, Volkswagen, Cisco, McDonald’s, lody Magnum (Unilever) i innych.

25.10.2013 | przeczytano: 951 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764