Popkultura i biznes jeszcze nigdy nie oddziaływały na siebie tak silnie jak w ostatnich latach. Fenomeny popkulturowe, takie jak np. gra Fortnite czy serial „Squid Game”, nie tylko redefiniują branżę rozrywkową, ale wpływają także na strategie marketingowe firm z różnych sektorów, także tych nieoczywistych, jak bankowość czy branża ubezpieczeniowa. Zobacz, jak robić to dobrze.
23.01.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 102 razyGrupa RMF rozbudowuje struktury podcastowe – w grudniu zadebiutował gamingowy „WSAD Podcast”, w styczniu premierę miał „Podcast nadawczy”. Intensywny przełom roku to dopiero początek, bo w planach na najbliższe tygodnie są już kolejne produkcje.
22.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 135 razyManagement agencji influencer marketingu Rokmates zasiliło sześciu twórców internetowych. Należą do nich m.in. Fizjotherapist (388 tys. obserwujących na Instagramie), Bladii (935 tys. subskrybentów na YouTubie) czy Paula Mochtak (1,1 mln obserwujących na TikToku).
14.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 265 razyZespół marketingu z Polski zdobył prestiżowe wyróżnienie w kategorii Insightful Campaign podczas Škoda Marketing Summit w Lizbonie. Ta wyjątkowa nagroda została przyznana za innowacyjną kampanię „Rowerowa Planeta Škody” stworzoną w grze Roblox, która skutecznie łączy świat wirtualny z rzeczywistym, promując zrównoważony i bezpieczny transport.
27.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 637 razyBranża gier wideo przypomina o najlepszych praktykach korzystania z wirtualnej rozrywki z okazji nadchodzących świąt. Video Games Europe, we współpracy z krajowymi stowarzyszeniami branżowymi i firmami członkowskimi w całej Europie po raz czwarty prowadzi kampanię #ZachowajKontrolę (Seize the Controls). Celem tej inicjatywy jest dostarczenie rodzicom i opiekunom graczy kluczowych informacji o graniu oraz przypomnienie najważniejszych zasad, które zapewniają pozytywne doświadczenia związane z grami wideo całej rodzinie.
21.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 579 razyW tegorocznym konkursie Złotych Spinaczy, bank otrzymał srebrne wyróżnienia w kategorii „Event komercyjny” dla „Akademii Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING” oraz w kategorii „Employer experience i komunikacja wewnętrzna” za projekt „Prosto, prościej, najprościej :)”
15.12.2024 | Konkursy | przeczytano: 1459 razySymulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry.
11.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 553 razyZnamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.
10.12.2024 | Konkursy | przeczytano: 733 razyDla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy tym w jednej z najpopularniejszych gier na świecie. Ta nowa inicjatywa to fragment długoterminowej kampanii marketingowej Konta Przekorzystnego dla Młodych z kartą gamingową pod hasłem „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”.
06.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 285 razyGenerali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
02.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 350 razy1 2 3 | ||
Strona 1/51 (artykułów: 502) |