logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

gemiusAdMonitor: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Rynek reklamy internetowej w Europie Środkowej i Wschodniej

Jakie formaty reklam online były najbardziej popularne wśród krajów Europy Środkowo-Wschodniej? Na jakich urządzeniach internauci mogli obejrzeć najwięcej kreacji? Sprawdź najnowszą odsłonę raportu gemiusAdMonitor i dowiedz się więcej na temat trendów w reklamie online w wybranych krajach europejskich.

27.04.2018 | przeczytano: 648 razy
Kto klika w reklamy online?

Reklamodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej emitują w internecie ogromne ilości treści promocyjnych. Komu wyświetlają się reklamy online i kto w nie klika? Odpowiedzi dostarcza raport gemiusAdMonitor, który jest dostępny na stronie www.admonitor.gemius.com

09.10.2017 | przeczytano: 786 razy
Jakie reklamy przyciągają uwagę internautów?

Internauci z Europy Środkowo-Wschodniej najczęściej klikają w kampanie reklamowe branż spożywczej i kosmetycznej – wynika z raportu Gemiusa.

29.09.2017 | przeczytano: 697 razy
Kto najczęściej klika w internetowe reklamy?

W reklamy online najczęściej klikają internauci z Ukrainy, najrzadziej użytkownicy sieci z Chorwacji. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wśród wykorzystywanych formatów reklam dominują banery. Komputery osobiste i laptopy to urządzenia, na których niezmiennie jest najwięcej emisji reklam. Jak na tle innych krajów wypada Polska? Sprawdź w najnowszym raporcie Gemiusa.

01.06.2017 | przeczytano: 943 razy (komentarzy: 4)
Na jakich urządzeniach internauci oglądają reklamy?

Internauci z Polski najczęściej wyświetlają reklamy na komputerach osobistych (PC). W reklamy na smartfonach klikają częściej niż w te na tabletach. Sprawdź w najnowszej analizie Gemiusa, jak reklamy oglądają użytkownicy sieci z Europy Środkowo-Wschodniej.

11.12.2016 | przeczytano: 1063 razy

Kwartalny raport gemiusAdMonitor dostarcza szczegółowych informacji na temat najbardziej popularnych formatów reklamy w podziale na rynki i branże. W IV kwartale 2010 r. branżami z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, dla których odnotowano najwięcej emisji kreacji online, są finanse i telekomunikacja. Sektor finansowy jest także liderem w rankingu pod względem udziału kampanii. Na każdym z badanych rynków zidentyfikowano różne formaty reklamy online, które osiągnęły najwyższy poziom wskaźnika CTR (Click-Through-Ratio1). Warto podkreślić, że kreacje o najwyższym wskaźniku CTR nie zawsze utożsamiane są z najpopularniejszymi.

14.07.2011 | przeczytano: 2078 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764